PDA

View Full Version: vBET 3.3.4 en 3.3.2 geven vBSEO



vBET
24-06-10, 12:33
Hello.

Houdt u er rekening mee dat vBET in versie 3.3.4 probleem heeft met vBSEO 3.3.2 - er is redirection lus - het zal leiden tot zeer hoge server belasting en een aantal vertaalde bladzijden wordt crashte.

Het is volledig opgelost als u uw vBSEO upgraden naar 3.5.1

Ook - als iemand wil om te upgraden naar vBET 3.3.4 en nog steeds gebruik vBSEO 3.5.1 raden we om het te doen eerst op een aantal testen forum aanleg en ons te laten daar. We testten vBET op de laatste mogelijke versies - en die worden ondersteund, toch zijn we wiling om dit probleem op te lossen voor vBSEO 3.3.2 versie. Dus als iemand geïnteresseerd is - laat het ons weten en 's middags toegang details forum met een dergelijke configuratie. Zoals ik schreef officieel ondersteunen we laatste releases en al onze testen forums zijn al een upgrade.

tavenger5
26-07-10, 18:29
een update op deze? een of andere reden kan ik niet krijgen vBSEO 3,5 correct te laten werken op mijn vBulletin 3.8 te installeren.

vBET
26-07-10, 20:10
Nee - we hebben zelfs niet onderzocht dit als vanzelfsprekend vBSEO kwestie die wordt gecorrigeerd in de nieuwste versie. Daarom is het we niet op zoek naar oplossing - het is gewoon al opgelost.

We ondersteunt officieel nieuwste release, maar we kunnen een kijkje nemen waarom het gebeurt met deze oude vBSEO versie als we toegang tot een aantal testen bijvoorbeeld met een dergelijke configuratie. Dus als je bijvoorbeeld testen met deze versie en PM ons is er toegang die we kunnen controleren wat er gaande is.

Hoe dan ook - is het aangeraden om uit te werken. Als u problemen met het updaten naar nieuwste versie vBSEO moet je om hun personeel te gaan voor hulp.

kasili
10-08-10, 21:20
Hi;

Ik heb geïnstalleerd in een eindeloze lus, maar ik kan het niet gebruiken omdat het je helpt op geen enkele manier?

kamilkurczak
11-08-10, 12:17
welke versie van vBSEO gebruikt u?
Probeer je vBSEO updaten naar de nieuwere versie.

Als dit is een andere kwestie, gelieve hier te beschrijven

kasili
11-08-10, 19:45
Ik kan niet upgraden naar nieuwe versies Versie 3.3.3 vBSEO omdat mijn licentie is verlopen.

Wat kan ik doen?

vBET
12-08-10, 09:28
U kunt downgraden uw vBET versie - met eerdere vBET versie dit probleem niet bestond. Toch hebben we niet aan te raden deze oplossing, omdat elke vBET release is meer geoptimaliseerd en hebben meer mogelijkheden.

U kunt ons ook PM details toegang tot uw Admin CP, FTP en vBSEO CP, zullen we controleren. Houdt u er rekening mee dat we gewoonlijk pas vorig releases te ondersteunen, omdat die hebben gecorrigeerd bugs. Dus we kunnen niet garanderen om de kwestie die op vBSEO kant (omdat vBSEO-update het probleem oplost) op te lossen. Als we vinden het snel - lossen we het. Zo niet, dan kunnen we meer tijd besteden aan deze kwestie als betaald integratie dienst die 30 dollar kost als u akkoord gaat.

kasili
12-08-10, 12:10
Geven wat je 30 dollar bedoel je?

Ik kan niet installeren vanwege je van je fouten.

En je hebt tilde me voor het gebrek aan geld.

Geef je gehechtheid is niet gevonden terugkeren me mijn geld ...

kamilkurczak
13-08-10, 10:34
Kasili, zoals Michał schreef - u kunt sturen naar ons PM met uw admincp en FTP gegevens in en wij zullen proberen dit probleem op te lossen, maar we garanderen niet om de kwestie die op vBSEO kant (omdat vBSEO-update het probleem oplost) op te lossen.
deze kwestie is aan de vBSEO kant.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1