PDA

View Full Version: Opgelost Niet kan maken, bewerken CMS artikelen w / vBET actief



heywho
28-03-10, 23:44
Hi. Onderwerp zegt. Weet niet waar het probleem ligt.

Net een upgrade vBET EN vBulletin de huidige release. Had probleem voor. Zet vBET uit, en werkt als vB verwacht. vBET werkt op een forum.

Het niet gebruiken van SEO ...

alle hulp, welkom. Bedankt

vBET
29-03-10, 15:36
Net gecontroleerd op onze test aanleg en niet kan reproduceren probleem - het werkt.

Gelieve PM me details toegang tot Admin CP en FTP - ik zal controleren en op te lossen het op uw zijde.

Gelieve ook ons vertellen hoe blogs zich gedraagt. Ik vermoed dat voor sommige specifieke configuratie (zoals de uwe), we missen vBET bestand in te tijdens de aanvraag evaluatie. Maar hebben om het te controleren. Ook rekening mee dat je niet moet geen bewerkingsopties gebruiken voor het CMS op vertaalde pagina's. Het wordt ondersteund voor het forum en blogs, maar hebben geen zin voor CMS (aangezien dergelijke artikelen zijn alleen geschreven door vertrouwde personeel ter plaatse in de eigen forum talen). Is uw probleem bestaat op een normale (niet vertaald) CMS pagina's?

heywho
29-03-10, 22:38
Net gecontroleerd op onze test aanleg en niet kan reproduceren probleem - het werkt.

Gelieve PM me details toegang tot Admin CP en FTP - ik zal controleren en op te lossen het op uw zijde.

Gelieve ook ons vertellen hoe blogs zich gedraagt. Ik vermoed dat voor sommige specifieke configuratie (zoals de uwe), we missen vBET bestand in te tijdens de aanvraag evaluatie. Maar hebben om het te controleren. Ook rekening mee dat je niet moet geen bewerkingsopties gebruiken voor het CMS op vertaalde pagina's. Het wordt ondersteund voor het forum en blogs, maar hebben geen zin voor CMS (aangezien dergelijke artikelen zijn alleen geschreven door vertrouwde personeel ter plaatse in de eigen forum talen). Is uw probleem bestaat op een normale (niet vertaald) CMS pagina's?

Ik PM je de informatie.

Dit was het proberen om een nieuw artikel te maken, of de "standaard" CMS inhoud te bewerken in het Engels - dezelfde situatie verkeren met beide - net trekt een volledig lege pagina, geen uitgever, of de gebruikelijke CMS manager - was niet het bewerken van alles vertaald. Ik ga akkoord - dat moet worden gedaan door iemand die de taal spreekt. ; ^)

Ik heb het getest. vBET menu wordt niet weergegeven in de blogs van CMS, en werkt niet in de forums. Ik probeer te vertalen trekt het forum home page

Voorafgaand aan de upgrade, vBET was het vertalen van blogs, forums, GUI, advertentie's

vBET
31-03-10, 14:59
Net was er en merkte op dat je oude vBET 4.1.0 versie gebruikt. Gelieve te updaten als eerste nieuwste versie (4.2.1 vBET - er is meer integratie stap zie hier voor meer informatie Indien in de nieuwste versie gebeurt het nog steeds neem dan met ons een teken te geven en wij zullen behandelen dit:)

heywho
02-04-10, 01:08
Doh .... geupload de inhoud van de "upload" map, maar vergeten de nieuwe. xml laden in het dossier in de producten ... werkt prima nu

Het werkt nu goed, uitstekend als een feit. Alle talen die ik heb kunnen testen hebben gemeld dat, hoewel de vertalingen zijn soms een beetje onhandig - de mogelijkheid om de inhoud te begrijpen wat er is. Zelfs in het Hindi. Nog steeds naar Perzisch, Arabisch en Chinees en Japans test - maar hebben hoge verwachtingen. Geweldig product jullie ... alle testers tot nu toe erg onder de indruk

Een vraag. Is het mogelijk om het drop-down menu in het CMS, en blogs, ook, of moet ik vertrouwen op de vlaggen

Bedankt

vBET
02-04-10, 03:27
Een vraag. Is het mogelijk om het drop-down menu in het CMS, en blogs, ook, of moet ik vertrouwen op de vlaggen

Bedankt

Gelieve spelen met aangepaste plaats voor. Ook kunt u openen nieuwe functie verzoek en wij zullen werken aan bouwen in oplossing voor de volgende release:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1