Dit is van de vb adminpanel
Forum URL
URL van je forum.
Let op: niet toe te voegen een slash. ('/')
Dit is van de vb adminpanel
Forum URL
URL van je forum.
Let op: niet toe te voegen een slash. ('/')
Laatst aangepast door vBET; 27-10-10 op 02:21. Reden: Link naar content unappropriate - ook gewijzigd door vBulletin we nodig hebben hier origineel
vBulletin veranderd uw URL en opaqued het. Gelieve opnieuw geven binnenkant van CODE bbcode - dus zullen we de exacte waarde van deze parameter kennen op je forum.
Ik voegde de extra: in de url
Code:http://www.webscutest.com/forum
Laatst aangepast door vBET; 27-10-10 op 02:23. Reden: Gecorrigeerde url waarde
Ik weet niet waarom het moeilijker ... Ik heb het gecorrigeerd - moet ik bevestigen nu zeker - kijk dan in je vorige post en bevestig doet het is EXACT waarde?
Zo ja, dan het goed is - in dit geval te controleren kunt u doet is het vBET schuld bewezen te zijn - uit te schakelen vBET volledig:
1. Uitschakelen in admin CP
2. Commentaar vBET regels in. haccess
3. Kopieer de werkelijke 2 veranderd vBSEO bestanden en overschrijven door origineel uit vBSEO pakket.
Als het probleem nog steeds bestaat na het uitschakelen, dan is het niet vBET fout en wij kunnen u niet helpen met kwestie die niet wordt veroorzaakt door vBET.
Als het probleem verdwijnt na het uitschakelen, dan kunt u de veranderingen ongedaan te maken en geven Kamil info over het - hij zal controleren en op te lossen het op plaats.
Hallo,
Ik heb alle stappen van Michal post (vorige post) en het probleem is er nog steeds (zelfs als vBET is uit te schakelen).
Zoals ik al eerder schreef - dit is ook niet vBET probleem, waarschijnlijk vBSEO. Schrijf gewoon op vBSEO ondersteuning.
van onze kant dat is alles. Opgelost