PDA

View Full Version: Opgelost VBET werkt niet meer na 3.8.6 PL1



hmspain
19-08-10, 18:50
Ik wou dat ik meer diagnostische informatie te bieden. VBET net gestopt met werken :-).

Als u klikt op een van de vlaggen, gebeurt er niets. Als u nogmaals op de vlag, krijg je:

Niet gevonden

De gevraagde URL / vBulletin / vbet_flag-/ vBulletin / showthread.php is niet gevonden op deze server.

---

We een upgrade naar de nieuwste VBET 3.3.6, maar hetzelfde gedrag.

Het even welke ideeën?

kamilkurczak
20-08-10, 08:00
Bedankt voor deze notitie. Nu moeten we onze upgrade vB, testen en repareren.

hmspain
20-08-10, 16:05
Bedankt voor deze notitie. Nu moeten we onze upgrade vB, testen en repareren.

Zou de toegang tot mijn systeem te helpen?

kamilkurczak
20-08-10, 17:01
onze belangrijkste forum werkt op dit vB pl1. Kunt u dit probleem te reproduceren hier?
voordat update naar versie pl1 vBET werkte normaal?

hmspain
20-08-10, 19:23
Ik vermoed dat was iets wat we deden; VBET werkte prima totdat mijn baas besloot om het te proberen ;-).

Mijn gebruikersnaam adoptie tarief is zeer laag (helaas), dus ik heb geen goede kraal op net wanneer hij gestopt met werken, sorry.

De laatste grote verandering in het systeem was 3.8.6 PL1, dus ik dacht dat het misschien het probleem hebben veroorzaakt.

Je forum werkt perfect, zoals verwacht. Ik betwijfel of u het probleem te vinden zonder in te loggen in mijn systeem.

kamilkurczak
23-08-10, 13:39
vBET is nog steeds niet werkt?
Kun je plakt hier je. Htaccess bestand?

hmspain
23-08-10, 15:52
We hebben geen een htaccess bestand. Alle toegang is via een lokaal ontworpen gebruikersnaam / wachtwoord authenticatie-systeem.

vBET
23-08-10, 17:30
Hello. Ik herinner me dat je dit probleem al eens gehad (je beschreef het via e-mail). Het is omdat global_complete is niet uitgevoerd in vBET.

U heeft enkele speciale - je eigen mod geïnstalleerd, die met behulp van global_complete en stopt toekomstige uitvoering. Dus het stopt vBET en laten niet toe om te vertalen. Oplossing is om dit uw mod en de plugin voor global_complete haak en verandering uitvoering te vinden om grotere, dat 1000 (vBET is met behulp van 1000) - dus yous mod voert de laatste en dan kan het stoppen met de uitvoering. Doe het alleen voor uw eigen plugin - niet voor anderen. Onthoud over dat in de toekomst:)

Raadpleeg dan helpt het.

hmspain
23-08-10, 17:48
Argh, je hebt helemaal gelijk! Ik wijzigde de uitvoering orde van onze add-in voor 1001 en VBET werkt nu perfect.

Sorry te hebben verspild uw tijd! Ik heb een uitgebreide aantekeningen gemaakt in het vBulletin admin gedeelte (leuke plek om deze dingen document).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1