PDA

View Full Version: Opgelost Tabel bestaat niet fout.

vbetter
28-04-12, 17:27
Ik blijf fout e-mails met het onderstaande bericht ontvangen.
Kunt u please help me dit oplossen?
Ik ben op de nieuwste versie van vbet. 4.4.6.

Databasefout in vBulletin 4.1.3:

Ongeldige SQL:
Selecteer cache.originaltext als originaltext, cache.translated als vertaald uit vbenterprisetranslator_cache_medium_az help, vbenterprisetranslator_cache_medium_az cache waar help.originaltext='xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.' EN cache.serie=help.serie;

MySQL fout: Tabel 'xxxxx_xxxxx.vbenterprisetranslator_cache_medium_az' bestaat niet
Foutnummer: 1146
Verzoek datum: Zaterdag, April 28th 2012 @ 10: 22: 55 AM
Fout datum: Zaterdag, April 28th 2012 @ 10: 22: 55 AM
Script: http://xxxxxxx.com/members/xxxxxxxx.html
Referrer:
IP-adres: xxxxxxxx
Gebruikersnaam: Niet-geregistreerde
ClassName: vB_Database
MySQL versie:

r.dziadusz
30-04-12, 23:52
Hi
Ik zal proberen deze fout opnieuw te maken, maar in de tussentijd kan u Controleer handmatig als tabel vbenterprisetranslator_cache_medium_az bestaat?
En ook kunt u mij zeggen wanneer - na wat gebeurd deze was er fout begon te apear?

vbetter
01-05-12, 01:39
Hi
Ik zal proberen deze fout opnieuw te maken, maar in de tussentijd kan u Controleer handmatig als tabel vbenterprisetranslator_cache_medium_az bestaat?
En ook kunt u mij zeggen wanneer - na wat gebeurd deze was er fout begon te apear?

Mijn websites .htaccess bestand werd gewijzigd op afstand omleiden naar een andere site. De problemen lijken te beginnen. Ik geslaagd om alles vast te stellen, maar nadat ik aan recentste versie van Vbet bevorderde en htaccess-bestand redid ik begon ontvangen de fouten. Ik eigenlijk bericht het zelfde voor de volgende:

vbenterprisetranslator_cache_short_az
vbenterprisetranslator_cache_short_hy
vbenterprisetranslator_cache_medium_ka
vbenterprisetranslator_cache_medium_eu
vbenterprisetranslator_cache_medium_hy
vbenterprisetranslator_cache_medium_ht
vbenterprisetranslator_cache_medium_az

Ik controleerde de Database en het lijkt dat de bovenstaande tabellen zijn er niet.

Als u nog meer info van mij laat het me weten. Bedankt voor de hulp, kijk uit naar een oplossing.

r.dziadusz
02-05-12, 10:19
Gelieve PM selectievakje

m_jankowski
19-06-12, 22:46
Geen antwoord dus ik moet deze draad te sluiten, als je meer vragen met deze kwestie zal ik opnieuw te openen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.9.2beta gives automatic translations