PDA

View Full Version: Opgelost Extra langtitle parsing probleem

moman
22-05-10, 23:46
Met behulp van vBSEO. Screenshot bevestigd.

http://www.pentaxforums.com/forums/members/adam-albums-website-news-screenshots-picture5413-a.gif

Ik vindt een oplossing voor dit in de vBSEO functie die dit afhandelt.

moman
23-05-10, 01:27
In functions_vbseo_vb.php:

vinden

vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);

vervangen

vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);
if (strpos($getnextoldest['title'], '[/langtitle]')) {
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$getnextoldest['title'] = vbet_parseTitle($getnextoldest['title']);
}
$vbseo_gcache['thread'][$getnextoldest['threadid']] = $getnextoldest;

vBET
23-05-10, 17:36
Dit moet niet noodzakelijk. Hebt u geïntegreerd vBET met vBSEO zoals het is beschreven in readme.html bestand? Welke versie van vBET gebruikt u? Laatste een hebben wereldwijd langtitle parsing functionaliteit.

moman
24-05-10, 04:08
Ja en ik gebruik de nieuwste versie, 3.3.3.

vBET
24-05-10, 19:30
Vreemd. Laat ons weten hoe het probleem te reproduceren - zullen we werken aan meer elegante oplossing die niet zal extra vBSEO bestanden worden gewijzigd.

Kun je reproduceren het op uit server? Dat wil zeggen in de test berichten gebied?

moman
25-05-10, 19:22
Nee, dit kan hier niet worden aangetoond, omdat je niet gebruik maken van de mogelijkheid om vBSEO thread titels zijn in de volgende / vorige links (die getoond direct onder het snelle antwoord editor). Je zou eerst de optie in te schakelen.

vBET
25-05-10, 21:01
OK zo - we weten nu hoe het te reproduceren. Controleren wij het op onze test aanleg en zoeken naar andere oplossing. Geweldig bedankt! :)

kamilkurczak
01-06-10, 22:00
Sorry, maar we kunnen niet reproduceren dit probleem.
We hebben het getest op 3.5.0 en 3.3.3 vBSEO vBET. Welke versies heb je?

Zorg ervoor dat u de nieuwste versie vbet geïnstalleerd (als je het gebruikt)

hoe zit het met updaten product_vbenterprisetranslator.xml van doe-niet-upload map?

moman
02-06-10, 09:43
Ik gebruik vBET 3.3.3 en 3.3.2 vBSEO. Mijn langtitle tags zijn niet ontleed in het profiel statistieken pagina of nu, zo lijkt het. Heel vreemd!

moman
02-06-10, 10:09
Om het interpreteren van langtitle vast onder het profiel "statistieken" tab (waar het zegt "last post: ..."), heb ik deze verandering in class_userprofile.php:

Zoek:

$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];

Vervangen:

$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
if (strpos($this->prepared['lastposttitle'], '[/langtitle]'))
{
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$this->prepared['lastposttitle'] = vbet_parseTitle($this->prepared['lastposttitle']);
}

Er is geen enkele manier de tags worden wereldwijd worden ontleed, omdat anders deze verandering zou niet nodig zijn. Er zijn ook geen haken in die klasse-bestand.

vBET
02-06-10, 11:53
Gelieve PM toegang details naar FTP, Admin CP en vBSEO CP. Aangezien wij niet in staat om te reproduceren aan onze kant hebben we om het te controleren op onze server.

Gelieve uw wijzigingen ongedaan maken voordat u ons toegang details (we nodig hebben om het probleem te zien om het te diagnosticeren) - U kunt kopieën maakte van bestanden om makkelijk om te brengen het weer terug.

Zoals ik schreef vBET 3.3.3 moet langtitle wereldwijd ontleden, op dit moment ben ik niet in staat om niet vertellen dat het een bug, conflict met andere plug-in, of verkeerde vBET update.

moman
03-06-10, 07:48
Ik ben in het buitenland reizen deze week, en zal niet apart beschikbaar zijn voor iedere backend website kwesties aan te pakken van die hier gepost op het forum.

Kunt u me laten zien waar in de code van de tag is wereldwijd ontleed? Ik kan dan een kijkje nemen en u laten weten of ik kan zien waarom het mist bepaalde gebieden.

vBET
03-06-10, 12:09
Open file: / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php

en kijk voor vbet_global_complete is er gebruikte functie vbet_parseTitleGlobally (van / includes / vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php)

moman
04-06-10, 03:07
Bedankt! Ik zal onderzoeken dit.

moman
09-06-10, 16:09
Ik heb gevonden wat meer in de navbits op inlinemod.php en postings.php.

Kun je dit gedrag te reproduceren op deze site, dat wil zeggen bij het bewerken van een vertaalde draad?

http://img267.imageshack.us/img267/3663/96513903.gif

http://img121.imageshack.us/img121/6716/90955400.gif

vBET
09-06-10, 17:22
Tijdens de editie is het OK om te verlaten. Je moet om de originele tekst te kunnen zien om het te bewerken. Dat is de reden waarom parsing is uitgeschakeld op de editie pagina. Het zou moeten werken op deze manier en het is schadelijk - Google en andere bezoekers zien goedgekeurde tekst, niet tijdens de editie:)

vBET
10-06-10, 15:37
Is het probleem nog steeds bestaat? Wat is de status?

We bereiden ons voor op nieuwe release en willen alle problemen op te lossen. Als je vond dat het een conflict - gelieve te bevestigen. Als je niet kunt omgaan - gelieve PM toegang tot informatie, zodat we in staat zullen zijn om het te controleren en in geval van bug zijn oplossing in de volgende release.

moman
13-06-10, 14:17
Ik heb de parsing handmatig naar de locaties die in deze draad. Er zijn niet meer zichtbaar zijn parsing problemen.

moman
14-06-10, 14:54
Nevermind-vond een andere: vertaald PM titels niet worden verwerkt in de pagina titels op private.php

Vast door het toevoegen van een plugin op private_complete:

if (strpos($pagetitle, '[/langtitle]')) {
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$pagetitle = vbet_parseTitle($pagetitle);
}

moman
14-06-10, 16:09
En een ander:

http://img63.imageshack.us/img63/4445/26859648.gif

Ik kon het niet vinden van een manier om dit op te lossen via plugins. In plaats daarvan, voegde ik deze code om usercp.php:

if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} Direct onder

$reputation['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']);

vBET
14-06-10, 23:47
Nevermind-vond een andere: vertaald PM titels niet worden verwerkt in de pagina titels op private.php

Vast door het toevoegen van een plugin op private_complete:

if (strpos($pagetitle, '[/langtitle]')) {
$pagetitle = vbet_parseTitle($pagetitle);
}

Ik kan echt niet reproduceren dit probleem op onze server. Ik vermoed dat u niet de juiste hebben vBET 3.3.3 geïnstalleerd - controleer het. We hadden vele malen onderwerp dat onze klanten alleen nieuwe bestanden geupload en vergat om nieuwe product-bestand of het tegenovergestelde te importeren. Heeft u gecontroleerd werkt het uitvoeren van de functie vbet_global_complete bestaan in de beschreven plaats?

Ook zijn wij onze forums nu draait op vBET 3.3.4 beta versie, dus het kan zijn dat bug bestaan in 3.3.3 en we al vast dat (weet niet meer dat). Still-u bevestigen dat uw werkelijke installatie in orde is - het beste gemaakt update naar 3.3.3 weer.

vBET
14-06-10, 23:50
En een ander:

http://img63.imageshack.us/img63/4445/26859648.gif

Ik kon het niet vinden van een manier om dit op te lossen via plugins. In plaats daarvan, voegde ik deze code om usercp.php:

if (strpos($reputation['title'], '[/langtitle]')) {

$reputation['title'] = vbet_parseTitle($reputation['title']);

} Direct onder

$reputation['timeline'] = vbdate($vbulletin->options['timeformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['dateline'] = vbdate($vbulletin->options['dateformat'], $reputation['dateline']);

$reputation['reason'] = $bbcode_parser->parse($reputation['reason']);

Als deze pagina is met behulp van global_complete haak, dan moet worden behandeld in vBET 3.3.3 - zie vorige reactie over dat. Als global_complete niet wordt gebruikt - dan zal deze file verandering nodig zal zijn of u kunt toevoegen aan een haak of bestaan er enkele op deze pagina.

moman
18-06-10, 15:52
Mijn product-bestand en alle PHP-bestanden worden weergegeven als V3.3.3, zoals ze zouden moeten zijn. Ik heb echter gewijzigde veel bestanden en hebben een flink aantal plugins geïnstalleerd op mijn forum, dus het is nogal waarschijnlijk dat er mogelijk een conflict.

Ik heb gemerkt dat de uitvoering tijd op de global_complete haak is 1000. Mocht dit niet hoger zijn om te voorkomen dat conflicten met andere plugins?

moman
18-06-10, 15:56
Ik heb bevestigde de aanwezigheid van de wereldwijde parsing functie. Ik heb heel voorzichtig een upgrade naar 3.3.3, dus ik betwijfel dat de inhoud van een bestand kan een probleem hier te zijn. Ik zie echter geen verdere bugs, dus ik denk dat ik goed voor de time-wezen.

Ik ben ook blij om te zeggen dat de prestaties van vBET hit op mijn server is te verwaarlozen, dus ik mag niet upgraden van het verleden 3.3.3 te wijten aan het grote aantal aanpassingen / werken fixes ik heb uitgevoerd op mijn eigen. Met 800 online, heb ik de server belasting had onder de 1.00, en met 1200 online, ze waren rond 3.00. Niet slecht voor een dual hex-core Xeon server, denk ik!

vBET
18-06-10, 20:26
Ik denk dat ook! :)

Dus - om terug naar de kwestie. vBET zou automatisch moeten hanteren die geknipt langtitle (met ...) - we zijn niet in staat om te reproduceren op onze forums en willen die nieuwe versie binnenkort. Het zou geweldig zijn als we de oorzaak van deze te vinden en repareren als het aan onze kant. Als u PM detail toegang tot uw forum, of zelfs uw test bijvoorbeeld waar die dingen gebeuren kunnen we dat - we konden fix it:)

Op dit moment zonder de mogelijkheid om te reproduceren we zelfs niet zeker kan zijn doet het echt vBET bug (niet een conflict met andere mod of configuratie probleem). Dus we zijn in dode punt nu in dit gebied. Eens te meer - zouden we dit probleem op te lossen graag aan uw zijde als je wil. Er is mogelijkheid dat er nieuwe vBET versie zal dit weekend - zou geweldig zijn om alle problemen te sluiten voordat:)

vBET
05-07-10, 07:44
Ik vond dat we echt een bug er was. Global langtitle parsing binnen was van onnodige voorwaarde, zodat het niet altijd geëvalueerd. Dit is al gecorrigeerd en zullen worden opgenomen in de volgende release.

moman
04-08-10, 18:57
Kunt u na een snelle oplossing voor dat? Ik kan niet upgraden naar 3.3.4 nu: (

Ik gok dat de onnodige voorwaarde is het onderstaande:

function vbet_parseTitleGlobally(&$title, $removeNotTranslateSection = false) {

if ($_GET['do'] != 'postthread' && $_GET['do'] != 'comment' && 0!==strpos($_GET['do'], 'edit') && 0!==strpos($_GET['do'], 'update')

&& strpos($title, '[langtitle=')) {

return vbet_parseTitleMultiple($title, $removeNotTranslateSection);

}

vBET
06-08-10, 09:07
Wat houd je met update?

Ik zal kijken uit SVN om na te gaan welke veranderingen is gemaakt om het probleem op te lossen, maar toch - je zult laatste release eerste in staat de gemaakte snelle oplossing als we publiceren het nodig hebben.

moman
06-08-10, 09:13
Die ik heb gemaakt een aantal wijzigingen aan de code na verloop van tijd, en ik ben vergeten waar en waarom. Ik wil niet te breken van dingen die al werken!

vBET
06-08-10, 09:30
Houdt u er rekening mee dat we niet verantwoordelijk zijn voor de code veranderd door onze klanten - we zijn eenvoudig niet in staat om dat te doen. Als je veranderingen was volgens onze snelle oplossingen dan kunt u kalm - die zullen worden opgenomen in de volgende versie dus alles komt goed. Als u hebt gemaakt een aantal andere wijzigingen in de code, dan adviseren wij om een aantal documenten die je over je persoonlijke extra stappen begeleiden tijdens updates schrijven - anders blijft u met oude vBET versie, omdat je o niet weet wat en waar voor je veranderd.

Houdt u er rekening mee dat vond ik welke veranderingen nodig zijn om dit probleem op te lossen, maar ik kan quik fix niet publiceren op het forum (omdat het gebroken bbcode binnenkant omvat). Dus pelase vragen over het per e-mail (contact@vbenterprisetranslator.com) en ik zal het daar naar u sturen.

moman
06-08-10, 18:40
Ik ben het eens-het leven gemakkelijker zou zijn als ik een reportage over de veranderingen. Voor zover ik me goed herinner, waren ze alle bug fixes, en geen nieuwe functies, etc.

E-mail verstuurd! Bedankt!

vBET
07-08-10, 10:46
Antwoordde via e-mail:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1