PDA

View Full Version: Het instellen van de vlaggen op andere positie

sKippah
04-05-10, 15:30
Hello. Ik vroeg die vraag ook op vborg maar niet kreeg antwoord en dus ik wil hier graag vragen het weer, en ik hoop om wat hulp te krijgen;) en er geen vlammen oder slaan;))

Nou, ik zou graag de vlaggen ingesteld op een andere positie (zie bijlage op vborg in mods van vb4.0 - krijg ik altijd een foutmelding bij het uploaden van), maar niet zeker over hoe het te realiseren. Im stoppen een noob in codering en nodig hebben ondersteuning voor deze. Zou heel mooi zijn als u mij kon helpen. waarderen

vBET
05-05-10, 12:10
Hello. Wij helpen u graag verder. Houdt u er rekening mee dat op andere fora onze steun beperkt is.

Geef ons foutmelding die je ook krijgt en de inhoud van de sjabloon die u veranderd, of slechts een deel, maar een deel met verandering.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.9.99 you can enjoy automatic translations