PDA

View Full Version: Veranderende berichten per thread optie



Snake
02-08-10, 22:16
Ik heb onlangs mijn onderwerpen weer te geven 20 berichten in plaats van 10, dus het toevoegen van meer inhoud op pagina 1 van een draad.

Heb ik nodig om volledig te legen van de cache van de wil is het ok om gewoon laten, dat wil zeggen; Moet ik alle onderwerpen die te vertalen vanuit het niets?

vBET
03-08-10, 18:09
U hoeft niet alles doen wat in geval van een cache te doen. Gast cache ververst elk uur zelf naar relevante pagina's (standaard - het is configureerbaar). En database cache is ontworpen om onmiddellijk te reageren op elke verandering op je forum:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations made by vBET Translator 4.10.1