PDA

View Full Version: Opgelost Elk kreeg VBET werken met nginx als proxy



bhanuprasad1981
13-06-10, 13:33
volgens de aanbevelingen van vb.com kreeg ik nginx geïnstalleerd op de server is dit een positieve lading is teruggelopen van 25 + tot 5 slechte zaak is website vertalingen volledig gestopt met werken, ik ben gedwongen om mod die ik gekocht om mijn verkeer te verbeteren verwijderen: (

mijn site details: -

vBulletin 4.0.3 laatste
vBSEO 3.5.0 pre release
apache 2.2.x
laatste nginx proxy om statische inhoud te dienen


dank bij voorbaat:)

bhanuprasad1981
14-06-10, 18:05
never mind Ik heb het aan het werk, een aantal wijzigingen in de server door mijn server admins:)

vBET
14-06-10, 21:00
Blij dat je behandeld dit - toch voor anderen: Ja vBET werkt samen met nginx (bevestigd op de client forum). In volgende release regels zullen worden toegepast in het pakket. Voor nu gebruik maken van die (moeten nemen om je forum map):


location /forums/ {

rewrite ^/forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 last;

rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ last;
rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 last;


if (!-e $request_filename) {
rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
}

}

if ($request_filename ~ "\.php$" ) {
rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
}

bhanuprasad1981
14-06-10, 21:07
is deze regel voor nginx als proxy?

vBET
14-06-10, 23:01
Dat zijn regels voor nginx. Ik weet niet is er een verschil als je aan het gebruiken bent net zo proxy. Zoals ik al schreef we de bevestiging vormen een van onze klanten, dat het OK is draait op nginx. Heeft u problemen met deze regels?

bhanuprasad1981
15-06-10, 05:15
Ik denk dat die regels zijn voor nginx als belangrijkste web server, we nginx als proxy om apache om statische content serveren hebben, eerder toen ik hit te vertalen ik gebruikt om de gateway time-out foutmelding, heb mijn techs vaste it:)

vBET
15-06-10, 17:25
OK zo - sorry voor de verwarring;) en groot, dat je het behandeld. Kunt u uw oplossing met anderen? :)

bhanuprasad1981
16-06-10, 09:27
Het was nginx wachttijd probleem, sorry i cant onthullen veel, omdat het werd behandeld door het management bedrijf die net antwoordde: "deze is vastgesteld" lol:)

Vetall
01-09-17, 08:00
Goede dag!

Ik heb Nginx als proxy voor Apache, zijn deze regels niet werken, krijg error 500.

vBET
02-09-17, 10:00
Open dan een nieuwe thread voor uw probleem en geven er meer details - welke regels heb je gebruikt?
Bent u met behulp van stand - Nginx en Apache? Als je Apache hebt u probeert te gebruiken .htaccess?

Beschrijf dit in een aparte thread, - dit is voor een andere klant probleem en het is al opgelost.
(op dit moment zie ik de vertalingen zijn goed samen te werken op uw forum - geef ook de URL om gebroken pagina)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1