Belangrijk: Deze pagina is met behulp van cookies (cookies). Met behulp van deze website zonder het uitschakelen van cookies in de browser, betekent dat u akkoord voor het gebruik ervan.
Koop nu! Functies Downloads Check vBET op vBulletin 5

Verdienen met ons!

Als u zou willen beginnen met het verdienen van geld met vBET join te Affiliate programma.
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 18

Onderwerp: Vertaling van categorie naam in de URL's

Junior Member RootShell's Avatar
    Plaats
    Verenigde Staten / Marokko

Default Vertaling van categorie naam in de URL's

Hi Admin!

Hartelijk dank voor deze grote en ontzagwekkende Mod, is mijn beste en favoriet mod .

Mijn functie verzoek is de vertaling van categorie naam in de URL's, bijvoorbeeld in het Frans en het Arabisch "Feature Requests" in deze draad koppeling niet veranderen. : / Fr/feature-requests/62-traduction-du-nom-de-cat% C3% A9gorie-dans-les-url.html

Sorry voor mijn slechte Engels .

Met vriendelijke groet.
    Laatst bewerkt door vBET; 04-11-09 in 13:44. Reden: Verkeerde BBCodes

Michał Podbielski (vBET Staff) vBET's Avatar
    Blog Entries
    1

Hi RootShell!

Ik ben blij dat je het leuk vindt Ook - als uw Engels is niet al te goed - maar stel uw standaard taal in User CP, en beginnen met het schrijven in uw eigen taal - op het einde deze mod is over meerdere taalgemeenschappen

Over uw aanvraag is dit goed idee en het wordt toegevoegd aan TODO lijst. Ook zien we enkele problemen met de vertaling van deze, maar we zullen ons best doen om het te ondersteunen

Junior Member RootShell's Avatar
    Plaats
    Verenigde Staten / Marokko

Michal dank u voor uw voortzetting van de werkzaamheden om de wijziging te verbeteren, ben ik in afwachting van de versie 3.x met geduld.
    I Love This Mod

Blog Entries
    1

Het is nu al beschikbaar

Junior Member

Text automatically translated from: Spanish to: Dutch
    Translated text
    Hallo,

Ik weet niet vertaal de categorie, wat kan ik missen?. (VBET 312)

Dank u.
    Original text

Blog Entries
    1

Quote Oorspronkelijk geplaatst door jorgejgm View Post
    Translated text
    Hallo,

Ik weet niet vertaal de categorie, wat kan ik missen?. (VBET 312)

Dank u.
    Original text
    Sorry dat ik was niet kostbaar. "Het is beschikbaar" was een opmerking over het wachten op 3.x
    Vertalingen van categorieën worden nog niet ondersteund. We zijn nog steeds bij het bespreken van hoe dit te doen zonder vertalingen veranderingen risico's.

Voor draden is er geen probleem, want je hebt ID op het bedelen, dus als gebeurt dat Google betere vertaling gemaakt, toen al geïndexeerd URL zal alleen maar 301 redirect en Google zal opnieuw indexeren zonder te verliezen positie.

Voor de categorieën (sub-forums) is er een probleem, omdat veel forums geen identifier hebben voordat categorie in URL, dus als vertaling zal veranderen om beter dan een oude zal alleen worden doorbroken. En u bent niet toegestaan om alleen vertalingen altijd houden, voor categorie - Google maakt het mogelijk om cache vertalingen slechts voor 15 dagen.

Dus we hebben een grote uitdaging We zullen werken aan het en het kan enige tijd duren voor ons om een veilige weg te vinden, zoals in het geval van threads titels. We hebben een aantal ideeën op dit moment, dus je kunt beschouwen dit als in uitvoering

Blog Entries
    1

We hebben nog zullen moeten nader onderzoek op dit gebied te maken, maar al enige oplossing gepland. Niet te zacht, dus we graag bespreken het.

Op dit moment zijn we van plan om twee strategieën van categorieën vertaling te maken. Zo zult u in staat zijn om bij voorkeur te kiezen.

1e - de gemakkelijke - vertaling gebeurt automatisch en als na het cache schoonmaken blijkt dat de vertaling is gewijzigd, dan gewoon krijg je 301 omleiden en de gebruiker zal nog steeds in staat zijn om het punt te lezen. Dit zal ook toelaten om adequaat te indexeren problemen dankzij handvat om 301 (of nooit gebeurt). Maar om deze beschikbare uw URL-patroon zal moeten categorie op te nemen (sub-forum) id in de URL (op dit moment veel forums ook id alleen voor de berichten).

2e - harder, maar zal werken voor forums die niet hebben in URL-patroon id voor de categorieën (sub-forums) en wil niet te veranderen (SEO kwesties). In deze strategie moet je handmatig instellen elke vertaling voor elke categorie (sub-forum) in forum configuratie. Stel het en laat het, tot een wijziging zal eindigen met oude links gebroken (net zoals het nu is als u het forum naam - dus het is geen probleem). We kunnen eenvoudigweg niet automatisch dit doen omdat de Google TOS - Google resultaten kunnen niet worden gecached meer dan 15 dagen. En die vertalingen moeten worden gehouden voor de levensduur. Het kan wat werk om het handmatig worden. Elk sub-forum vermenigvuldigen met het aantal beschikbare talen op uw forum, maar stelt u het een keer en laat het. Je hoeft alleen te weten te komen waar je de vertalingen - in Internet kun je veel gratis vertaaldiensten beschikbaar gesteld door html-formulier. Misschien zelfs Google vertalingen uit hun pagina (niet door AJAX of CURL API) kan gebruikt worden om handmatig te slaan (moeten controleren).

Dat is ons idee. En op dit moment zijn we nog steeds niet zeker over alle mogelijke problemen, maar we zouden graag willen weten wat onze gebruikers denken

Junior Member

Default de 1

Translated text
    Ik geef de voorkeur optie 1.

Maar het beste zou zijn om de 2 opties te geven en al na een kiest.

groeten.
    Original text

Lid

Ik ben zeer geïnteresseerd in de 2e - omdat de zeer goede seo te hebben belangrijke trefwoorden in de "bottom map" domain.com / onder de map / rust ...

Alle nieuws over dit?

Blog Entries
    1

Onze werkelijke prioriteit is vBET4.x voor VB4 en we werken over het nu. Wij zorgen over belangrijke zaken als deze zullen komen in vBET3.x en dit is alles wat is gepland vóór 4.x release.

Na de 4.x versie we zullen ontwikkelen kraam lijnen 3.x en 4.x, en dan zullen we toevoegen van nieuwe functionaliteiten.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLast

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

• U mag niet nieuwe discussies starten
  • U mag niet reageren op berichten
  • U mag niet bijlagen posten
  • U mag niet je berichten bewerken
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33