PDA

View Full Version: Al gedaan Het veranderen van de Copyright tekst??



mario06
08-06-10, 20:00
Kunt u de Copyright tekst om iets professioneler, want ik kijk niet het huidige uiterlijk van het, de vBSEO auteursrecht ziet er mooi uit.



Integratie met Google vertalingen door vB Enterprise Vertaler 3.3.4


Zoals je hier kunt zien alleen het woord vBSEO is gekoppeld en niet het gehele lijn waardoor het meer van een professionele uitstraling:

SEO by vBSEO 3.5.0

vBET
09-06-10, 11:27
Zoals ik begrijp je bedenkt korter als meer professioneel. Dat kan de waarheid als het maken van tekst kort zou het doel zijn. Houdt u er rekening mee dat de kortst mogelijke tekst niet is ons doel in het geval van credit link en het is professioneel in doelen die zij bereikt:)

Hoe dan ook zullen wij overwegen uw propositie en kijk hoe we dit kunnen korter maken zonder verlies van zijn professionalisme.

mario06
09-06-10, 14:54
Het is totale lengte Stoor me niet, maar zoiets als dit lijkt meer op professionele oherwise het lijkt alsof het freeware software geladen met ad links.


Automatische Google vertalingen door vBET 3.3.4
Alleen vBET links naar de site, ziet er mooi uit niet? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1