PDA

View Full Version: vBET 3.3.4 vrijgegeven



vBET
21-06-10, 16:54
Hello:)

Wij hebben voor u nieuwe release van vBET. In deze versie hebben we prestatieverbeteringen (meest belangrijke - volledige file cache voor gasten) en ook enkele nieuwe features en een paar bugs gecorrigeerd. Genieten! :)

Nieuw:

Prestatieverbeteringen

Eerder redirects voor vBSEO verkeerde URL's
Volledige file cache voor de gasten

Configureerbare file cache tijd om te leven
Configureerbare file cache tijd om te leven voor minder relevante pagina's
Configureerbare verzameling van minder relevante pagina's
Configureerbare set pagina's genegeerd door volledige file cache voor de gasten

Alle vlaggen beelden genomen als een bestand van de server (css sprite ondersteund)

Genegeerde woorden / zinnen functionaliteit

Ondersteunt: posts, groep berichten, bezoeker berichten, foto opmerkingen, prive berichten

Ondoorzichtige genegeerd woorden in al bestaande berichten

Ondersteunt: posts, groep berichten, bezoeker berichten, foto comments

Optie om niet te vertalen inhoud van de code html-tag


Gewijzigd sjablonen:

vbenterprisetranslator_inpost_translate
vbenterprisetranslator_inpost_translate_alreadyin
vbenterprisetranslator_flag


Bugs gecorrigeerd:

Gedefinieerd dir voor vBSEO
Span het breken van enkele lay-outs
Vertalen langtitle bij het beantwoorden van berichten
Archief met vBSEO 3.5
Besparing aangepast profiel velden onder vertaalde pagina
Broken langtitle voor lange titels met 'Re:' auto-optie
langtitle geparseerd voor newreply op vertaalde bekijken
Multi langtitle ondoorzichtig


En een paar woorden over nieuwe Full File Cache voor gasten met functionaliteit. Als aanzet zal het controleren doet verzoek van de gebruiker die niet is ingelogd als het van gast dan het te controleren zal geen resultaat is al niet in de cache. In het geval is - volledige HTML-reactie zal worden genomen van cache. Zo niet dan zal het worden gecached na de output is gegenereerd. Houdt u er rekening mee dat het ook zal werken voor uw originele pagina's - dus het zal genereren tijd te verbeteren en ook minder DB query's voor niet vertaalde pagina's te maken. Het is zeer configureerbaar. Het betekent dat u kunt configureren niet alleen de cache tijd, maar u kunt ook bepalen welke pagina's u confider minder relevant en voor die pagina's kun je meer cache in te stellen. Standaard cache tijd voor normale pagina's is 1 uur (dit betekent dat de gasten kunnen het forum veranderingen te zien na 1 uur als de pagina was gewoon in de cache) en voor minder relevante pagina's standaard is 15 dagen. Natuurlijk is configureerbaar door Admin CP. Ook kunt u bepalen welke pagina's moeten worden genegeerd door Full File Cache voor Gast.
We waren er testen voor enige tijd op onze forums, toch beschouwen we deze functionaliteit als BETA. Ook rekening mee dat je zal moeten juiste privileges ingesteld op cache map te kunnen gebruiken - anders cache bestanden zullen niet worden gegenereerd. Details in de configuratie beschrijving.

PS.
We zullen ook opnemen in vBET 4.x soon:)

Snake
21-06-10, 17:46
Ik begrijp dit bestand cache, waarom zou je een 2e cache, nu al de belangrijkste pagina's en een alleen updates caches als nieuwe content wordt toegevoegd, dus waarom zou het weer cache voor 1 uur, uw uitleg is moeilijk te begrijpen.

linuxtuts
21-06-10, 18:36
Super Mate!

Dankzij een miljoen,

Darn: Ik dacht dat dit was maar voor 4.0.x. .. Cool van beide manier ... Kan niet wachten op 4.0.x versie. :)

bhanuprasad1981
21-06-10, 18:51
wachten op 4.x versie:)

Snake
21-06-10, 21:55
Hoe kan ik de css bewerken voor de vlaggen te behagen, moeten veranderen hoe ze weer te geven als het er vreemd uitziet zoals het is.

steve
21-06-10, 22:39
Is klantenondersteuning momenteel beschikbaar? Deze nieuwste update is veroorzaakt redirect loops en ik moet dringend assistent.

Goanna
21-06-10, 23:17
wachten op 4.x versie:)

Hallo,

Ik zal ook wachten tot 4.x versie ;-)

wowglider.de
22-06-10, 00:05
Geen installatie-instructies (of de upgrade-instructies)?

hotslot
22-06-10, 00:07
Ya waarom zijn we updaten vb 3 dingen bij haar VB4. nu.

kom op vbet we zouden krijgen vbet opgewaardeerd voor vb 4 eerste!

Ramses
22-06-10, 00:46
Ya waarom zijn we updaten vb 3 dingen bij haar VB4. nu.

kom op vbet we zouden krijgen vbet opgewaardeerd voor vb 4 eerste!
Waarom denk je dat je iets beter als de VB3 gebruikers?

rootksk
22-06-10, 11:35
Opgewaardeerd na belasting van de server probleem: (

steve
22-06-10, 11:49
Heeft iemand enig idee hoe groot de file cache kon krijgen voordat het heeft een negatieve impact op de prestaties?

vBET
22-06-10, 15:44
Ik begrijp dit bestand cache, waarom zou je een 2e cache, nu al de belangrijkste pagina's en een alleen updates caches als nieuwe content wordt toegevoegd, dus waarom zou het weer cache voor 1 uur, uw uitleg is moeilijk te begrijpen.

Database-cache caches alleen vertalingen. Niet hele HTML-inhoud. Dus toen enkele vertaalde pagina wordt gegenereerd, dan eerst een normale pagina is gegenereerd en daarna is het ontleed en vertaald. Tijdens het vertalen DB cache wordt gebruikt en vertaalde zinnen zijn afkomstig uit daar. Gewoon zinnen - niet geheel HTML, omdat elke keer vertalingen kunnen verschillend zijn (dat wil zeggen verschillende privileges van de gebruikers, veranderde inhoud). Een HTML-pagina kan honderden zinnen te vertalen - vBET duurt inhoud tussen HTML-tags. Dankzij DB cache die vertalingen niet moeten worden genomen telkens van Google - wat kost veel tijd - in plaats van die, die worden genomen van uw lokale DB. Still - normale pagina moeten worden gegenereerd en daarna vertaald.

Volledige File Cache Voor gasten werkt alleen voor de gasten. Dank dat we niet bang te zijn dat gebruikers hebben verschillende privileges en zien verschillende dingen. ll gasten zien dezelfde inhoud. Vandaar dat we niet hoeven te leiden parsen en deze stuk voor stuk iedere keer vertalen - kunnen we gewoon doen een een tijdje en cache volledige HTML-output. Dus in dit geval wanneer de volledige pagina niet de cache is opgeslagen, of uit de cache-inhoud is te oud, dan is de normale vertaling komt - net als voorheen beschreven. Maar deze keer helemaal aan het einde volledige HTML-output is geschreven naar bestand. Dus de volgende keer wanneer een zelfde verzoek is afkomstig van gast wij genereren geen eens een normale pagina-inhoud - we simpelweg te streamen naar gasten al in de cache HTML-bestand. Dat is de reden waarom wij besparen veel SQL queries, CPU en geheugen. We geven de gebruiker de inhoud van statische file. Dat is waarom het belangrijk is om te bepalen hoe lang deze cache is geldig. Want als er iets zal veranderen - dat wil zeggen nieuwe functie komt te garen, dan gasten zullen niet te zien deze nieuwe functie tot nu al in de cache-bestand niet. Na dat tijdens de volgende verzoek, weer normale pagina worden gegenereerd, vertaald, en de cache - en deze inhoud gasten zien dat wil zeggen voor een ander uur (configureerbaar). Ze ziet geen veranderingen pas in de cache-bestand niet opnieuw. Natuurlijk uw gebruikers zullen alles zien, want het werkt alleen voor de gasten (dus voor robots ook, want robots je forum kruipen als gasten).

Vertel deed het helpen en in geval van vragen just ask - wij zullen u graag te beschrijven meer:)

vBET
22-06-10, 15:49
Super Mate!

Dankzij een miljoen,

Darn: Ik dacht dat dit was maar voor 4.0.x. .. Cool van beide manier ... Kan niet wachten op 4.0.x versie. :)

Het zal, het zal worden:) De meeste nieuwe dingen zijn er al getest. We moeten gewoon meer te doen in geval van volledige File Cache voor de gasten op VB4, want we steunen er de vertaling van meer soorten URL's voor vBSEO en ook Friendly URL's uit vB. En hebben van al die we hebben om het te testen zeer zorgvuldig en nog ondersteuning van eerdere redirect voor een aantal van deze te implementeren. Ook - zullen wij gebruiken deze extra tijd om eventuele problemen met Full File Cache voor de gasten (die wordt beschouwd als nu BETA) op VB3 forums te controleren. We goed testen, maar het is altijd beter om meer zorg over de goede kwaliteit:)

vBET
22-06-10, 15:52
Hoe kan ik de css bewerken voor de vlaggen te behagen, moeten veranderen hoe ze weer te geven als het er vreemd uitziet zoals het is.

in het bestand / images / vbet / vlaggen / vbet.css
Beschrijf beter wat het betekent "raar" - misschien zullen we in staat om u te helpen. Ook adviseren wij om te gebruiken voor zulke dingen Firefox met Firebug plugin - het zal toelaten om aan te geven precies welke CSS-stijlen worden gebruikt voor specifieke elementen. Het is echt nuttig:)

vBET
22-06-10, 15:53
Is klantenondersteuning momenteel beschikbaar? Deze nieuwste update is veroorzaakt redirect loops en ik moet dringend assistent.

We hebben je e-mail en controleer deze. We kunnen het niet reproduceren op uw server. Je hebt respons met vraag over exacte URL die deze loop hebben. Gelieve controleren en antwoord daar:)

vBET
22-06-10, 15:54
Geen installatie-instructies (of de upgrade-instructies)?

Standard. Maar zorg ervoor dat je het allemaal. Meestal gebruikers willen niet nogmaals te uploaden foto's - je moet in deze versie. Nu hebben we een afbeelding voor alle vlaggen. Als u niet gemaakt volledige update zie je gebroken vlaggen.

vBET
22-06-10, 16:00
Ya waarom zijn we updaten vb 3 dingen bij haar VB4. nu.

kom op vbet we zouden krijgen vbet opgewaardeerd voor vb 4 eerste!

Ik weet dat iedereen zijn versie is het meest belangrijke;) En we willen niet te argumenteren met dat:) In dit geval vBET3.x is eerder voor een zeer goede reden: KWALITEIT. We voegen nieuwe belangrijke functionaliteit (Full File Cache voor gasten) in deze versie, en het was veel makkelijker om het toe te voegen in VB3, omdat er geen Friendly URL's, en we alleen draad URL's te vertalen voor vBSEO. In het geval van VB4 is het ingewikkelder - Friendly URL's moeten worden ondersteund, en vertalen we nog veel meer soorten van URL's. Zetten voor het eerst in VB3. liet ons toe om het te testen zeer goed op echte forums, controleer dan of deze werkt prima, misschien zullen sommige bugs zien voordat het naar VB4. En nadat we zijn compleet zeker van dat het allemaal prima, we hebben nog toe te voegen in VB4 Additioneel ondersteuning (Friuendly URL's, meer translted URL's). Dat is de reden waarom deze tijd vBET3.x is eerder en moeten we nog steeds 2 weken voor vBET4.x. En bedankt dat u oplossing die een zeer goede kwaliteit, Ewen te worden als het is ingewikkelder thatin geval van VB3

vBET
22-06-10, 16:02
Opgewaardeerd na belasting van de server probleem: (

Open nieuwe thread in het gedeelte Problemen oplossen en het meer beschrijven.

vBET
22-06-10, 16:08
Heeft iemand enig idee hoe groot de file cache kon krijgen voordat het heeft een negatieve impact op de prestaties?

Er mag niet zoiets als negatieve impact op prestaties als gevolg van file cache worden. Het is omdat File cache niet groeit ... Wij creëren apart bestand voor elke aanvraag URL. Zodat elke cache bestand is gewoon statisch HTML-bestand (cache-uitgang voor aanvraag). Wanneer uw server caches meer en meer vBET creëert alleen maar meer en meer files. Dus elke keer wanneer een dergelijk bestand is te lezen:
1. Het is alleen lezen resultaat voor deze specifieke URL
2. We hebben zelfs niet lezen in het geheugen - gewoon het streamen naar client met behulp van PHP functie: readfile

Vanwege dat zelfs als uw resultaat pagina is erg groot - dus cache-bestand is ook groot, zal het geen negatieve invloed op de prestaties, want het zal dit een bestand gewoon stroom, zonder zelfs te lezen zijn geheel deze in het geheugen. Dus je ziet voordelen niet nadelen.

Snake
22-06-10, 16:51
Bedankt voor de uitleg, nu begrijp ik, i ment de vlaggen bij elkaar kijken gebundelde, dus ik verdeelde ze uit met een aantal aangepaste css marge.

Een laatste ding, uw nieuwe code niet valideren w3.

[Ongeldig] Markup Validatie van http://www.computer-juice.com/forums/f43/pc-overclocking-guide-4465/ - W3C Markup Validator

Snake
22-06-10, 17:02
Ook een andere bug, als ik vbet mogelijk te maken, op sommige pagina's Discussietools breekt, dat wil zeggen op de link aan de bovenkant - het drop down menu pauzes. Dan is de thread tools aan de onderkant van de draad ontbreekt het pictogrammen. Ook 'post reply' verdwijnt. Deze bug fixes zelf als ik uit te schakelen vbet. en het gebeurt alleen voor de gasten. Dank.

Zie hier - Eternal "De overname van network address" op netwerkkaart - Computer Juice

vBET
22-06-10, 17:16
Bedankt voor de uitleg, nu begrijp ik, i ment de vlaggen bij elkaar kijken gebundelde, dus ik verdeelde ze uit met een aantal aangepaste css marge.

Een laatste ding, uw nieuwe code niet valideren w3.

[Ongeldig] Markup Validatie van http://www.computer-juice.com/forums/f43/pc-overclocking-guide-4465/ - W3C Markup Validator

Ja - je hebt gelijk. We zullen verhuizen onze css koppelen aan andere plaats. Dank voor opmerking:)

vBET
22-06-10, 17:19
Ook een andere bug, als ik vbet mogelijk te maken, op sommige pagina's Discussietools breekt, dat wil zeggen op de link aan de bovenkant - het drop down menu pauzes. Dan is de thread tools aan de onderkant van de draad ontbreekt het pictogrammen. Ook 'post reply' verdwijnt. Deze bug fixes zelf als ik uit te schakelen vbet. en het gebeurt alleen voor de gasten. Dank.

Zie hier - Eternal "De overname van network address" op netwerkkaart - Computer Juice

Open nieuwe thread voor deze in Bugs Reporting sectie:) We zullen in staat zijn om het te beheren. Ook wanneer je het daar schrijven bevestigt u doet het gebeurt met Full File Cache voor gasten ingeschakeld, of het doet er niet toe.

steve
22-06-10, 21:57
We hebben je e-mail en controleer deze. We kunnen het niet reproduceren op uw server. Je hebt respons met vraag over exacte URL die deze loop hebben. Gelieve controleren en antwoord daar:)

Hi there

Ik bijgewerkte vBSEO van versie 3.3.0 naar 3.5.1 en het probleem ging weg:)

bedankt

steve
23-06-10, 00:16
Er mag niet zoiets als negatieve impact op prestaties als gevolg van file cache worden. Het is omdat File cache niet groeit ... Wij creëren apart bestand voor elke aanvraag URL. Zodat elke cache bestand is gewoon statisch HTML-bestand (cache-uitgang voor aanvraag). Wanneer uw server caches meer en meer vBET creëert alleen maar meer en meer files.

Uitstekend, de cache directory op een van onze forums is meer dan 10 GB na het uitvoeren van voor ongeveer 12 uur, performance is fantastisch het is een geweldige oplossing.

Taurus
23-06-10, 11:18
Ik heb dringend hulp nodig. Na de upgrade heb ik deze fout op de top van mijn forum:

Warning: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 is niet een array in [pad] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Mijn hele forum is helemaal messed up. Om een of andere reden gebeurt dit alleen als niet ingelogd dus voor de gasten. Indien ingelogd bent, alles is prima.

EDIT: OK Ik realiseerde me dat nadat ik met een handicap het gebruik 'Full File Cache voor de gasten (BETA!)' alles in orde is. Dus er moet iets mis zijn er. (En ik heb een chmod 777-R vbet_guestcache)

steve
23-06-10, 11:27
Ik heb dringend hulp nodig. Na de upgrade heb ik deze fout op de top van mijn forum:

Warning: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 is niet een array in [pad] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Mijn hele forum is helemaal messed up. Om een of andere reden gebeurt dit alleen als niet ingelogd dus voor de gasten. Indien ingelogd bent, alles is prima.

Wat is je URL?

steve
23-06-10, 11:30
EDIT: OK Ik realiseerde me dat nadat ik met een handicap het gebruik 'Full File Cache voor de gasten (BETA!)' alles in orde is. Dus er moet iets mis zijn er. (En ik heb een chmod 777-R vbet_guestcache)

Ok, ik moest PHP fouten te onderdrukken, was de cache te controleren voor het bestand leeftijd op bestanden die niet bestaan en was afluisteren uit. Het bestand cache is een geweldig Bovendien, als je het kunt gebruiken je gewoon spijt van krijgen.

Taurus
23-06-10, 11:36
Ja, ik besef dit. Ik hoop echt dat Michael kan dit soort.

steve
23-06-10, 11:45
Ja, ik besef dit. Ik hoop echt dat Michael kan dit soort.

Geen probs. Ik was alleen maar suggereren dat, want toen ik lopen in een soortgelijk probleem gisteren, ik werd begroet met stilte hier. Ik denk dat leden van de gemeenschap helpen elkaar uit? Ik persoonlijk zou niet proberen een grote upgrade als ik wist steun was niet van plan om beschikbaar te zijn voor de komende 6 of 8 uur of meer.

Taurus
23-06-10, 11:57
Bedankt Steve man! Ik waardeer het echt!

vBET
23-06-10, 17:09
Ik heb dringend hulp nodig. Na de upgrade heb ik deze fout op de top van mijn forum:

Warning: array_merge () [function.array-merge]: Argument # 1 is niet een array in [pad] / global.php (400): eval () 'd code on line 1153

Mijn hele forum is helemaal messed up. Om een of andere reden gebeurt dit alleen als niet ingelogd dus voor de gasten. Indien ingelogd bent, alles is prima.

EDIT: OK Ik realiseerde me dat nadat ik met een handicap het gebruik 'Full File Cache voor de gasten (BETA!)' alles in orde is. Dus er moet iets mis zijn er. (En ik heb een chmod 777-R vbet_guestcache)

Open nieuwe thread voor deze in Bug Reports. Zullen we in staat om daar het beheer van deze.

vBET
23-06-10, 17:18
Ok, ik moest PHP fouten te onderdrukken, was de cache te controleren voor het bestand leeftijd op bestanden die niet bestaan en was afluisteren uit. Het bestand cache is een geweldig Bovendien, als je het kunt gebruiken je gewoon spijt van krijgen.

Dit is in doel - Er vindt geen controle niet bestand bestaat, om onnodige IO operaties te vermijden. Volgens de PHP handleiding (PHP: filemtime - Handmatig (http://php.net/manual/en/function.filemtime.php)) functie filemtime geeft false voor niet bestaande bestanden. We waren niet op de hoogte over eventuele foutmeldingen - volgens de handleiding van deze functie mag niet worden verzonden fouten in het geval van niet bestaande bestand. Kunt u opent nieuwe draad in Troubleshoting of Bug Reports voor dat met bijvoorbeeld je foutmeldingen?

Voor iedereen - dan kunt u deze draad niet te behandelen als enige plek waar over dit vBET versie. Voor problemen of bugs - schrijf in de juiste vakken. We zullen niet in staat om uw problemen te beheren als deze worden hier.

haiduongbk
24-06-10, 09:27
Ik heb een upgrade van 3.3.4 in 2 dagen. Op de eerste link op google Submited niet zo veel als iedere dag, en vandaag zag af. Ik weet niet waarom begrijpen, ondanks alle berichten onderwerpen en groeit nog steeds normaal. Wie is als ik? Ik daalde van 145.000 tot 139.000 links op Google

vBET
24-06-10, 09:42
Ik heb een upgrade van 3.3.4 in 2 dagen. Op de eerste link op google Submited niet zo veel als iedere dag, en vandaag zag af. Ik weet niet waarom begrijpen, ondanks alle berichten onderwerpen en groeit nog steeds normaal. Wie is als ik? Ik daalde van 145.000 tot 139.000 links op Google

Dit heeft niets te maken met updaten doen om vBET3.3.4 - Google simpelweg niet reageert hoed snel. Er kunnen veel redenen zijn, maar het is niet vBET:)
Enige reden waarom het zou kunnen worden gedaan door vBET (maar niet in zo'n korte tijd) is als sommige vertaalde pagina's zou genereren dat niet. Als u vindt dat sommige pagina's niet bereikbaar zijn - let op het aan ons. Je vindt het in webmaster tools.

haiduongbk
24-06-10, 09:52
Bedankt Michal. Ik zal het meer tijd. en leer de oorzaak.

vBET
24-06-10, 10:24
Bedankt Michal. Ik zal het meer tijd. en leer de oorzaak.

Meestal gemeen hebben is dat mensen vergaten dat zij wijzigingen in robots.txt 2-3 maanden eerder (ja Google reageert op dat moment - het kan sneller als je super hoge Page Rank). Soms ook mensen kijken op de resultaten in Google search - waar wordt alleen benaderd aantal geïndexeerde pagina's, niet de echte. Dus benadering kunnen veranderen om beter een en het betekent niet dat een van uw pagina's werd verwijderd uit de index. Ook - Google is enorm groot en hebben veel van databases, die van tijd tot tijd worden bijgewerkt, gerepliceerd en ga zo maar door - dit kan enige effect van het werken Google-database algoritmen. Ook Google is aan het veranderen is het indexeren van algoritmen en dat wil zeggen het is mogelijk dat sommige van uw reeds geïndexeerde pagina's nu worden beschouwd als herhaling van de inhoud (dat wil zeggen de meeste leden pagina's zijn in 99% hetzelfde) en uit indexen.

Zolang je niet ziet grote aantal fouten in uw webmaster tools die u kunt ervan uitgaan dat het is gewoon de manier waarop Google werkt. Maar als je fouten ziet - dan is het aan jouw kant en dan te reageren wanneer.

tavenger5
28-06-10, 21:59
Er mag niet zoiets als negatieve impact op prestaties als gevolg van file cache worden. Het is omdat File cache niet groeit ... Wij creëren apart bestand voor elke aanvraag URL. Zodat elke cache bestand is gewoon statisch HTML-bestand (cache-uitgang voor aanvraag). Wanneer uw server caches meer en meer vBET creëert alleen maar meer en meer files. Dus elke keer wanneer een dergelijk bestand is te lezen:
1. Het is alleen lezen resultaat voor deze specifieke URL
2. We hebben zelfs niet lezen in het geheugen - gewoon het streamen naar client met behulp van PHP functie: readfile

Vanwege dat zelfs als uw resultaat pagina is erg groot - dus cache-bestand is ook groot, zal het geen negatieve invloed op de prestaties, want het zal dit een bestand gewoon stroom, zonder zelfs te lezen zijn geheel deze in het geheugen. Dus je ziet voordelen niet nadelen.

Hrmm, Ik hou van het idee van caching vertaald gegevens, maar zou het niet efficiënter zijn indien het gebruikt iets als memcache? In plaats van het lezen van gegevens van schijf het zou lezen uit het geheugen.

vBET
30-06-10, 07:22
Hrmm, Ik hou van het idee van caching vertaald gegevens, maar zou het niet efficiënter zijn indien het gebruikt iets als memcache? In plaats van het lezen van gegevens van schijf het zou lezen uit het geheugen.

Het ondersteunen van bestaande cache bibliotheken op uit TODO lijst. Ook kunnen volledige bestandsnaam cache voor de gasten echt groot zijn voor grote forums. Te groot om volledig te houden in het geheugen - zullen we kijken naar oplossingen die het mogelijk maken op de voordelen van het houden van cache in het geheugen en op schijf te combineren.

haiduongbk
02-07-10, 01:29
Meestal gemeen hebben is dat mensen vergaten dat zij wijzigingen in robots.txt 2-3 maanden eerder (ja Google reageert op dat moment - het kan sneller als je super hoge Page Rank). Soms ook mensen kijken op de resultaten in Google search - waar wordt alleen benaderd aantal geïndexeerde pagina's, niet de echte. Dus benadering kunnen veranderen om beter een en het betekent niet dat een van uw pagina's werd verwijderd uit de index. Ook - Google is enorm groot en hebben veel van databases, die van tijd tot tijd worden bijgewerkt, gerepliceerd en ga zo maar door - dit kan enige effect van het werken Google-database algoritmen. Ook Google is aan het veranderen is het indexeren van algoritmen en dat wil zeggen het is mogelijk dat sommige van uw reeds geïndexeerde pagina's nu worden beschouwd als herhaling van de inhoud (dat wil zeggen de meeste leden pagina's zijn in 99% hetzelfde) en uit indexen.

Zolang je niet ziet grote aantal fouten in uw webmaster tools die u kunt ervan uitgaan dat het is gewoon de manier waarop Google werkt. Maar als je fouten ziet - dan is het aan jouw kant en dan te reageren wanneer.
Heb een week ga door nummers van mijn site op google blijft vrijwel ongewijzigd en kan er zelfs op en neer gaan zeer klein, maar kon niet komen via 145000 figuur (het cijfer van de voorafgaande week). 2 dagen geleden het gehouden 145000. En vandaag is 143000. Ik niet configureren of wijzig niets over robots.txt-bestand van de laatste 6 maanden nu. en ik geconfigureerd robots.txt-bestand zijn als volgt: User-agent: Mediapartners-Google * Disallow: bijgewerkte status verslag sitemapindex nog steeds is succesvol, maar de URL's voorgelegd zullen verhogen hoe langer URL's in Webindex is gevonden op de dalingen. Ik weet niet wat er gebeurd met me weer, kunt u me helpen hoe? Ik weet niet waar te veroorzaken. Ik gebruik VBET hoofdstuk 2.10 ongeveer 1 maand maar op dat moment ik deed niet configureren van de vBSEO Sitemap Generator zoals geïnstrueerdg door u hier (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html)), maar toen overgeschakeld naar een commerciële 3.3.3 ik was geïnteresseerd en lees de instructies voor het configureren van configuratiebestand voor de sitemap. In eerste instantie met een zeer fijne zie ik 3.3.3 enthousiast over de opkomst van de Google-index. Sinds de upgrade 3.3.4, dan uitstappen. Ik weet niet waarom niet meer? Uiterlijk voorwaarts voor uw hulp. slechts 19 fout time-out in het verslag van mijn site in Google Webmaster tools

vBET
02-07-10, 22:33
Heb een week ga door nummers van mijn site op google blijft vrijwel ongewijzigd en kan er zelfs op en neer gaan zeer klein, maar kon niet komen via 145000 figuur (het cijfer van de voorafgaande week). 2 dagen geleden het gehouden 145000. En vandaag is 143000. Ik niet configureren of wijzig niets over robots.txt-bestand van de laatste 6 maanden nu. en ik geconfigureerd robots.txt-bestand zijn als volgt: User-agent: Mediapartners-Google * Disallow: bijgewerkte status verslag sitemapindex nog steeds is succesvol, maar de URL's voorgelegd zullen verhogen hoe langer URL's in Webindex is gevonden op de dalingen. Ik weet niet wat er gebeurd met me weer, kunt u me helpen hoe? Ik weet niet waar te veroorzaken. Ik gebruik VBET hoofdstuk 2.10 ongeveer 1 maand maar op dat moment ik deed niet configureren van de vBSEO Sitemap Generator zoals geïnstrueerdg door u hier (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html)), maar toen overgeschakeld naar een commerciële 3.3.3 ik was geïnteresseerd en lees de instructies voor het configureren van configuratiebestand voor de sitemap. In eerste instantie met een zeer fijne zie ik 3.3.3 enthousiast over de opkomst van de Google-index. Sinds de upgrade 3.3.4, dan uitstappen. Ik weet niet waarom niet meer? Uiterlijk voorwaarts voor uw hulp. slechts 19 fout time-out in het verslag van mijn site in Google Webmaster tools

Naar mijn mening waarschijnlijk gebeurt er niets. Je hebt geen fouten in de webmaster tools. 143 000 of 145 000 - dit lijkt niet echt schatting, exacte aantal geïndexeerde pagina's. En als het dan naar schatting schatting resultaten kunnen variëren. Vanaf het punt waar je bent het nemen van die getallen?

vBET
09-08-10, 22:19
Ook een andere bug, als ik vbet mogelijk te maken, op sommige pagina's Discussietools breekt, dat wil zeggen op de link aan de bovenkant - het drop down menu pauzes. Dan is de thread tools aan de onderkant van de draad ontbreekt het pictogrammen. Ook 'post reply' verdwijnt. Deze bug fixes zelf als ik uit te schakelen vbet. en het gebeurt alleen voor de gasten. Dank.

Zie hier - Eternal "De overname van network address" op netwerkkaart - Computer Juice

Gecorrigeerd en zal worden opgenomen in vBET 3.3.5:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1