PDA

View Full Version: Ik heb moeite met woon



rosende
19-05-10, 01:56
Ik heb eens nagedacht over het krijgen van betaald wanneer u de gratis versie, maar het was een probleem. Dus ik opgaf nemen. Doet geen vertaling. Ik denk dat van vBSEO


"Parse error: syntax error, onverwachte T_STRING in / home / xxx / domains / xxx.net / public_html / global.php (834): eval () 'd code on line 153


"Als je zeker weet te klikken op een geldige link Neem contact op met de beheerder."

Script werkt niet

vBET
19-05-10, 15:41
Geef me de inhoud van uw global.php bestand rond regel 834 (enkele lijnen voor en na) en punt, dat is 834. Ik weet niet welke versie van vB gebruikt u, dus ik kan niet controleren het zelf.

rosende
19-05-10, 18:04
versie 3,8,5

vBSEO 3,5 rc1

details gestuurd uur

vBET
19-05-10, 19:28
De kwestie gaat over het genereren van output van voettekstsjabloon. Gelieve doet het nog steeds bestaat op je forum als vlaggen te maken aan de navigatiebalk.

Zo ja, dan schakelt u vBET voor een moment te controleren en doet probleem bestaat nog steeds. Zo ja, dan is het niet gerelateerd aan vBET (vBET doet niets als uitgeschakeld).

Als het probleem verdwijnt wanneer vBET is uitgeschakeld, neem dan PM toegang details Admin CP en FTP - zullen we toevoegen aan logs exacte inhoud van de footer template en wat is daar mis te controleren.

rosende
19-05-10, 20:07
oke uur verzonden.

vBET
20-05-10, 21:43
Je hoeft alleen maar verkeerd htaccess -. Zorg er dan voor geschikt vBET regels in de juiste plaats. Net als handleiding beschrijft. Dan is alles werkt OK.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1