PDA

View Full Version: HTML opruimen



moman
28-03-10, 02:12
Ik heb eerder gebruik gemaakt van een plugin bij exec. tijd 65.000 om schoon te maken de opmerkingen in mijn HTML, maar het was niet zo effectief als vBSEOs, dus ik besloot om dat opnieuw te bezoeken.

Ik veranderde de voorwaardelijke dat de uitvoering van de vBSEO HTML opruimen bepaalt uit:


if(VBSEO_CODE_CLEANUP && !isset($_GET['vbseo_nocleanup']) && !$_POST['ajax'] && !$VBSEO_REWRITE_TEXTURLS)

Naar:


if(VBSEO_CODE_CLEANUP && !isset($_GET['vbseo_nocleanup']) && !$_POST['ajax'] && !$VBSEO_REWRITE_TEXTURLS && !$_GET['language'])

Is deze veilig in gebruik, of zal het breken delen van vBET?

vBET
29-03-10, 15:25
Het is veilig omdat je op te ruimen alleen voor de niet vertaalde pagina's.

brubros
08-06-10, 21:54
Betekent dit ook betekenen dat het instellen vBSEO's "Cleanup HTML Code" op JA veilig is in te stellen omdat het geen invloed op vertaalde pagina's?

vBSEO admin instelling ...
Opschonen HTML code?
Selecteer 'Ja' om overbodige spaties en HTML commentaar van de broncode van je forum pagina's te verwijderen. Dit verhoogt de C2C (Content naar Code) ratio en vermindert de pagina-afmetingen, wat resulteert in een netto-prestaties te verhogen en vermindering van de bandbreedte vereist.
OPMERKING: Als commentaar (of HTML-tags) binnen uw pagina's worden niet goed afgesloten met de bijbehorende eind tags, dan is deze optie kan ertoe leiden dat uw pagina's onjuist worden weergegeven. Zorg ervoor dat uw sjablonen foutloze HTML-tags en code bevatten.

vBET
09-06-10, 11:52
Het hangt af wanneer het gebeurt. Als het werkt na vBET plugin voor global_complete haak, dan is er geen probleem. Als het voor de werken - dan verlies je informatie over wat mag niet worden vertaald en krijgt verkeerde resultaten.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1