Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 4 van 4

Onderwerp: Het toevoegen van hreflang HTMNLANGtags vraag

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    Juni 2010
    Berichten
    276

    Default Het toevoegen van hreflang HTMNLANGtags vraag

    Ik begonnen met het toevoegen van <link rel="alternatieve" hreflang="lang_code" href="url_of_page" /> - tags naar mijn pagina ' s over VB 4.5, maar ik heb het vertaald url, waar is dit strored in de database?

    Bedankt
    Chris

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    Juni 2010
    Berichten
    276

    Default

    OK Werken aan het verwijderen van DBSEO en het gebruik van standaard items, enorme hoofdpijn en problemen waar nu het wisselen van lang doet het na de /forum/ map en tnhat is niet hoe ik het had in het verleden.

    Draaien in een puinhoop

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    Juni 2010
    Berichten
    276

    Default

    Laat me het verzamelen van een aantal gegevens voor een dag voordat je reageert als ik blijf wijzigingen aan te brengen op mijn test te installeren..

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Vertalingen voor Url ' s worden opgeslagen, als alle andere vertalingen in vBET cache tabellen. U vindt het makkelijk, want die zijn met behulp van het voorvoegsel. Maar je niet nodig hebt om er naartoe te gaan. Wanneer uw Url ' s wijzigen vBET zal slechts het vertalen van nieuwe tekst en op te slaan in de cache.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •