PDA

View Full Version: Opgelost Installatie probleem met vBSEO



basketmen
01-09-10, 20:11
1. Ik ben vBSEO 3.2.0 gebruikt, I cant vindt deze code in functions_vbseo_createurl.php bestand als instructie in readme.html:

$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);


Ik heb al veel te zoeken binnen alle vBSEO bestanden, maar nog steeds cant vinden het

please help, laat het me weten als u mijn ftp en andere details










2. Is er nog steeds nog geen oplossing dus we dont behoefte uit te schakelen "de 'META KEYWORDS' inhoud te vervangen?" voor de standaardtaal, zoals voor het gebruik van vBET? Zoals het gebruik van voorwaardelijke misschien in de vBSEO bestanden

basketmen
02-09-10, 20:28
Jongens kan ik ondersteuning krijgen hier please:) echt hulp nodig hier

Ik heb al gekocht vbet meer dan 24 uur een te gaan, maar nog steeds cant installeren vanwege de hierboven beschreven probleem

vBET
02-09-10, 22:30
Hi.

1. Werk je vBSEO. Je gebruikt oude versie.

Met uw versie kunt u nog steeds gebruik maken vBET, maar het zal niet worden geïntegreerd met vBSEO, zodat links zullen niet worden vertaald. Alle andere vBET functionaliteiten zal prima werken.
U kunt ook zoeken zelf voor de code dat verantwoordelijk is in deze oude vBSEO versie voor het krijgen van draad titels en appropriatelly vervangen als je niet wilt vBSEO bijwerken. Als hint kan ik vertellen om te kijken waar wordt gebruikte functie vbseo_thread_seotitle. Houdt u er rekening mee dat oudere versies vBET was het werken met vBSEO 3.2.x (zoals ik herinner me ons forum is bezig met 3.2.2) en de integratie procedure was anders, maar op dit moment werkt het niet, dus ik kan niet geven u oud-integratie instructies. vBSEO veranderde de code en ook vBET deden, zodat de integratie moest ook veranderd worden.
Ik heb net gecontroleerd en in vBSEO 3.2.2-code vindt u:

$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
Dus je hoeft alleen te oud - niet ondersteunde versie. Werk, of gebruik vBET zonder links vertaling (niet best voor je SEO), of zoek de code die moet worden gewijzigd en te wijzigen.

2. Op dit moment is deze optie moet worden uitgeschakeld. Houdt u er rekening mee dat het niet zal uw SEO beïnvloeden, omdat zoekmachines gewoon negeert keywords meta-tag en maakt gebruik van echte pagina-inhoud voor de indexering.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1