Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: Steun uit hoofde van omstandigheden die alle anderen volgen

  1. #1

    Default Steun uit hoofde van omstandigheden die alle anderen volgen

    Ziek accepteren zolang ondersteuning:

    1.) Geen CODE wijzigingen of modificaties aan derden plugins of vbulletin zelf
    2.) Geen plugins uitschakelen

    VBulletin, VBSeo en Dragonbyte god rechten hebben op mijn forums en doen ze niet een van de bovenstaande

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Je was al verteld - Ja. Wij zullen gelukkig zijn om u te helpen

  3. #3

    Default

    Zonder om het even welke wijzigingen in de CODE, of de optie wijzigingen aanbrengen in een ther plugin uitvoeren

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door techanalyst View Post
    Zonder om het even welke wijzigingen in de CODE, of de optie wijzigingen aanbrengen in een ther plugin uitvoeren
    PRECIES! We schreef al het aan u meerdere malen. En uitsluitend wegnemen uw laatste post hier - gelieve niet herhalen uw berichten meer dan opnieuw - het wordt beschouwd als SPAM en zal worden verwijderd. Geen zin om te zetten in cirkel.

    Dus je was al meerdere malen bevestigd dat wij zullen gemaakt geen CODE of optie wijzigingen en andere plugins uitgevoerd. Ook zullen we DISSABLE niets. Net zoals je wilde.

    Dus please stop maken excuses en laat ons - ik twijfel dat het probleem echt bestaat noch gewenste vBET functionele op uw forum. Dit is geschreven zonder enige intentie van persoonlijke aanval - ik wil gewoon om u te vertellen dat in mijn indruk het lijkt erop dat u niet dat wij er wilt (en we weten dat u steun persoon op uw forum kunt - je het zelf geschreven - ook kunt u altijd tijdelijk toegang instellen of test forum met gebruikers datum verwijderd als er iets belangrijk is maar het is niet - je schreef dat de steun voor verschillende mods toegang tot uw forum heeft). Dus in werkelijke verzadiging persoonlijk ik wandel wat is de reden van dergelijk gedrag? En als ik denk dat het probleem kon worden samengesteld mogelijkheden (niet echt bestaat) gewoon om te hebben reden om te schreeuwen om restitutie. Geen persoonlijke aanval - u echt schreeuwde voor met behulp van upper gevallen en je echt al schreef verscheidene valse verklaringen dat ik nodig om het te nemen onder overweging dat wij hier niet bestaande kwestie samengesteld voor dwingen restitutie kunnen bespreken. Kan ik niet zeggen u dit doet - ik wil gewoon zetten uw aandacht hoe het kan kijken en u vragen te net tonen ons dat het probleem echt bestaat en natuurlijk laten toe om u te helpen in het geval als u probleem met verdwijnende citaten voor antwoord.

    Dus nogmaals - zullen WE NIET Andere plugins configuratie noch code noch het uitschakelen van alles wat. Dus geen excuses meer - vertel ons werk op het probleem als het echt bestaan. Ik zeg niet dat het niet is, ik zeg gewoon dat ik het bestaan van de redelijke twijfels over. Ik wil gewoon dat je weet dat ik heb redenen om te betwijfelen dat. En let op: ik zal echt blij zijn om u te helpen en vBET correct werkt op uw forum als je gewoon wilt en kunt.

    Ik is 1: 30 in de nacht in ons land - dus gaan we er later.

  5. #5

    Default

    Ik wil eigenlijk het werkend, Im daadwerkelijk jacht naar beneden van andere vertaling plugins. Ik echt wilde dit het werken, maar ik weet voor een feit als je toegang youll opties wijzigen in vbseo of vbulletin krijgen, die is wat ik niet wil. Dus uw plugin werkt niet zoals ik zou verwachten, eerlijke dat is een zeer veronderstelling, doesnt werk als "klant" zou willen. Mij stormloop overvloed, Photopost Pro, VBTube etc, alle gekocht en merk gratis, alle draak byte, vbseo, vbulletin etc etc, nooit een keer heb ik gevraagd een restitutie waarom? Omdat ze "gehanteerd zoals ik verwacht"

    U noemde me een oplichter? Wellicht raadzaam te vragen ongeveer 9 andere plugin aanbieders en mensen doen thema werken, Ive had nooit eens om een terugbetaling te vragen, noch riep een van hen mij een oplichter

    Ik overwoog het totdat u me een oplichter belde, opnieuw een aangepaste beledigen en verwachten dat ze met u te werken?

    Im niet de schuld te geven uw software, Im gewoon met vermelding van uw software isnt rechts voor mijn forum, ik vindt een andere vertalingen plugin waarvoor dit niet, en ziek gewoon van mening dat dit een $200 + les geleerd
    Laatst bewerkt door vBET; 14-10-11 in 22:57. Reden: vulgair

  6. #6

    Default

    Eigenlijk in plaats van een restitutie zet een link of kennisgeving omhoog met vermelding van de veranderingen die nodig alvorens een aankoop, id eerder weten dat mijn 200 + les hielp iemand anders uit

    Of

    Ziek houdt de licentie en de software niet gebruiken tot "Ik de klant" welk zijn in beter vorm weet te gebruiken? En voor de tijd heb ik zelf het en niet gebruik het u niet zal beginnen tellen de 365 dagen van updates totdat ik beginnen het te gebruiken
    Laatst bewerkt door techanalyst; 13-10-11 in 01:09.

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door techanalyst View Post
    Eigenlijk in plaats van een restitutie zet een link of kennisgeving omhoog met vermelding van de veranderingen die nodig alvorens een aankoop, id eerder weten dat mijn 200 + les hielp iemand anders uit

    Of

    Ziek houdt de licentie en de software niet gebruiken tot "Ik de klant" welk zijn in beter vorm weet te gebruiken? En voor de tijd heb ik zelf het en niet gebruik het u niet zal beginnen tellen de 365 dagen van updates totdat ik beginnen het te gebruiken
    Geen wijzigingen in de code moeten helemaal werken vBET met vBulletin.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door techanalyst View Post
    ...Ik echt wilde dit het werken, maar ik weet voor een feit als je toegang youll opties wijzigen in vbseo of vbulletin krijgen, die is wat ik niet wil. Dus werkt uw plugin niet zoals ik zou verwachten...
    Dit is gewoon meer dan absurd excuus - u weet de toekomst... Ken jij ook de nummers voor loterij?...

    U werd verzekerd dat meerdere malen die geen configuratie van andere plugins, noch vBulletin zal worden gewijzigd. Dit is gewoon een excuus. Geen kwestie die u schrijft dat je het functionele, wilt wanneer wat je doen tegen uw woorden is. Als u zou willen hebben vBET werkt op uw forum zou u toestaan om u te helpen. Maar het is niet mogelijk om te helpen wanneer de kwestie is opgebouwd net te dwingen restitutie - wat zou perfect excuus geheel uw gedrag in geval als het is fraude. Op dit moment is dit probleem beschouwd als mogelijke fraude en gesloten omdat het geen hulp is vereist.

    Wij zijn hier om u te helpen met uw probleem als het echt bestaat

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •