Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 5 van 5

Onderwerp: VBSEO canonieke links en URL-lengte

  1. #1
    Lid
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    67

    Default VBSEO canonieke links en URL-lengte

    Deze instelling in vBSEO:

    Beperken URL Lengte
    Sommige gebruikers de voorkeur aan de lengte van hun URL's te beperken. Deze instelling "gewassen" URL onderdelen, te weten [forum_title] en [thread_title] om een maximum aantal zoekwoorden.
    Is niet gehandeld op grond van de vertaalde links, alleen voor de bron links.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Ja - we zijn niet ondersteunt deze op dit moment. Ik zal verplaatsen naar vragen functie. En toevoegen aan onze TODO lijst

  3. #3
    vBulletin Enterprise Translator (vBET) personeel
    Geregistreerd
    Mei 2010
    Berichten
    1,000

    Default

    gedaan

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    Jul 2018
    Berichten
    1

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door kamilkurczak View Post
    gedaan
    Text automatically translated from: Vietnamese to: Dutch
    Translated text
    Check inbox elke prijs als gevolg voor mij Voeg details alleen aan hoe vaak u verkopen de arts als u wilt kopen, contact met iedereen die heeft een garantie? Consulting me hoe je je check inbox te gebruiken, bent u vertellen de echte wind, dus verkopen dit product?
    Original text

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Quote Oorspronkelijk geplaatst door khailiem128 View Post
    Text automatically translated from: Vietnamese to: Dutch
    Translated text
    Check inbox elke prijs als gevolg voor mij Voeg details alleen aan hoe vaak u verkopen de arts als u wilt kopen, contact met iedereen die heeft een garantie? Consulting me hoe je je check inbox te gebruiken, bent u vertellen de echte wind, dus verkopen dit product?
    Original text
    Ik heb geen bericht van je in mijn inbox, en kamilkurczak werkt niet meer. Dus gebruik het forum voor uw problemen niet van prive-berichten, omdat deze kunnen worden verstuurd naar de verkeerde persoon.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •