PDA

View Full Version: Opgelost meerdere talen ondersteunt geen nog



badawidollah
26-03-10, 16:26
sorry ...
Ik postte in de verkeerde sectie voor

Ik gebruik VB 4.0.2
en VBET 420

maar meerdere talen ondersteunt geen in mijn forum.

badawidollah
26-03-10, 17:28
Alle configuraties naast karakterset zijn gemaakt door Admin CP-> Instellingen-> Opties-> - Show Alle instellingen --. Sommige stappen zijn gemarkeerd als (ALLEEN voor UTF-8 charactersets) of als (Vereist voor geen UTF-8 charactersets) - dat betekent dat je deze stappen gemaakt op basis van uw forum karakterset (hoe ik mijn forum karakterset te controleren).

1. (Verplicht) Zet "Meta Description" - zelfs als u een mod die meta description veranderingen voor draden, stel dan een bepaalde waarde hier - anders RSS kan worden gebroken.
2. (Verplicht) Zet "afdwingen Canonical URL" naar 'Streng' - anders dezelfde pagina zullen acceptabel dacht veel URL's wat slecht is voor SEO worden.
3. (Vereist voor geen UTF-8 charactersets) Set "Aantal regelbreedte tekst" op '0 '- anders vBuletinTM kunnen breken sommige personages die meer dan een byte (dat wil zeggen van Japans).
4. (Vereist voor geen UTF-8 charactersets) Clear "Blank Karakter Stripper" waarde - anders vBuletinTM kunnen breken sommige Japanse tekens (die borden zijn onderdeel van de Japanse tekens)

Ik zie alleen nummer 1 en 2 alleen
waar is de nummer 3 en 4 locatie?

badawidollah
26-03-10, 17:29
waar is het personeel hier?

tavenger5
26-03-10, 19:47
Het klinkt alsof er iets is correct geconfigureerd op je forum ... Gebruikt u vBSEO?

vBET
26-03-10, 22:08
Alle configuraties naast karakterset zijn gemaakt door Admin CP-> Instellingen-> Opties-> - Show Alle instellingen --. Sommige stappen zijn gemarkeerd als (ALLEEN voor UTF-8 charactersets) of als (Vereist voor geen UTF-8 charactersets) - dat betekent dat je deze stappen gemaakt op basis van uw forum karakterset (hoe ik mijn forum karakterset te controleren).

1. (Verplicht) Zet "Meta Description" - zelfs als u een mod die meta description veranderingen voor draden, stel dan een bepaalde waarde hier - anders RSS kan worden gebroken.
2. (Verplicht) Zet "afdwingen Canonical URL" naar 'Streng' - anders dezelfde pagina zullen acceptabel dacht veel URL's wat slecht is voor SEO worden.
3. (Vereist voor geen UTF-8 charactersets) Set "Aantal regelbreedte tekst" op '0 '- anders vBuletinTM kunnen breken sommige personages die meer dan een byte (dat wil zeggen van Japans).
4. (Vereist voor geen UTF-8 charactersets) Clear "Blank Karakter Stripper" waarde - anders vBuletinTM kunnen breken sommige Japanse tekens (die borden zijn onderdeel van de Japanse tekens)

Ik zie alleen nummer 1 en 2 alleen
waar is de nummer 3 en 4 locatie?

Gelieve kies alle opties in VB - dan kan je interessante optie door ctrl + f vinden en schrijven parameter naam:) Als u nog steeds een probleem laat het ons weten:)

vBET
26-03-10, 22:09
sorry ...
Ik postte in de verkeerde sectie voor

Ik gebruik VB 4.0.2
en VBET 420

maar meerdere talen ondersteunt geen in mijn forum.

Wat doet precies niet werkt? Heeft u werkt vertalingen nu of niet kan maken vBET werken bij alle? Wat gebeurt er als je naar vertaalde pagina?

badawidollah
26-03-10, 22:41
het kan vertalen naar meerdere talen
maar als ik post in andere talen, cant vertalen

bedankt

badawidollah
26-03-10, 23:04
Stel karakterset waarde in kleine letters <<<dit is niet gevonden
Ik gebruik vBSEO

en nog een niet gevonden is
waar om dat te zetten. httaccess?
Ik gebruik vBSEO en ik weet niet waar je je. httaccess in vbseo.php zetten

Ik zie niet in de regels die er

badawidollah
26-03-10, 23:29
# (Vereist voor geen UTF-8 charactersets) Set "Aantal regelbreedte tekst 'op '0' - anders vBuletinTM kunnen breken sommige personages die meer dan een byte (dat wil zeggen van Japans).
# (Vereist voor geen UTF-8 charactersets) Clear "Blank Karakter Stripper" waarde - anders vBuletinTM kunnen breken sommige Japanse tekens (die borden zijn onderdeel van de Japanse tekens)
# (ALLEEN voor UTF-8 charactersets) Stel karakterset waarde in kleine letters - vBETTM is hoofdletter gevoelig voor karakterset. Dus als u gebruik maakt van UTF-8 zorg er dan voor dat u hebt ingesteld 'utf-8' (hoe ik mijn forum karakterset te controleren)

Ik gebruik VBulletin4.0.2
Ik denk dat het met UTF-8 charactersets

ISO-8859-1 <<<<<<<<< dit is i found

maar zijn engels
mijn forum met behulp van Indonesiƫ.

hoe?

en waar die te plaatsen. httaccess code?
ik dont daar te zien vbseo.php regels

badawidollah
27-03-10, 00:16
hallo
niemand hier

admin te

badawidollah
27-03-10, 01:49
mijn forum nu gebroken
bedankt voor je hulp

badawidollah
27-03-10, 13:57
werken nu


Google Language Detectie

thread gesloten gelieve

basketmen
06-10-10, 03:41
Stel karakterset waarde in kleine letters <<<dit is niet gevonden
Ik gebruik vBSEO



he me too, still cant find this part in admincp --> vBulletin opties tot nu toe

Kan iemand vertellen waar is dit deel eigenlijk of een screenshot, alleen dit deel i cant vinden, ik gebruik vb 3,6 btw:


(ALLEEN voor UTF-8 charactersets) Stel karakterset waarde in kleine letters - vBETTM is hoofdletter gevoelig voor karakterset. Dus als u gebruik maakt van UTF-8 zorg er dan voor dat u hebt ingesteld 'utf-8'

kamilkurczak
06-10-10, 08:19
1. Ga naar Admin CP-> Languages & Phrases-> Language Manager
2. Kies Bewerken Instellingen voor uw forum taal en controleer de waarde van HTML Character Set

basketmen
06-10-10, 12:26
1. Ga naar Admin CP-> Languages & Phrases-> Language Manager
2. Kies Bewerken Instellingen voor uw forum taal en controleer de waarde van HTML Character Set
Ik weet al deze richting

zodat deze instructie dat ik moet gewoon zeker van zijn writed te maken zoals deze utf-8, niet zo UTF-8 of dit UTF-8 toch?

(ALLEEN voor UTF-8 charactersets) Stel karakterset waarde in kleine letters - vBETTM is hoofdletter gevoelig voor karakterset. Dus als u gebruik maakt van UTF-8 zorg er dan voor dat u hebt ingesteld 'utf-8'

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1