PDA

View Full Version: Opgelost Mislukte Story?

mario06
14-07-10, 04:27
Gezien het feit dat vBET houdt de server CPU belasting vrij hoog en uit de 350k berichten slechts 2% van de draden worden geïndexeerd in verschillende talen is het echt de moeite waard?

U heeft vBSEO geïnstalleerd, zodat is dit een must voor het maken van vBET doen is het werk volledig?

Is | is deze mod getest op een niet-vBSEO boord?

Welk percentage wordt gegeven aan vBSEO en vBET voor het indexeren?

In de succesverhalen heel weinig informatie givin het maken van dingen een beetje onduidelijk voor mij.
vBSEO geïnstalleerd | instellingen?
Server instellingen?
vBET instellingen?
vBSEO instellingen?
vBulletin-instellingen?
Google PR?
etc?

mario06
16-07-10, 16:18
Dagelijkse up:)

Ramses
16-07-10, 19:49
Ik heb geen vBSEO geïnstalleerd en voor zover ik kan zeggen dat ik nauwelijks kan een verhoging van de bezoekers te zien. Ok, misschien wat meer Engels, Pools of een andere taal bezoekers, maar in aantallen we praten van misschien 500-1000 extra bezoekers in een maand. Dagelijks misschien 30 extra bezoeken, in procenten is dit een verhoging van 1%.
Dus ik denk dat het beste effect zal alleen optreden als vBSEO is geïnstalleerd.

pepito69
16-07-10, 20:31
Hi,
Ik maak geen gebruik van vBSEO.
Ik begon te gebruiken vbet de 5e van deze maand. In 10 dagen bezoeken groeien. In%:

(15,79%)
bezoeken: 24.813
Voor: 21.429
Ik zal wat ik heb meer dan 1000 extra bezoekers per dag in weinig tijd.
Maar ik heb niet al mijn web vertaald, alleen forums. Dit product (vbet) is een goed (ok. .. geweldig ...) idee, maar het maakt me gek met veel problemen. In korte tijd is het makkelijk om te zeggen dat ok, maar eens kijken wat er gebeurt in een aantal maanden te laten ...

mario06
17-07-10, 18:29
Ik kan niet een verschil in meer gebruikers sinds mijn forum gestaag stijgen in de afgelopen jaren en mijn adsense inkomsten gelijk is gebleven verder ben ik alles nauwgezet met Google Analytics te zien, ben ik ervan overtuigd dat vBSEO met URL herschrijft is een must om een aantal belangrijke resultaten te zien, gelieve te noteren dat ik vBSEO zelf maar verwijderd omdat het nog meer stress op de server en sinds ik voor vele jaren ben ik kan toch niet toevoegen url herschrijven, zodat op dit punt dat ik denk dat het onbruikbaar

De echte oplossing voor succes is kwalitatief hoogstaande inhoud en een hoge PR backlinks dit is mijn persoonlijke mening, maar ik doe alleen maar aanraden vBET voor de vertaling ervan functie die is een waardevolle aanwinst

pepito69
17-07-10, 18:41
De echte oplossing voor succes is kwalitatief hoogstaande inhoud en hoge PR

Dit is het belangrijkste natuurlijk.

mario06
18-07-10, 10:45
Hi,
Ik maak geen gebruik van vBSEO.
Ik begon te gebruiken vbet de 5e van deze maand. In 10 dagen bezoeken groeien. In%:

(15,79%)
bezoeken: 24.813
Voor: 21.429
Ik zal wat ik heb meer dan 1000 extra bezoekers per dag in weinig tijd.
Maar ik heb niet al mijn web vertaald, alleen forums. Dit product (vbet) is een goed (ok. .. geweldig ...) idee, maar het maakt me gek met veel problemen. In korte tijd is het makkelijk om te zeggen dat ok, maar eens kijken wat er gebeurt in een aantal maanden te laten ...

Aangezien uw forum is nieuw dit kan een toeval zijn, of misschien mijn forum is groter, zodat het langer duurt toch de tijd zal het leren. Maar het kennen van de opstellingen en tweaks van de succesverhalen zou kwaad.

Met vriendelijke groeten

mario06
18-07-10, 10:51
Ik heb geen vBSEO geïnstalleerd en voor zover ik kan zeggen dat ik nauwelijks kan een verhoging van de bezoekers te zien. Ok, misschien wat meer Engels, Pools of een andere taal bezoekers, maar in aantallen we praten van misschien 500-1000 extra bezoekers in een maand. Dagelijks misschien 30 extra bezoeken, in procenten is dit een verhoging van 1%.
Dus ik denk dat het beste effect zal alleen optreden als vBSEO is geïnstalleerd.

Maar zoals ik hierboven al zei, het is toe te voegen extra vragen en zonder de URL herschrijft het zou niet effectief zijn als met de url herschrijft en wij allen die op een medium / groot forum is het niet aan te raden dus heb ik raakte een doodlopende weg de voorkeur geeft en in niet te installeren.

vBET
20-07-10, 20:24
Gezien het feit dat vBET houdt de server CPU belasting vrij hoog en uit de 350k berichten slechts 2% van de draden worden geïndexeerd in verschillende talen is het echt de moeite waard?

U heeft vBSEO geïnstalleerd, zodat is dit een must voor het maken van vBET doen is het werk volledig?

Is | is deze mod getest op een niet-vBSEO boord?

Welk percentage wordt gegeven aan vBSEO en vBET voor het indexeren?

In de succesverhalen heel weinig informatie givin het maken van dingen een beetje onduidelijk voor mij.
vBSEO geïnstalleerd | instellingen?
Server instellingen?
vBET instellingen?
vBSEO instellingen?
vBulletin-instellingen?
Google PR?
etc?

Houdt u er rekening mee dat vBET niets voor normale pagina's doet - als je CPU-belasting groeit, betekent dit dat uw vertaalde pagina's worden bezocht - zodat u succes te krijgen door het hebben van extra verkeer naar vertaalde pagina's. Nieuw verkeer zal altijd meer middelen van uw server maakt niet uit doe je het hebben door vBET of een andere manier.

Ook rekening mee dat vBET hoogst is mier configureerbaar kunt u gewoon uw CPU-belasting verlagen - gewoon zien performance hints: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Onze klanten gebruiken vBET met echt enorme forums zonder enige problemen met de prestaties, als je het dan je het op uw eigen verzoek. Je moet eenvoudige manier om het te verwijderen met behulp van onze prestaties hints.
Nu dankzij vBET heb je 52 keer meer inhoud - het kan niet op magische wijze worden gedaan. Het heeft wat meer middelen - als je het niet kunt verwerken op je server - eenvoudig te configureren:) In voorbeeld uit te schakelen sommige talen. Maar eigenlijk was ik gewoon op uw forum en ik zie dat snelle vertalingen forking, dus ik niet aan te raden om eventuele vertalingen te verwijderen in een dergelijk geval. Je schrijft over meer CPU-gebruik - dit is geen probleem. Zolang je nog een aantal gratis CPU-bronnen en reacties zijn snel het betekent gewoon dat u uw middelen gebruikt.

vBET kan volledig werken zonder vBSEO - u gebruik maakt van het op deze manier, zodat je al weet. En vBET doet zijn werk volledig zonder vBSEO - vBSEO heeft niets gemeen met vertalingen en ondersteunen van meertalige gemeenschap. Ook vBulletin 4.x heeft zijn eigen SEO verbanden te ondersteunen en vBET ondersteunt ook de vertaling.

vBET is volledig getest zonder vBSEO en we hebben veel klanten die met behulp van het op deze manier - met inbegrip van je. Dus je kunt se zelf dat het werkt. Ik begrijp echt niet de bron van deze vraag ... Als je merkt dat iets werkt verkeerd op je bord - neem het gewoon aantekening in het rapporteren van bugs sectie.

Percentage in het indexeren gegeven voor stand vBSEO en vBET is 0% - geen van die te maken indexering. En er is geen een tool die indexering zal voor u doen op uw forum. Indexering wordt gedaan door Google spiders, die als gasten werken aan uw forum.

Succesverhalen worden gegeven door onze leden - u kunt ze gewoon vragen naar details. Maar dit is definitief verkeerde sectie voor deze - hier vBET personeel korven te ondersteunen. Vraag het maar aan hen door PM - zie je die schrijft dat verhaal. We hebben een aantal voorbeelden gegeven in succesverhalen, maar alleen eigenaar van het forum kunt u details over de configuratie, als hij wil.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.9.99