PDA

View Full Version: doet vbet toevoegen nofollow aan externe links?



bhanuprasad1981
24-07-10, 04:14
ja, als titel zegt vbet geen enkele vorm van nofollow attribuut toe te voegen aan externe links standaard?

vBET
26-07-10, 07:30
Nee - het is kerven gemeen met vBET functionaliteit (ondersteunen van meertalige gemeenschap).

bhanuprasad1981
26-07-10, 12:32
feitelijke afgifte is alle externe links op mijn forum is geen follow toegevoegd, weet niet waarom: (zelfs ik uitgeschakeld vBSEO no follow-optie nog steeds geen resultaat: (, iemand kan me helpen?

vBET
26-07-10, 20:02
Ja - uitschakelen mods een voor een en kijken wanneer nofollow zal verdwijnen. Ook - comment vBSEO htaccess regels - u hebt uitgeschakeld vBSEO maar toch sommige dingen zijn er gemaakt, omdat het verkeer er omgeleid. Houdt u er rekening mee dat als je vBSEO en vBET - ook moet je tijdelijk uit te schakelen vBET regels, want vBET zal intern vbseo.php redirect in een dergelijk geval.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1