Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 3 van 3

Onderwerp: Belangrijke Bug in vBet!

  1. #1

    Default Belangrijke Bug in vBet!

    Hallo,
    im using vBulletin, vBSEO en vBet.

    Ik ingeschakeld "no-volg voor (alleen show) post stagiair" op vBSEO. Het werkt erg goed, maar het probleem is, vanwege vBet, zijn het werken niet voor/nl /. Ik moet dus betalen voor veel vertalingen die ik niet nodig. Controleer alle "Toon alleen post" nofollow (!) of "meta noindex" Thats wat ik bedoel: WoW forum | WoW WoW Bot Fairplay Forum - View Single Post- / MMO zweefvliegtuig Downloads (alle versies en betas Incl.) Dit moet niet worden geïndexeerd omdat de inhoud ervan alleen dubbele!
    Laatst bewerkt door vBET; 03-01-14 in 13:35. Reden: BBCODE correctie

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Ik weet niet of begrijp ik u goed. Waar is de bug in vBET? Wat is er mis de pagina die u ons gaf? Waar de "no-braak" moeten worden opgenomen? Dit moet op de link naar de pagina die u gaf ons niet op de pagina zelf. Op uw oorspronkelijke pagina die u ook geen "meta noindex" - houd er rekening mee dat vBET niet voegt de inhoud vertaalt. Als u wilt hebben "meta noindex" er zijn slechts van toepassing op de oorspronkelijke pagina en het zal een verblijf op elke vertaalde pagina

    Ook is pagina die heeft link naar de pagina u Toon ons hebben onder deze link "nofallow" en vervolgens na vertaling van deze "nofallow" zal ook opgenomen worden. Dus waar is het probleem? Beschrijf het in meer details. Op dit moment zie ik niet het probleem.

    Houd er rekening mee dat vBET heeft optie waarmee u een vertaling voor de opgegeven pagina's negeren. Deze optie wordt niet vertaald in een pagina die in de URL-tekst toegevoegd in vBET configuratie omvat. Voor de pagina die u gaf zou"-pagina"dus als je deze in toevoegen Admin CP - > vBET - > Vertaling Opties - > URL's negeren vervolgens elke pagina die "-pagina" in URL wordt niet vertaald, koppelingen naar deze pagina's zullen niet worden verbeterd door taalcode, vlaggen zal er niet worden gegenereerd en zelfs als iemand taalcode wordt toegevoegd aan URL van de hand, dan is het vensterbank worden doorgestuurd naar originele één.

    Gelieve te vertellen heeft u hier meer hulp nodig?

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Geregistreerd
    Oktober 2009
    Berichten
    3,037

    Default

    Geen antwoord - ik neem aan dat de kwestie merken bestaat niet meer

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •