Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 8 van 8

Onderwerp: PHP Waarschuwing: preg_replace_callback(): Vereist dat argument 2, 'vbet_createURLForAddressNoReplacehref', includes/vbenterprisetranslator_functions.php op de lijn 222

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    Jul 2018
    Berichten
    8

    Default PHP Waarschuwing: preg_replace_callback(): Vereist dat argument 2, 'vbet_createURLForAddressNoReplacehref', includes/vbenterprisetranslator_functions.php op de lijn 222

    Code:
    PHP Warning: preg_replace_callback(): Requires argument 2, 'vbet_createURLForAddressNoReplaceHref', to be a valid callback in ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php on line 222

    tweede fout:


    wanneer u vertalen naar een taal die de gebruikers online verdwijnen:

    https://gyazo.com/fc645acdda225e65bc648469b29b1f96


    Ik denk dat dat de enige twee bugs die nog opgelost worden voor een werkend product op een live-user board.

    ik ben met behulp van uw nieuwe release.
    Laatst bewerkt door Matt; 25-07-18 in 10:19.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Bedankt, we vergeten toe te voegen aan één ding. Dit zal worden gecorrigeerd in nect release.

    Voor een snelle fix please:
    1. Bestand openen includes\vventerprisetranslator_functions.php
    2. Zoek:
      Code:
      function vbet_createURLForAddressNoReplace($language, $address) {
    3. Plakken:
      Code:
      function vbet_createURLForAddressNoReplaceHref($what) {
      	return 'href="'.vbet_createURLForAddressNoReplace($_REQUEST['language'], $what[1]).'"';
      }


    Laat het ons weten is het oplossen van uw probleem.

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Geen antwoord - we gaan ervan uit, dat het probleem is verdwenen.

  4. #4
    Junior Member
    Geregistreerd
    Jul 2018
    Berichten
    8

    Default

    Hey sorry, ik was op reis voor 10 dagen.

    Ik heb gesolliciteerd je bewerken en er veranderde niets.

    nog steeds dezelfde fout: PHP Waarschuwing: preg_replace_callback(): Vereist dat argument 2, 'vbet_createURLForAddressNoReplacehref', een geldig terugbellen ..../includes/vbenterprisetranslator_functions.php op de lijn 222


    ook username online is nog steeds verborgen bij het vertalen.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    We gaan onze server nu, dus we moeten eerst afmaken, dan zullen wij omgaan met het probleem. We zullen binnenkort contact met u op.
    Tussentijd kunt u proberen om te installeer de nieuwste release - er is de zeer dezelfde veranderen, maar misschien heb je iets verkeerd.

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Om het makkelijker te maken voor u is lossen wij het probleem aan uw kant. Please PM me toegang te krijgen tot de details van uw FTP-en Admin CP (om veiligheidsredenen raden wij aan om ons tijdelijke wachtwoorden of accounts).

  7. #7
    Junior Member
    Geregistreerd
    Jul 2018
    Berichten
    8

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door vBET View Post
    Om het makkelijker te maken voor u is lossen wij het probleem aan uw kant. Please PM me toegang te krijgen tot de details van uw FTP-en Admin CP (om veiligheidsredenen raden wij aan om ons tijdelijke wachtwoorden of accounts).
    Ik heb dat gedaan nu sir! Dank u!

    Het zijn twee bugs.

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Ik zie dat je niet braak precies onze quick fix instructies en plak de code niet VÓÓR maar NA de code in punt 3. Dat is de reden waarom het niet werkt voor je. Ik vast dat voor u, door het verzenden via FTP bestand van de vorige release. Het niet werkt zoals ik het zie.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •