PDA

View Full Version: Hoe te werken in vbet Litespeed?

symbianist
14-07-10, 13:22
Hoe te werken in vbet Litespeed? Ik merk vbet werkt niet op Litespeed. Het is zien
Opgegeven ongeldig Forum. Als je een geldige link, meldt de beheerder
Gelieve voor hulp.

kamilkurczak
14-07-10, 13:37
Ik weet niet hoe zijn werkzaamheden op het Litespeed.

Kunt u mij vertellen - vBulletin werkt op deze server?

nu, Michał is op vakantie. I cant het te controleren (Ik heb geen toegang om dat te doen), wees geduldig.

symbianist
15-07-10, 07:34
VBulletin werkt aan Litespeed erg goed, alleen vbet werkt niet.

kamilkurczak
15-07-10, 13:27
ok, ik zal proberen om contact met Michał. wees geduldig:)

Taurus
15-07-10, 18:38
Ik heb net een upgrade mijn board ook LiteSpeed vandaag, en ik kan dat bevestigen VBET werkt niet mee. Dus ik hoop dat jullie kunnen komen met een oplossing. Ik moest terug naar Apache voor nu.

kamilkurczak
16-07-10, 13:06
Bedankt Stier. Ik zal zeggen Michał over.

Taurus
17-07-10, 07:03
Wanneer zal Michal terug? De enige reden dat ik nu niet kan gebruiken LiteSpeed (die ik betaalde) is vanwege de vBET. Ik heb dit echt nodig te worden gesorteerd. Bedankt!

symbianist
17-07-10, 07:47
Ik echt nodig om dit too.please online bro werk. thanks,

symbianist
17-07-10, 08:12
Rekening mee dat ik al iconv geïnstalleerd en krullen, maar nog steeds niet.

kamilkurczak
17-07-10, 16:27
Michał zal worden op het forum in mondey .. Even geduld aub,
sorry voor die

symbianist
18-07-10, 05:17
Ik probeerde googletest ook en ik heb wat fout. Mijn gastheer vertelde me dat de verbinding met Google in orde is. Eigenlijk heb ik Google Sitemap, die werkt prima.
Als ik de googletest, soms kreeg ik het netwerk error-scherm en soms is dit:

Beginnend vertaling te testen
Testresultaat:
Test fout: kon geen verbinding maken met host
Verbinding tijd (ms): 3003,3449707031

Taurus
19-07-10, 07:14
Ik probeerde googletest ook en ik heb wat fout. Mijn gastheer vertelde me dat de verbinding met Google in orde is. Eigenlijk heb ik Google Sitemap, die werkt prima.

Ik had hetzelfde probleem een paar dagen geleden. Ik stel voor contact opnemen met uw hosting bedrijf en hen vragen om uw toestemming en firewall-instellingen te controleren. Geef hen de link voor uw googletest.

symbianist
20-07-10, 08:30
Gelieve te helpen admin over deze kwestie.

vBET
20-07-10, 21:25
Hi:) Sorry voor de vertraging - net terug van vakantie, en ik ben hier om SERV u met onze steun:)

Kijk hier voor de Litespeed discussie met de reactie van hoe het te gebruiken: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/848-litespeed.html - nog niet getest, alleen gebaseerd op de gebruiker te beantwoorden, maar voel je vrij om het te testen met gratis versie. In geval van problemen - neem er schrijf nauwkeurige beschrijving geven en we zullen werken aan dit:)

vBET
20-07-10, 21:26
Hoe te werken in vbet Litespeed? Ik merk vbet werkt niet op Litespeed. Het is zien
Opgegeven ongeldig Forum. Als je een geldige link, meldt de beheerder
Gelieve voor hulp.

Gebruik gewoon nodig htaccess regels:.)

vBET
20-07-10, 21:29

Dit is kwestie tussen uw server en Google. We schreven Google exact test om dergelijke situaties te bepalen. Het heeft niets gemeen met vBET - uw server gewoon problemen met Google-verbindingen - je moet het op te merken uw hosting provider.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.9.99