View Full Version: Opgelost Hoe de vbet taalcode te verwijderen

norku
05-10-11, 10:41
Ik desinstalleerde vbet maar de taalcode was niet verwijderd [lang = x], etc I don't want to have to go through hundreds of pages to remove them manually so did I miss a step? Can the code be removed without having to go through every single thread/post?

r.dziadusz
05-10-11, 12:33
Nu het verwijderen van vBET niet schoon BBcode, houd er rekening mee dat de pagina ' s in de vreemde taal zal blijven in deze taal, zodat u verloren gebruikers na het verwijderen van vBET, bovendien zal het zeer moeilijk zijn om te lezen onvertaalde berichten daarom misschien een betere oplossing is het verwijderen van deze berichten.
Maar als u alleen wilt verwijderen "[lang = x"etc ik voor u een robot-schoner door het einde van de week code kan

norku
05-10-11, 12:42
Welke ibehoefte schoonmaken zijn de URL's... De url voor threads die waren geplaatst door iemand die had een vreemde taal ingesteld in hun profiel nog tonen [langtitle = x] [/langtitle] hoe los ik dat?

Ik kreeg ontdoen van [ lang=x], [ /lang], [notranslate] etc by using vb censoring. I desperately need help with the urls though...

Here's one: .xxxxx.com/forum/f23/[ langtitle=fr]insigne-vrai-ou-faux-[-langtitle]-5565/

How do I get the rubbish out and turn it into:

http://www.xxxxx.com/forum/f23/Dinsigne-vrai-ou-faux-5565/

norku
05-10-11, 13:46
Sorry maar ik moet bump dit...

Ook de nu redundante verbindingen in de Google-index omleiden naar vreemde taal pagina's op mijn forum?

vBET
05-10-11, 13:59
Zoals Radek schreef - zullen wij u robot (PHP script) die alle lang, langtitle en notranslate BBCodes verwijdert voorbereiden. Dit zal worden gedaan en die u in deze week.

Hebt u langtitle in URL betekent het dat langtitle is opgenomen in de thread titel. Gewoon titel van thread wijzigen en verwijderen. In plaatsen die zijn belangrijk en kunnen niet wachten Gelieve gewoon het handmatig wijzigen. Op andere plaatsen wees zo goed wachten voor het script.

norku
05-10-11, 14:05
Hi,

Waarom niet u mensen te waarschuwen dat de vbet bb code wordt niet verwijderd wanneer u verwijderen? Waarom heb je niet al het gereedschap als u weet dat dit gebeurt? Ik waardeer de hulp maar nogal graag wil volledig verwijderen en niet wachten op week terwijl Google indexen onjuiste URL's...

Wat over de omleiding voor de /da, /de, /es enz draden die Google heeft al geïndexeerd?

vBET
06-10-11, 02:24
Hi,

Het antwoord voor stand uw vraag is - want het was echt ongewoon vBET u verwijderen als het is echt nodig en gebruikt. We hadden vragen voor dergelijke instrument eenmaal vóór, maar de gebruiker beslist om te verblijven met vBET en gewoon afgestemd het op de juiste wijze.

Ook wij dit niet doen in verwijderen code - verwijderen kan niet schadelijk. Wat je nodig hebt vergt databaseback-up in geval van eventuele problemen.

Ook Houd er rekening mee dat als u hebt uitgeschakeld vBET dan Google niet onjuiste URL's indexeren zal, omdat deze niet worden weergegeven.

Voor al geïndexeerd - Maak omleidingsregels die alle die aanvragen terug naar de oorspronkelijke map omleiden zal. Gebruik dit (gelieve te testen die):

#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
#RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]

Uw forum map er toevoegen. Als u problemen gewoon hebt geven ons uw vBET regels en wij sturen dat u terug gewijzigd. Of met andere woorden - dat zijn 2 eerste vBET regels waar u moet verwijderen vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1 & Doorverwezen =

norku
06-10-11, 09:51
Het herschrijft regels werken niet. Wanneer een oude vbet pagina heet het genereert een 404.

Ik heb geïnstalleerd in /forum vb

.htaccess is in public_html

RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]

Alle nieuws over de BB code removal tool?

vBET
06-10-11, 11:37
Forum directory toegevoegd in de verkeerde plaats, gebruik deze:

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ /forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forum/$2 [L,QSA]
#just comment to see whole 2nd rule

Maar dit veronderstellen te worden niet in alleen in forum directory public_html. Beste manier is - alleen met behulp van regels die u eerder had en die wijzigen. Als er geen een, zal moeten we om te vinden van de juiste is. Gebruik dit eerst in uw forum directory. Als u wilt om het te gebruiken in de belangrijkste folder, controleer dan de eerste zonder extra /forum

norku
06-10-11, 13:18
Alles werkte prima met htaccess in / wanneer ik had vbet geïnstalleerd. Ja, ik probeerde mijn oude regels eerst, maar ze worden genegeerd. Ik kan niet krijgen uw regels om te werken in beide /forum of /. Ik kon net verlaten dingen zoals ze zijn en kijken stapelen 404 na 404 in de Webmasterhulpprogramma's van Google maar ik heb liever een schone redirect.

Wilt u een kijkje nemen? Ik kan PM u admin/FTP-toegang.

norku
06-10-11, 14:34
Nog steeds hier

norku
06-10-11, 16:20
en nog steeds hier. Je bent niet hier meer Hoewel ondanks de PM meer dan twee uur geleden toen je nog zeker hier. Ik ga sommige thee te maken. Ik kan wachten

norku
06-10-11, 19:39
en terug. Alle nieuws?

vBET
06-10-11, 21:25
Alles werkte prima met htaccess in / wanneer ik had vbet geïnstalleerd. Ja, ik probeerde mijn oude regels eerst, maar ze worden genegeerd. Ik kan niet krijgen uw regels om te werken in beide /forum of /. Ik kon net verlaten dingen zoals ze zijn en kijken stapelen 404 na 404 in de Webmasterhulpprogramma's van Google maar ik heb liever een schone redirect.

Wilt u een kijkje nemen? Ik kan PM u admin/FTP-toegang.

Laat mij uw .htaccess voordat vBET werd verwijderd. Ook kunt u doen SPAM niet - het heeft geen zin. Ook Houd er rekening mee dat PM berichten zijn privé berichten - die wachten langer evaluatie desgevraagd was niet en als één van onze medewerkers afwezig drukke is langer kunnen wachten. Totdat gevraagd te sturen toegangsgegevens gelieve te schrijven over forum zodat alle onze medewerkers kunnen u helpen. Toegang details niet nodig zijn hier - net Stuur uw volledige .htaccess voordat vBET werd verwijderd.

PS.
Ik werk nu over correcties in de nieuwe BETA release - Radek hier was en kon het niet u helpen omdat u info naar me verzenden door PM. Sorry u moest wachten.

norku
07-10-11, 09:05
Spam?! Je was op het forum voor, tijdens en na het punt waar ik verzonden dat PM. Ik stuurde het na een wachttijd van een aanzienlijke periode voor een antwoord op de draad. Als u kan niet gehinderd te slepen jezelf weg voor een paar seconden een vraag te beantwoorden worden dan u kon op zijn minst ontvangst van de PM hebben bevestigd. U veroorzaakt het probleem dat ik tegenkom. VBET DOESN'T werk als geadverteerd (Ja, buiten uw controle die ik weet) en alles wat ik wil is om het te krijgen uit mijn forum snel. Maar het net als elke andere Vb add-on kan niet worden verwijderd. Oh nee, want Vbet de BB code spetterde helemaal over de plaats verlaat.

Nergens is op uw site er een volledige beschrijving van hoe te verwijderen Vbet. Niet waar u vertellen ons dat de BB-code niet zal worden verwijderd wanneer we verwijdert en dat we zullen moeten wachten voor dagen voor een gereedschap om het te verwijderen. Dat instrument moet deel uitmaken van het pakket installeren maar u duidelijk niet praten over die. In plaats daarvan krijg ik een ongelooflijk arrogante antwoord waar je effectief zei dat je nooit de mogelijkheid overwogen dat iemand zou willen verwijderen Vbet?!

Dus, ik heb nu duizenden geïndexeerde links die zijn nu alle productie van 404s en een paar honderd berichten met uw BB code en ik ben het probleem??

Wat betreft de omleidingen zijn wat u doen wilt weten? Ik heb de vb-suite geïnstalleerd op /forum zoals ik u heb verteld herhaaldelijk. Vbet werkt met Vb geïnstalleerd op /forum om slechts één set omleidingen zal werken en ik weet dat u dat weet. Ik bood u ftp en admin toegang zodat u een kijkje voor jezelf nemen kunt maar u duidelijk niet de dezelfde hoeveelheid tijd zoals u had toen ik nog een klant....

Hier is htaccess voorafgaand aan verwijderen vbet. Het was gelegen in public_html en werkte perfect (ik heb vb geïnstalleerd op /forum)

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxxx\.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www\.xxxx\.com$|^cdn\.xxxx\.com$)
RewriteRule (.*) http://www.xxxx.com/$1 [R=301,L]

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#vbet translator rules start
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/ [L,QSA]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forum/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
#vbet translator rules end

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA]

## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresDefault "access plus 1 seconds"
ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds"
ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds"
</ifModule>

## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript
BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
BrowserMatch ^Mozilla/4\.0[678] no-gzip
BrowserMatch \bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>

#Remove index.php from xxxx.com/index.php
#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index\.php
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^$
RewriteRule ^index\.php$ / [L,R=301]

vBET
07-10-11, 12:35
Houd er rekening mee dat herhalende berichten wordt beschouwd als SPAM - op elk forum ik weet. Ik wil niet om te discussiëren over de definitie van SPAM - net vergeet niet herhalen. Ik begrijp als uw bericht te dagen, wachten stond omdat we sommige op welke manier missen - het zou zelfs worden gewaardeerd om eraan te herinneren, maar 3 keer dezelfde dag...

Uw .htaccess moet er zo uitzien:

# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxxx\.com
RewriteCond %{HTTP_HOST} !(^www.xxxx.com$|^cdn.xxxx.com$)
RewriteRule (.*) http://www.xxxx.com/$1 [R=301,L]

#RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.yourdomain\.com
#RewriteRule (.*) http://www.yourdomain.com/forum/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^forum/((urllist|sitemap_).*.(xml|txt)(.gz)?)$ forum/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

#vbet translator rules start
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ forum/ [L,R=301]
RewriteRule ^forum/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ forum/$2 [L,R=301]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(media/|admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^forum/((archive/)?(.*.php(/.*)?))$ forum/vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(media|admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ forum/vbseo.php [L,QSA]

## Expires
<ifModule mod_expires.c>
ExpiresActive On
ExpiresDefault "access plus 1 seconds"
ExpiresByType text/html "access plus 1 seconds"
ExpiresByType image/gif "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/jpeg "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType image/png "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/css "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType text/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/javascript "access plus 3456000 seconds"
ExpiresByType application/x-javascript "access plus 3456000 seconds"
</ifModule>

## Compression
<ifmodule mod_headers.c>
<ifmodule mod_deflate.c>
AddOutputFilterByType DEFLATE text/html text/css text/xml application/x-javascript
BrowserMatch ^Mozilla/4 gzip-only-text/html
BrowserMatch ^Mozilla/4.0[678] no-gzip
BrowserMatch bMSIE !no-gzip !gzip-only-text/html
</ifmodule>
</ifmodule>

#Remove index.php from xxxx.com/index.php
#rewrite engine on
RewriteCond %{THE_REQUEST} index.php
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^$
RewriteRule ^index.php$ / [L,R=301]

Ook mijn excuses - Ik vergat om u te vertellen over 301-omleiding voor. Het er nu ligt. Controleer en vertellen is het OK (ik ben niet zeker vereist regels / vóór forum of misschien volledige URL, maar het is iets om te controleren op forum). Zo niet zal ik gebruik maken van uw gegevens u verzenden gisteren en het recht op toegang.

PS.
Radek is nu het script verwijderen vBET BBCodes testen - het moet binnenkort beschikbaar.

r.dziadusz
07-10-11, 14:46
Hi,
Opmerking!
Dit is beta-versie van dit script!

1. Maak bestand en sla het op als "clearBB.php"
2. De onderstaande code gestoken en sla het op
3. Uploaden naar uw server, forum wortel
4. Doen de back-up van uw database
5. Uitschakelen in uw forum
6. Log in als admin
7. In uw browser, zetten url met bestemming naar uw "clearBB.php"
8. Druk op "clear" knop

<?php echo "<input type=\"hidden\" name=\"securitytoken\" value=\"" . $vbulletin->userinfo['securitytoken'] . "\" />\n";?>

<p style="text-align: center">
Use this program to remove all bbcode tags (from posts, and urls) added by vBET </br>
To use this script, please log into your forum in other tab
</br>This script has big influence on your
database and changes are permanent - <b>can not be undone</b> therefore:
</br>
make sure you did the <b>backup of your database!</b> and remember to <b>turn
off your forum</b> during using this script!</p>

<form action="clearBB.php?do=execute" method="post"><input type="submit"
value="clear" style="width: 70%; margin-left: 15%" /></form>

<?php

function &basic_clear($pagetext, $what_to_clear) {
if ((strpos($pagetext, $what_to_clear)) === 0 ){
$i = 0;
} else {
$i = 1;
}
$message_tab = explode($what_to_clear, $pagetext);
for ($i;$i<count($message_tab); $i++){
if ($message_tab[$i][2] == ']')
$message_tab[$i]=substr($message_tab[$i],3);
}
$new_message = implode('',$message_tab);
return $new_message;
}

function update_pagetext(&$new_message, $message_id) {
global $vbulletin;

$vbulletin->db->query_write("
UPDATE " . TABLE_PREFIX . "post
SET pagetext = '".addslashes($new_message)."'
WHERE postid = " .$message_id
);
}

function update_tittle(&$new_tittle, $tittle_id) {
global $vbulletin;

UPDATE " . TABLE_PREFIX . "post
SET title = '".addslashes($new_tittle)."'
WHERE postid = " .$tittle_id
);
UPDATE " . TABLE_PREFIX . "thread
SET title = '".addslashes($new_tittle)."'
WHERE firstpostid = " .$tittle_id
);
}

require_once('./global.php');
$charset = vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset');

if ($_REQUEST['do'] == 'execute') {

$result = $vbulletin->db->query_read("SELECT * FROM ".TABLE_PREFIX."post WHERE pagetext LIKE '%, 'lang')) !== FALSE) || ((strpos($message['pagetext'], '')) !== FALSE)){
$new_message = $message['pagetext'];
$to_remove = array("", "[lang=zh-TW]", "[lang=zh-CN]", "[notranslate]", "");
$new_message = str_replace ($ to_remove,'',$ new_message);
Als ((strpos ($ message ['pagetext'], ' [lang ='))! == FALSE) {}
$new_message = basic_clear ($ new_message, ' [lang =');
}
update_pagetext ($new_message,$ message ['discussienummer']);
}
/ / einde van blok van duidelijk voor post

//Block voor het ontruimen van URL's en draad titels
Als ((strpos ($message ['title'], 'langtitle'))! == FALSE) {}
$new_message_title = $message ['title'];
$to_remove_title = array ('[langtitle zh-CN =]', '','');
$new_message_title = str_replace ($ to_remove_title,'',$ new_message_title);
Als ((strpos ($ new_message_title, ');
}

// end of block for clearing urls and threads titles
}
}
?>

Als u alleen hebben "clear" URL's gelieve te snijden deel van wetboek omzoomd wilt met:

//block for clearing urls and thread titles <--> // einde van het blok voor de clearing van de url ' s en threads titels
Dan in uw browser typ bestemming aan het, en druk op de "clear" knop

norku
07-10-11, 18:13
Merci zelfs zeer. Ik zal u laten weten als ik heb problemen, maar de informatie duidelijk genoeg lijkt.

norku
07-10-11, 18:30
.htaccess werkt niet. Het niet omleiden en voegt home/public_html/user/etc naar de url. Verwijderd.

Waarom zijn er twee vakken in post 17 hierboven? I 'm guessing dat vak 1 script 1 is en dat vak 2 script twee is. Maakt het uit welke eerste wordt uitgevoerd?

r.dziadusz
07-10-11, 22:05
Er is slechts één script - eerste
Tweede vak is om te verwijderen als u onlu wilt wissen bbcode van uw URL 's

norku
08-10-11, 11:20
Bedankt. Mij ben getting zulks wanneer ik probeer om het te draaien:

"uw inzending kan niet worden verwerkt omdat een beveiligingstoken ontbrak.

Als dit onverwacht is voorgekomen, alstublieft de beheerder op de hoogte en beschrijven de actie die u hebt uitgevoerd voordat u deze fout ontvangen".

Ik heb geprobeerd het script met behulp van de standaard huid en ook met plugins uitgeschakeld in config.php. Nog steeds werkt niet.

vBET
08-10-11, 12:09
Probeer eerst te loggen in uw forum, en open vervolgens het script in dezelfde browser. Gelieve te vertellen hielp het.

norku
08-10-11, 12:33
:) Ik ingelogd was. Ik opende ook het script in hetzelfde venster.

Bewerken: de smilie betekent niet dat het probleem ging weg. Ik kan niet het script uitvoeren.

Verder bewerken: zie post 19. De htaccess die u gepost werkt niet.

Ik stuurde u ftp en admincp toegang een paar uur geleden als u aangevraagd.

Een meer gewoon om te voorkomen dat de onvermijdelijke vraag bewerken en opslaan wat tijd hier is een voorbeeld-link momenteel in de Google-index:
http://www.xxxx.com/forum/no/f72/just-an voorbeeld-726/

Dit is het resultaat van de omleiding wanneer ik uw htaccess in post 16 gebruiken:
http://www.xxxx.com/home/xx/public_html/forum/f72/just-an-example-726/

Wat heb ik nodig om te bewerken in uw regels verwijderen home/xx/public_html /?

vBET
08-10-11, 23:44
Ik was op uw server en uw .htaccess-probleem is opgelost. Zoals ik schreef dat ik was niet zeker doen je nodig / adres aan het begin van omleiding of niet - was het noodzakelijk. Het is OK nu - gelieve te controleren en bevestigen.

Radek zal u helpen met uw script probleem - hij zal werk maandag. Sorry, het zal aanvaarden wat meer tijd, maar Radek was maken en te testen het script - hij zal de beste persoon om u te helpen. Als het is echt iets wat niet wachten tot maandag laat het me weten en ik zal zondag tijd om het te controleren. Hoop het is niet echt zo dringend.

norku
09-10-11, 13:19
Groot. Bedankt. De omleiding werkt perfect.

Het script is niet zo dringend maar als het kan worden onderzocht op maandag dat uitstekend zijn zou.

r.dziadusz
10-10-11, 08:39
Sorry dat je moet wachten zo lang
Ik heb bewerkt code in mijn vorige post(KLIK (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2466-how-remove-vbet-language-code-2.html#post10556))
Probeer om nieuwe naam te gebruiken

Bedankt. Mij ben getting zulks wanneer ik probeer om het te draaien:

"uw inzending kan niet worden verwerkt omdat een beveiligingstoken ontbrak.

Als dit onverwacht is voorgekomen, alstublieft de beheerder op de hoogte en beschrijven de actie die u hebt uitgevoerd voordat u deze fout ontvangen".

Ik heb geprobeerd het script met behulp van de standaard huid en ook met plugins uitgeschakeld in config.php. Nog steeds werkt niet.

Ja maar het is goed bekend probleem van vbulletin, ik beschrijf het hen, juist nu, maar voor nu gebruik deze nieuwe code één meer tijd en probeer te wijzigen van de bestandsnaam

EDIT
Mij alstublieft vertellen welke versie van vbulletin gebruik je?

norku
10-10-11, 11:11
Hi,

Ik heb uw nieuwe code in het bestand hernoemd en probeerde te lopen, maar ik ben nog steeds de boodschap van de security token. Ik ben met behulp van de vb-suite versie 4.1.6

r.dziadusz
10-10-11, 21:46
Ik heb een aantal vbulletin hint en deze code sneller, probeer het nu: KLIK (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2466-how-remove-vbet-language-code-2.html#post10556) en laat het me weten, als het helpt

raymond
11-10-11, 04:26
Ik keek op de code en zag dit.

< vormen action="/forum/nl/clearBB.php?do=execute" methode = "post" >< input type = "submit"
waarde = "clear" stijl = "breedte: 70%; marge-linkerzijde: 15% "/ >< / form >

Misschien zal het script moeten worden genoemd als clearBB.php?

raymond
11-10-11, 04:49
Gehanteerd voor mij.
Ik gekopieerd van de code, naar een teksteditor en sla het geplakt als clearBB.php
ClearBB.php in de hoofdmap van vbulletin forum uploaden.
Ingelogd zijn als admin, sluit de Raad van bestuur en voert clearBB.php uit mijn webbrowser.
Klik op de knop wissen.

Voila, is alle taal-label uitgeschakeld.

Dankzij vBSEO, al die dode links zijn permanent doorgestuurd naar de originele thread :)

r.dziadusz
11-10-11, 06:08
Ik keek op de code en zag dit.

< vormen action="/forum/nl/clearBB.php?do=execute" methode = "post" >< input type = "submit"

Misschien zal het script moeten worden genoemd als clearBB.php?

Ja, je had gelijk, maar probleem met ontbrekende token, is over andere lijn is deze code - een die u recht geeft te bestand uitvoeren.
Beschouw dit probleem opgelost, of heeft u vragen

norku
11-10-11, 10:20
Merci Raymond. Dat vaste de token fout voor mij.

Dit is niet 'opgelost' al r.dziadusz...

Probleem na het uitvoeren van het script: alle vorige apostroffen (en aanhalingstekens) zijn nu in ASCII-Html': & # 039, & quot; Alle ideeën over hoe om dit te bevestigen? (Ik heb vbseo en de functie van de vervanging teken - geprobeerd werkt niet. Ik ook de post cache herbouwd na het uitvoeren van het script BB - niet veranderen). Alleen apostroffen en aanhalingstekens die er waren voordat het script werd uitgevoerd zijn getroffen (nieuwe posten met hen zal normaal weergeven) ik kan 'bedriegen' een gedeeltelijke correctie met behulp van vb censureren, maar ik zou liever niet.

Ook, & vertoont overal als & amp;

Probleem 2: voor sommige reden heb ik deze BB code op sommige plaatsen: [Lang = x], [lang = x] enz hoe ik uw script (clearBB.php) te doden die te wijzigen?

r.dziadusz
11-10-11, 12:18
Sorry dat ik heb het gemarkeerd als opgelost, ik verondersteld het werken voor jullie beiden
Ik zal onderzoeken waarom je & # 039, vertel me wat charset gebruik je (beschrijven hoe dit te doen, u vindt het in readme.html bestand)
Over het tweede probleem, het appeard omdat gebruikers "lang" code handmatig toevoegen
Als u wilt verwijderen met behulp van mijn script voor eerste geval ii [Lang = x]
Gelieve te vinden deze lijnen:

Als ((strpos ($ message ['pagetext'], ' [lang ='))! == FALSE) {}
$new_message = basic_clear ($ new_message, ' [lang =');
}

en precies achter:

Als ((strpos ($ message ['pagetext'], ' [Lang ='))! == FALSE) {}
$new_message = basic_clear ($ new_message, ' [Lang =');
}

-Dit was niet getest is gewoon een snelle oplossing
maar in het tweede geval [lang = x] Dit bbcode niet werkt en het is ingewikkelder, ook kan invloed hebben op met een aantal meer problemen, want u Toon mij tag met twee gaten, maar ik weet niet of er degenen met drie hiaten enz waren, en omdat dat u sommige tekst gesneden hebben kan, ik nodig om erachter te komen is het mogelijk om labels als dit veilig.

Bewerken
Over & # 039 we momenteel aan het werken pleae wacht een tweede

norku
11-10-11, 12:45
Hi en bedankt. Ik begon een nieuwe thread over dit zodat kon u het alstublieft?

Mijn charset is ISO-8859-1

Bedankt ook voor de info over het script.

Benieuwd naar van u op de ASCII-html ding als ik echt willen zou om dat vast te krijgen.

r.dziadusz
11-10-11, 19:17
Hallo we nog steeds bezig met het, we moeten overwinnen sommige tijdelijke vbulletin kwestie in onze test forum, sorry voor de vertraging, krijgt u de oplossing zo spoedig mogelijk!

r.dziadusz
12-10-11, 11:09
Hallo ik weet wat lijkt te zijn het probleem, ik denk dat u vorige versie van clearBB dus zoals ik al zei het was een beta versie.
Om te verwijderen & amp etc. alstublieft uw database terugzetten vanaf de back-up net voor het gebruik van de robot, en dit bestand opnieuw te maken, precies zoals descrption:CLICK (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2466-how-remove-vbet-language-code-2.html#post10556), met behulp van huidige - is (niet vorige, kon het probleem - maken sorry for that) versie van script

norku
12-10-11, 15:04
En verliezen 2 dagen ter waarde van berichten/onderwerpen op het forum waarin dit probleem optreedt? Ik kan dat niet...

r.dziadusz
12-10-11, 16:20
OK kan ik maken voor u een ander script dat zal al het & # 039, quot, & amp verwijderen
Ik vind het jammer dat deze ASCI HTML-codes wordt weergegeven, maar houd er rekening mee dat u een beta-versie van dit product, zullen wij om het even wat om u te helpen

norku
12-10-11, 17:19
Dat zou zijn uitstekend. Bedankt. Het script verwijdert hen zelfs als zij worden samengevoegd op andere woorden als volgt: & quot;München-Nordwest & quot;?

r.dziadusz
12-10-11, 17:31
Het is ook beta versie

1. Maak bestand en sla het op als "decode.php"
2. De onderstaande code gestoken en sla het op
3. Uploaden naar uw server, forum wortel
4. Doen de back-up van uw database
5. Uitschakelen in uw forum
6. Log in als admin
7. In uw browser, zetten url met bestemming naar uw "clearBB.php"
8. Druk op "clear" knop
<? php echo "< input type = /" verborgen / "naam = /" securitytoken / "waarde = /" ". $vbulletin - > userinfo ['securitytoken']. "/" / > / n ";?>

< p style = "text-align: center" >
Gebruik dit programma om te asci HTML-code wijzigen in "normale" tekenen
</br> dit script heeft grote invloed op uw
database en wijzigingen zijn permanent - <b> kan niet ongedaan gemaakt </b> daarom zijn:
</br>
Zorg ervoor dat je deed de <b> back-up van uw database! </b> en vergeet niet om <b> beurt
uw forum </b> tijdens met behulp van dit script uitschakelen! </p>

< vormen action="/forum/nl/decode.php?do=execute" methode = "post" >< input type = "submit"

<? Php

functie update_pagetext (&$ new_message, $message_id) {}
global $ vBulletin;

$vbulletin - > db - > query_write ("
UPDATE ". TABLE_PREFIX. "post
SET pagetext = '".addslashes($new_message)." '
WAAR postid = ".$ message_id
);
}

functie update_tittle (&$ new_tittle, $tittle_id) {}
global $ vBulletin;

UPDATE ". TABLE_PREFIX. "post
SET titel = '".addslashes($new_tittle)." '
WAAR postid = ".$ tittle_id
);
UPDATE ". TABLE_PREFIX. "draad
SETtitle = '".addslashes($new_tittle)." '
WAAR firstpostid = ".$ tittle_id
);
}

require_once ('/ global.php.');

Als ($_REQUEST ['doen'] == 'uitvoeren') {}
$to_remove = array ("& gt;", "& lt;", "& amp;", "'", "& quot;");

$result = $vbulletin - > db - > query_read ("SELECT * FROM".TABLE_PREFIX. "post waar pagetext LIKE ' % & gt; %' OR pagetext zoals '% & lt; %' OR pagetext zoals '% & amp; %' OR pagetext zoals '% & # 039 %' of pagetext zoals '% & quot; %' OR titel LIKE ' % & amp; %' of titel zoals '% & # 039 %' OR titel als '% & lt; %' OR titel LIKE ' % & gt; %' OR titel LIKE ' % & quot; %'");
terwijl ($ message = $db - > {fetch_array($result))}
$new_message = $message ['pagetext'];
Als ((strpos ($ message ['pagetext'], ' & gt;'))! == FALSE) {}
$new_message = str_replace ('& gt; ',' >', $new_message);
}
Als ((strpos ($ message ['pagetext'], ' & lt;'))! == FALSE) {}
$new_message = str_replace ('& lt; ',' <', $new_message);
}
Als ((strpos ($ message ['pagetext'], ' & amp;'))! == FALSE) {}
$new_message = str_replace ('& amp;', '&',$ new_message);
}
Als ((strpos ($ message ['pagetext'], ' & # 039'))! == FALSE) {}
$new_message = str_replace ('& # 039', "'",$ new_message);
}
Als ((strpos ($ message ['pagetext'], ' & quot;'))! == FALSE) {}
$new_message = str_replace ('& quot; ',' "', $new_message);
}

update_pagetext($new_message,$Message['postid']);

$new_title = $message ['title'];
Als ((strpos ($ message ['title'], ' & gt;'))! == FALSE) {}
$new_title = str_replace ('& gt; ',' >', $new_title);
}
Als ((strpos ($ message ['title'], ' & lt;'))! == FALSE) {}
$new_title = str_replace ('& lt; ',' <', $new_title);
}
Als ((strpos ($ message ['title'], ' & amp;'))! == FALSE) {}
$new_title = str_replace ('& amp;', '&',$ new_title);
}
Als ((strpos ($ message ['title'], ' & # 039'))! == FALSE) {}
$new_title = str_replace ('& # 039', "'",$ new_title);
}
Als ((strpos ($ message ['title'], ' & quot;'))! == FALSE) {}
$new_title = str_replace ('& quot; ',' "', $new_title);
}
update_tittle ($new_title, $message['postid']);
}
}
?>

r.dziadusz
12-10-11, 17:36
Sorry voor stijl, maar als ik het in [php] tag, &amp; changes into & etc.

norku
12-10-11, 17:53
Probeerde verwijdert het script en het niet de ASCII-HTML-code als het is aangesloten op een woord. Hier is een voorbeeld: deze zijn prachtig. Ik kan & amp; # 039; t helpen met een beoordeling...

Moet ik zien een resultaten scherm nadat ik het script uitvoeren?

norku
12-10-11, 18:49
Oh geweldig, op een bepaald moment van de desinstallatie http:// & quot /; xxxxxxxxxxxxxxxx & quot; is toegevoegd aan een belasting van interne koppelingen in berichten.... Geen van hen werk nu natuurlijk. Niet gelukkig

r.dziadusz
13-10-11, 10:18
Sommige fase van de installatie ongedaan maken
Terwijl u tweede script Ja? Ook als er iets misgaat gewoon uw database terugzetten vanaf back-up, tijdens het gebruik van de code die u forum moet worden stilgelegd zodat u geen losts hebt.
Ook ik kan esly chang tweede script te verwijderen van de HTML-code zelfs als het binnen sommige woorden, sorry voor deze unonvinient

norku
13-10-11, 23:33
Hi,

Ik heb alle versies van het script uitvoeren op dezelfde database (Ja, met forum gesloten als per uw instructies).

Mij uitgeput 8 uren vandaag gaan door honderden draden corrigeren interne links en & quot enz. Ik ben serieus vervelen nu dus als je me zou kunnen doen een script dat # 039 wegnemen zal; , & quot; , & amp; zelfs als ze delen van woorden die absoluut geweldig zijn zou:)

Bewerken: Zal het script ook interne links zoals in post # 43 bovenstaande bevestigen?

r.dziadusz
14-10-11, 08:45
Het script dat nu schrijf ik aan u zal veranderen elke # 039; , & quot; , & amp; in ' etc. kan u ook PM mij draad url met verbroken koppelingen wordt weergegeven

r.dziadusz
14-10-11, 09:21
Code update: klik (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2466-how-remove-vbet-language-code-4.html#post10734)

norku
17-10-11, 14:00
Hi en bedankt voor de update. Ik rende het script en kreeg de volgende foutmelding. Het lijkt erop dat een van de parameters zou misschien verkeerd kunnen zijn?

Database error in vBulletin 4.1.6:

Invalid SQL:
SELECT * FROM post WHERE pagetext LIKE '%&gt;%' OR pagetext like '%&lt;%' OR pagetext like '%&amp;%' OR pagetext like '%'%' OR pagetext like '%&quot;%' OR title LIKE '%&amp;%' OR title LIKE '%'%' OR title LIKE '%&lt;%' OR title LIKE '%&gt;%';

MySQL Error : You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '%' OR pagetext like '%&quot;%' OR title LIKE '%&amp;%' OR title LIKE '%'%' OR ti' at line 1
Error Number : 1064
Request Date : Monday, October 17th 2011 @ 01:57:46 PM
Error Date : Monday, October 17th 2011 @ 01:57:46 PM
Script : http://www.xxxx.com/forum/decode.php?do=execute
Referrer : http://www.xxxx.com/forum/clearBB.php
IP Address : 79.194.232.35
Username : xxxx
Classname : vB_Database
MySQL Version : 5.0.92-community

r.dziadusz
17-10-11, 20:35
Kunt u alstublieft nog een keer geven me uw fout mesage zonder putting daarin BBcode tag - wanneer u dit sommige HTML-code doet wordt gewijzigd in tekens dwz.: % & # 039; % naar %'% enz

norku
18-10-11, 12:11
Databasefout in vBulletin 4.1.6:
Hier ga je:

Ongeldige SQL:
Selecteer * FROM post waar pagetext zoals ' % > %' OR pagetext zoals ' % < %' OR pagetext zoals '% & %' OR pagetext zoals '%' %' OR pagetext zoals ' % "%' of titel zoals '% & %' OR titel als '%' %' OR titel als ' % < %' OR titel als ' % > %';

MySQL fout: U hebt een fout in uw SQL-syntaxis; sortie naar de manueel dat overeenkomt met uw MySQL serverversie voor de juiste syntaxis te gebruiken in de buurt van '%' OR pagetext zoals ' % ' %' of titel zoals '% & %' OR titel als '%' %' OR ti' op lijn 1
Foutnummer: 1064
Aanvraagdatum: Maandag, oktober 17e 2011 @ 01: 57: 46 PM
Fout datum: Maandag, oktober 17e 2011 @ 01: 57: 46 PM
Script: http://www.xxxxx.com/forum/decode.php?do=execute (http://www.hj-research.com/forum/decode.php?do=execute)
Referrer: http://www.xxxx.com/forum/clearBB.php (http://www.hj-research.com/forum/clearBB.php)
IP-adres: 79.194.232.35
Gebruikersnaam: xxxx
ClassName: vB_Database
MySQL versie: 5.0.92-community

r.dziadusz
18-10-11, 12:29
Hallo wanneer u mijn code in tekstverwerkingsprogramma zet, het meest waarschijnlijk verandert html Asci code in normale tekenen, en zodat het probleem verscheen. Gelieve plak het één meer tijd en zorg ervoor dat alle asci code veranderde niet - blijft de manier waarop het is in mijn post. Vooral aandacht op "% # 039; %" het mag niet worden een '

norku
18-10-11, 12:49
Oke. Ik zal dat proberen.

norku
18-10-11, 13:09
Hoe voorkom ik dat zoiets gebeurt? Ik heb geprobeerd Notepad ++ ook maar wanneer ik plak uw code de symbolen wijzigen

r.dziadusz
18-10-11, 13:51
Als het u belieft PM detail van uw toegang tot uw ftp ik deze code exatly als plaatsen kan het moet, als u niet wilt om me te geven acces kunt u handmatig wijzigen symbolen opnieuw proberen nadat het wordt als dit '

norku
18-10-11, 14:43
Mij ran op hoe dan ook en op toelijken voor zijn gehanteerd ditmaal. Zet het neer aan 'exploitant fout':)

Bedankt zeer veel voor steken op dit en ik hoop dat draad nuttig voor iemand anders die heeft zijn zal te verwijderen vbet om wat voor reden.

Tip Als u wilt iedereen verwijderen: niet doen wat ik deed en desinstalleer enkel zoals u zou doen met een normale vbulletin mod. Zeker vragen de jongens hier op vbet voordat u verwijdert. Het zal bespaart u een heleboel hoofdpijn.

r.dziadusz
18-10-11, 19:20
U welkom, hebt u een andere vraag in deze thread vraag, voor andere aspecten van de nieuwe thread open.
Als alles ok is zal ik het opgelost markeren

schan
20-02-14, 20:37
Is dit nog steeds een probleem of heeft deze problemen zijn opgelost door nu? Is het nog steeds zo een pijn in de kont te verwijderen vBET?

Dank.

Marcin Kalak
21-02-14, 13:11
Het probleem is opgelost.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.9.99