PDA

View Full Version: Opgelost vBET 4.2.1 vertaalt niet vBSEO Javascript berichten



StarBuG
08-04-10, 13:33
Hi

Ik merkte dat met vBET 4.2.1 en 4.0.2 vBulletin PL4 en vBSEO 3.5 RC3 aankondigingen die niet worden vertaald.

Gelieve advies

StarBuG

vBET
08-04-10, 14:05
Je moet inschakelen die vertalingen - het is standaard uitgeschakeld voor performance redenen (niet iedereen is het gebruik ervan). U vindt juiste optie in vBET -> Misc opties

StarBuG
08-04-10, 15:24
Sorry maar ik ben niet dom.

Het is op anders was ik niet zou hebben gemeld als bug!

Zie Patientenfragen.net - wij hebben de antwoorden (http://www.patientenfragen.net/en/)

vBET
08-04-10, 16:05
Niemand gaat ervan uit dat een van onze gebruikers dom is;) Het is standaard procedure om eerst te informeren over de configuratie mogelijkheden, omdat de gebruiker kan gewoon missen bepaalde configuratie-of zelfs niet op zoek naar dergelijke. Ik ben opening kwestie opnieuw en gaan daar:)

vBET
08-04-10, 16:12
Het is inderdaad een bug, want het is zelfs niet opnieuw gecodeerd. Wij zorgen over het snel:)

Door de manier - heeft u merkt dat u lay-out op de top van de pagina van de vertaalde bekijken gebroken en uw vlaggen verdwijnen (zelfs niet in de output code )?... Ik zie dat u een aantal handmatige template wijzigingen aangebracht - controleer doet is het gevolg van uw wijzigingen (copy werkelijke template lichaam ergens, terug, check, leg het terug).

StarBuG
08-04-10, 16:23
De lay-out is niet gebroken.

Je zag een cachegeheugen opgeslagen versie tijdens een het oplossen van problemen van de APC Cache optimalisatie plugin

Probeer het nu en kijk of je nog steeds een gebroken lay-out plz

ps: Het "domme" deel ik net zei, omdat je gewoon gesloten bug rapport en verplaatst zonder te wachten op mijn antwoord.
U moet eerst wachten op de klanten reageren, voordat zij opgelost actief problemen.
Het is onbeleefd anders;)

StarBuG
08-04-10, 16:31
Nog een opmerking

Ik wil verbieden: *. js in het robots.txt-bestand

Ik had dat opgenomen, maar verwijderde het voor nu alleen in het geval dit veroorzaakte de vertaling probleem (wat het niet is).

Dat zou echter leiden tot problemen met de vaste nieuwe versie of kan ik het ook in mijn robots.txt?

vBET
08-04-10, 17:25
Nog een opmerking

Ik wil verbieden: *. js in het robots.txt-bestand

Ik had dat opgenomen, maar verwijderde het voor nu alleen in het geval dit veroorzaakte de vertaling probleem (wat het niet is).

Dat zou echter leiden tot problemen met de vaste nieuwe versie of kan ik het ook in mijn robots.txt?

Weet je zeker dat robots.txt is * notatie met ...

Hoe dan ook de inhoud van robots.txt hebben geen invloed op vBET.

StarBuG
08-04-10, 17:41
Het is niet officieel ondersteund in de oorspronkelijke protocoll, maar google bot kan er mee overweg.
En dat is wat telt;)

vBET
08-04-10, 23:52
De lay-out is niet gebroken.

Je zag een cachegeheugen opgeslagen versie tijdens een het oplossen van problemen van de APC Cache optimalisatie plugin

Probeer het nu en kijk of je nog steeds een gebroken lay-out plz

ps: Het "domme" deel ik net zei, omdat je gewoon gesloten bug rapport en verplaatst zonder te wachten op mijn antwoord.
U moet eerst wachten op de klanten reageren, voordat zij opgelost actief problemen.
Het is onbeleefd anders;)

Right - nu lay-out is OK.

Ook dank voor uw suggestie over het afhandelen van zaken. Houdt u er rekening mee dat we altijd zaken te heropenen als blijkt dat het niet echt opgelost en dat de 'gesloten' is alleen prefix - schroefdraad is niet afgesloten - u kunt nog steeds schrijven en vertellen dat probleem is nog niet gecorrigeerd. Sorry als u zich ongemakkelijk voelden als gevolg van dat.

Over het niet vertaald vBSEO mededelingen. Ik heb moeite met het vinden van het op uw forum. Kunt u mij URL naar de pagina over die bestaan dergelijke comment (niet vertaald een) en me de exacte originele tekst van deze opmerking citaat. Je hebt verschillende lay-out en op de belangrijkste pagina voor mij lijkt het dat al is vertaald, dus gelieve punt me goede richting:)

StarBuG
09-04-10, 01:40
Maar het "gevoel" is het probleem hier.

Ik zou raden herdenken uw huidige werkstroom met het instellen van eenvoudige voorvoegsels die geven de klant het gevoel dat zijn probleem niet echt in aanmerking genomen.
Zelfs als dat niet het geval is.

Ik vermeld dit hier omdat ik had dit eerder als u deed hetzelfde op een andere bug report van mij.

Gewoon wachten op een reactie en nadat het probleem is opgelost verplaats de draad of stel prefixen.

Het doet geen pijn, maar je maakt de klant het gevoel veel meer genomen seriouse;)

Informatie over het Bug.

Ik gebruik geen permanente mededelingen omdat Adverteren op mijn forum wordt alleen weergegeven wanneer aankondigingen niet.
Dus het inschakelen van een bericht permanent voor u om te testen zou afnemen mijn inkomsten.

Sorry, maar kan dat niet

vBET
09-04-10, 05:24
Nogmaals sorry voor het misverstand en bedankt voor uw advies over voorvoegsels:) Als u een aantal specifieke suggesties over de namen van voorvoegsels kunt delen - wij altijd graag het verbeteren van onze klantenservice:)

Ik begrijp dat u niet kunt vBSEO mededelingen in te schakelen. Controleren wij het op onze test forum en weer contact met u opnemen in geval zullen we niet in staat om het probleem te reproduceren.

StarBuG
09-04-10, 15:02
Maak nog een voorvoegsel [Toegewezen] of [In afwachting van reactie]

Of gewoon laten zoals [open] totdat het probleem is opgelost;)

vBET
10-04-10, 20:38
We hebben al prefix 'Om uit te leggen' - Ik denk dat we zullen gebruiken vaker;)

Bedankt voor je adviezen en voel je vrij om eventuele toekomstige problemen opmerking:)

StarBuG
25-04-10, 12:35
Eventuele voortgang van deze bug?

Misschien een snelle oplossing?

vBET
25-04-10, 20:22
Oh ja, we al gecorrigeerd is - gewoon vergeten om de status te veranderen.

Voor een snelle fix:
1. Bewerk het bestand / includes / vbenterprisetranslator_functions.php
2. Zoek:


while (true) {
$position = strpos($script, 'vbseo_jshtml['.$scriptIndex.']', $prevPosition);
if (!$position) {
break;
}
$position = strpos($script, '<table', $position);
$end = strpos($script, '</table>', $position);
$toTranslate = substr($script, $position, $end + strlen('</table>') - $position);
$scriptBuffer .= substr($script, $prevPosition, $position).vbet_translateHTMLFromTo($toTranslate, $forumLanguage, $language, $serie);
++$scriptIndex;
$prevPosition = $end + strlen('</table>');
}

3. Ga naar:


while (true) {
$position = strpos($script, 'vbseo_jshtml['.$scriptIndex.']', $prevPosition);
if (!$position) {
break;
}
$position = strpos($script, '<ol>', $position);
$end = strpos($script, '</ol>', $position);
$toTranslate = substr($script, $position, $end + strlen('<ol>') - $position);
$scriptBuffer .= substr($script, $prevPosition, $position).vbet_translateHTMLFromTo($toTranslate, $forumLanguage, $language, $serie);
++$scriptIndex;
$prevPosition = $end + strlen('</ol>');
}

hotslot
25-04-10, 20:52
Is deze opgenomen in mijn recente aankoop of moeten we dit ook doen?

vBET
25-04-10, 21:12
Dit zal worden opgenomen in 4.4.2:)

Dus als je wilt eerder, doe dan het handmatig gewijzigd - dit is het idee van snelle oplossing - laat de gebruiker om het te repareren als hij niet wil wachten voor de volgende release.

Sorry voor de fout - we missen dat vBSEO tabel veranderd in de lijst ... : O

magmf
19-05-11, 23:32
dit is niet opgenomen in 4.4.3 kunt u bevestigen waarom? bedankt ..

magmf
19-05-11, 23:36
oeps sorry ik was het over vBET 4.3.0

kamilkurczak
20-05-11, 07:52
Ik zal controleren

magmf
24-05-11, 02:17
any news?

kamilkurczak
24-05-11, 09:47
je hebt gelijk - dit is niet opgenomen in deze versie - Ik moet te vinden waarom.

vBET
24-05-11, 16:32
Inderdaad de fout kwam terug, maar we vonden oplossing - het zal worden opgenomen in de volgende release.

Voor Quicke fix please:
1. Open file / includes / vbenterprisetranslator_functions
2. Zoek functie vbet_addScriptToTable:


function vbet_addScriptToTable($what) {
global $vbulletin;
if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_vbseo_message'] && strpos($what[1], 'vbseo_jshtml[0]')) {
$scriptIndex = 0;
$position = 0;
$prevPosition = 0;
$scriptBuffer = '';
$script = $what[1];
$forumLanguage = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage'];
global $vbet_serie;
while (true) {
$position = strpos($script, 'vbseo_jshtml['.$scriptIndex.']', $prevPosition);
if (!$position) {
break;
}
$position = strpos($script, '<table', $position);
$end = strpos($script, '</table>', $position);
$toTranslate = substr($script, $position, $end + strlen('</table>') - $position);
$scriptBuffer .= substr($script, $prevPosition, $position).vbet_translateHTMLFromTo($toTranslate, $forumLanguage, $_REQUEST['language'], $vbet_serie);
++$scriptIndex;
$prevPosition = $end + strlen('</table>');
}
$what[1] = $scriptBuffer.substr($script, $prevPosition);
} else {
$what[1] = vbet_getReEncoded($what[1]);
}
return vbet_addToReplacementsBuffer($what);
}

3. Te vervangen door:


function vbet_addScriptToTable($what) {
global $vbulletin;
if ($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_vbseo_message'] && strpos($what[1], 'vbseo_jshtml[0]')) {
$scriptIndex = 0;
$position = 0;
$prevPosition = 0;
$scriptBuffer = '';
$script = $what[1];
$forumLanguage = $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_forumlanguage'];
global $vbet_serie;
while (true) {
$position = strpos($script, 'vbseo_jshtml['.$scriptIndex.']', $prevPosition);
if (!$position) {
break;
}
$position = strpos($script, '<ol>', $position);
$end = strpos($script, '</ol>', $position);
$toTranslate = substr($script, $position, $end + strlen('</ol>') - $position);
$scriptBuffer .= substr($script, $prevPosition, $position).vbet_translateHTMLFromTo($toTranslate, $forumLanguage, $_REQUEST['language'], $vbet_serie);
++$scriptIndex;
$prevPosition = $end + strlen('</ol>');
}
$what[1] = $scriptBuffer.substr($script, $prevPosition);
} else {
$what[1] = vbet_getReEncoded($what[1]);
}
return vbet_addToReplacementsBufferNoReencode($what);
}
function vbet_addToReplacementsBufferNoReencode($what) {
global $vbet_replacementsBuffer;
$vbet_replacementsBuffer[] = $what[1];
return '<vbet'.(count($vbet_replacementsBuffer)-1).'/>';
}

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1