PDA

View Full Version: Opgelost Upgrade fout



Ramses
22-06-10, 16:45
/ Home / www / doc /*****/ mysite / www / forum / global.php (238): eval () 'd code on line 3
Get this na een upgrade 333 tot 334, geüpload alle bestanden en geïmporteerde product (gecontroleerd overschrijven bestaand product).
Geen hints?

vBET
22-06-10, 16:49
Geef uw exacte vB-versie en de inhoud van global.php file rond lijn 238 (en een punt, dat is 238).

Ramses
22-06-10, 16:54
VB versie is 3.84 global.php is:



// if user can control panel, allow selection of any style (for testing purposes)
// otherwise only allow styles that are user-selectable
$styleid = intval($styleid);
$style = NULL;

($hook = vBulletinHook::fetch_hook('style_fetch')) ? eval($hook) : false;

if (!is_array($style))
{
$style = $db->query_first_slave("
SELECT *
FROM " . TABLE_PREFIX . "style
WHERE (styleid = $styleid" . iif(!($vbulletin->userinfo['permissions']['adminpermissions'] & $vbulletin->bf_ugp_adminpermissions['cancontrolpanel']) AND !$userselect, ' AND userselect = 1') . ")
OR styleid = " . $vbulletin->options['styleid'] . "
ORDER BY styleid " . iif($styleid > $vbulletin->options['styleid'], 'DESC', 'ASC') . "
LIMIT 1
");
}
define('STYLEID', $style['styleid']);

Ik weet niet zeker of Dreamweaver is de juiste lijn laten zien, dus ik voegde de volledige code rond dit, 238 is
($ Haak = vBulletinHook:: fetch_hook ('style_fetch'))? eval ($ haak): false;

vBET
22-06-10, 17:04
Schakel vBET plugin voor style_fetch haak en controleer doet het nu werkt. Zo niet, dan schakelt u andere plug-ins voor style_fetch haken een voor een (kan draaien op de vorige) en controleren wanneer het zal beginnen te werken. Als u degene die schuldig is te vinden - kunt u ons vertellen welke dat is.

Ramses
22-06-10, 19:21
Dank je wel, het uitschakelen van vbet style_fetch lost deze fout, maar nu zijn er niet vlaggen tonen alleen de plaatsaanduidingen.
Sorry, ik zag waar ik de fout gemaakt, ik kom terug in een seconde.
Oke, ik ben erg spijt van de gemaakte u onnodig werk ik gewoon de mappen geupload in een verkeerde directory. Alles is nu prima.

kamilkurczak
22-06-10, 22:14
Nu werkt het goed, maar een vBET functionaliteit is uitgeschakeld. Dit kan niet zo zijn.
Deze functionaliteit is uitgeschakeld, om te analyseren wat er mis is.

Schrijf nu of het werkt als de plugin is geactiveerd?

Als het niet werkt is een probleem en we moeten op te lossen om alle functionaliteit te gebruiken.

Ramses
22-06-10, 23:15
Zoals ik al zei in mijn vorige post was het mijn schuld, ik geupload de vbet mappen om in plaats daarvan root-directory forum. Het is allemaal prima.

vBET
22-06-10, 23:30
OK zo - gewoon om zeker te zijn. Nu bent u lopen met al onze plugins ingeschakeld - waar? :) Want als het goed met een handicap, dan is niet alle vBET onderdelen naar behoren werken (ik vroeg om alleen uit te schakelen om de oorzaak vast te stellen). We begrijpen dat u de map fout heeft gemaakt, maar je schreef ook dat je de haak, die ik beschreef en nu zijn we niet zeker of heb je het weer ingeschakeld uitgeschakeld.

Dus voor uw klant goed (je goede) willen we er zeker van zijn dat u niet verliest alles en u werkt vBET met alle plugins ingeschakeld. Gelieve te bevestigen zodat we in staat zullen zijn om goed te slapen;)

Ramses
22-06-10, 23:41
Ja Michal, zijn alle plugins ingeschakeld. Zelfs de gast cache is op nu, ik hoop dat dit effect zien in het verlagen van de belasting van de server snel. Bedankt voor uw grote steun.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1