Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads Check vBET op vBulletin 5

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Resultaten 1 naar 2 van 2

Onderwerp: VBSEO en VbOptimise

Junior Member

Default VBSEO en VbOptimise

Text automatically translated from: Spanish to: Dutch
    Translated text
    Vóór de aankoop van het product dat ik wil reageren op twee vragen.

1 .- ik heb gezien in forums te zeggen dat vBET vBulletin veroorzaken een negatieve invloed op de prestaties van de server. Mijn site heeft 1 miljoen pageviews per dag en gebruiken Memchached. Tuurlijk, zal de server niet vallen?

2 .- "vbeta" is comptabile met vBSEO en VbOptimise? Ik heb gelezen dat niet compatibel zijn, willen ze me de waarheid vertelt.

Dank u.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Blog Entries
    1

Hoi, het beantwoorden van uw vragen

1 .- Vertalen is iets extra wat er gebeurt na pagina wordt gegenereerd, dus uiteraard het zal extra middelen. Maar we hebben heel wat verbeteringen zoals cache, die deze impact beperkt. En in het geval van gasten hebben we zelfs te verbeteren pagina generatie snelheid (voor de gasten in de cache pagina genereert sneller dan in de normale vBulletin) - in een dergelijk geval hebben we cache uiteindelijke output, zodat naast verzoeken om dezelfde pagina zijn direct - net streaming al voorbereid resultaat (minder CPU en het geheugen consumptie door de kosten van de harde schijf ruimte). Natuurlijk totdat zij vervalt (configureerbaar). We kunnen niet garanderen je hoe snel je pagina's zal genereren, omdat het afhankelijk is van te veel factoren (nummer van je CPU, hoeveelheid geheugen, snelheid van de verbinding de vertaling aanbieders, het bedrag van de aanvragen tot vertaalde pagina's). Voor normale pagina's vBET heeft een minimale impact (voeg vlaggen en cheques voor titels geschreven in verschillende talen). Grotere verkeer naar vertaalde pagina's zal betekenen groter verbruik. Zolang je zult vrij geheugen uw server niet mag dalen. Houdt u er rekening mee dat u altijd kunt slechts een deel van de ondersteunde talen te gebruiken en na de cache gevuld is dan meer talen en voeg na hoe je server mee omgaat. Er is geen magie - extra functionaliteit zullen extra kosten te produceren, maar we werken aan magie na dat (cache, Gast Cache) om deze impact te minimaliseren en die ooit gemaakt zijn in de cache pagina's te genereren sneller dan normale pagina's.

2 .- Ja, we zijn compatibel met vBSEO (Je kunt zien op deze zeer forum) en we zijn in staat om te integreren met stand vBSEO en vBulletin Friendly URL naar URL's te vertalen. We zijn ook compatibel met vBOptimise - we gebruiken het op dit forum ook. Het is nodig om te integreren met vBSEO (Duidelijk hoe de beschreven), maar geen integratie is nodig voor vBOptimise

Dank u.
    In geval van andere vragen - gewoon kunt vragen.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33