PDA

View Full Version: Welke mods moeten worden ondersteund door vBET?



vBET
10-11-09, 05:30
Het beste antwoord is - alle mogelijke;)

Natuurlijk veel mods heeft geen behoefte aan integratie. Maar elke mod waarmee een aantal soorten berichten te schrijven, of zullen gebruiken, na de titels zullen nodig hebben integratie.

Welke mods denk je dat we eerst integreren?

Geef ons een hint en je forum zal volledig worden geïntegreerd met vBET veel sneller! :)

dai-kun
10-11-09, 07:41
Hartelijk dank dat je het te integreren met vBADynamics. Ik gebruik het op mijn forum, wat waarschijnlijk je zag al. Ik probeer dan in die sectie met de vertaling op, maar het weer me terug naar de homepage. Ik wou je vragen over, maar was te lui en vergat. Ik heb ongeveer 250k + post in dat de mod zo zou geweldig zijn als dat kan worden geïntegreerd met vBET.

Ik zou ook graag PhotoPost PHP foto's delen Gallery suggereren met vBulletin Forum Integration (http://www.photopost.com/). Nou, er zijn veel foto's daar, maar ik wil de leden ten minste in staat zijn om commentaar in hun eigen taal te lezen. Op dit moment, leidt het automatisch terug naar de homepage als ik probeer om vertalingen van het te bekijken.

Bedankt!

Cybershaolin
16-11-09, 06:04
Ik wil deze hack te worden ondersteund zijn: Cyb - ChatBox (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=201283)

Dit zou mooi zijn als alle berichten content zou net zo goed worden vertaald. Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik vraag. :)

Kolbi
18-11-09, 14:49
Cyb - Geavanceerde statistieken

m_k
03-12-09, 05:08
kreeg de mod geïnstalleerd is en werkt, maar niet duidelijk of er een manier om het te laten werken met mijn twee belangrijke plugins, PhotoPost vBGallery v2.5 en vBadvanced Links Directory v3.2.0

iemand anders een beetje geluk hebben met een van deze nog?

simit patel
03-12-09, 23:24
vbadvertise, en alle producten die door vbcredits. ik denk dat als een bedrijf profiteert u van het vinden van een stabiele partners in de vBulletin ecosysteem om mee te werken. ik denk dat vbcredits kan het wetsvoorstel passen, hebben ze al een tijdje en maakt geweldige producten. de reclame-module in het bijzonder zal worden in de vraag te vertalen.

yahoooh
14-12-09, 22:40
vbolg versie 2.0.2 en hoger
ook
deze grote addon:
Links en downloads manager
Links en Downloads Manager - vBulletin.org Forum (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=216118&highlight=links)

El Caballo
18-09-10, 14:44
Hoi, de belangrijkste mods die we gebruiken zijn;
vb credits deluxe
vb bookie
PhotoPost pro-Ik zie het werkt! Groot
Toernooien en ladders
micro-nieuwsbrief

Ik had banden met hen, maar kan hier niet gebruiken links. Zijn deze werken allemaal prima met VB Enterprise? Zo ja, dan koop ik VB Enterprise vandaag!



Oeps sorry, ik gebruik VBulletin 4.0.5

vBET
20-09-10, 12:50
Hoi, de belangrijkste mods die we gebruiken zijn;
vb credits deluxe
vb bookie
PhotoPost pro-Ik zie het werkt! Groot
Toernooien en ladders
micro-nieuwsbrief

Ik had banden met hen, maar kan hier niet gebruiken links. Zijn deze werken allemaal prima met VB Enterprise? Zo ja, dan koop ik VB Enterprise vandaag!



Oeps sorry, ik gebruik VBulletin 4.0.5

Hi. Houdt u er rekening mee dat we VB4 support:) Zelfs met Publishing Suite (dus blogs en CMS ook):)

Over uw plugins. Kan niet definitief zeggen op dit moment doet al zullen werken zonder extra integratie, maar let op dat de meeste plugins werken zonder extra integratie stappen. Extra integratie is slechts in bijzondere gevallen, zoals de pagina's volledig gegenereerd door mod die geen ondersteuning biedt voor global_complete haak, of mod die pagina's buiten het forum directory creëert in URL.

Ook kunt u gewoon controleren geen enkele problemen zal verschijnen door gebruik te maken vBET gratis versie. Het is veel trager, maar zal u tonen geen problemen bestaat. En na dat je kunt kopen sneller betaalde versie met veel extra functies:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations