PDA

View Full Version: Al gedaan Een keuze van de talen voor de vertaling, ongeacht de taal van het display cache



dong
24-05-17, 20:25
API's van Google en Microsoft is waardevol. Daarom, wanneer mijn account in deze platfmormach heeft een aantal fondsen die de meeste talen uit te schakelen, zodat er geen kostbare geld te verspillen aan de vertaling van kleine talen. Als ik dat doe secundaire talen zijn niet beschikbaar - kan uit de index zoekmachines ontmoedigen nieuwe bezoekers naar mijn forum vallen. Het zou leuk geweest zijn als de talen die op dit moment willen we uitleggen konden kiezen, zulks zonder secundaire cache talen.

vBET
03-06-17, 16:47
Hallo en allereerst excuses mijn voor de reactietijd. U kan al beschikbaar, we hebben echter de volgende oplossingen getest: 1. In ieder geval een kopie maken van bestanden uit een directory vbet_translation_options
2. elk van de bestanden in de opgegeven map bewerken-voor de talencombinatie, die u niet wilt blijven steunen (maar nog steeds ingeschakeld), in plaats van de API-namen, geef een lege tekenreeks, bijvoorbeeld: vervangen 'ar'=>'Google', op 'ar'=>'',

Als uw forum alles in de oorspronkelijke taal alleen in het Pools is, volstaat het, als u waarden in het bestand wijzigen vbenterprisetranslator_from_pl.php. Ik stel voor dat u eerst testen op een bepaalde een taalkoppel en zien of het werkt. Het moet, want vBET met machine zogenaamde "dummy" vertaler, kunt als er niet beschikbaar is (omdat de uitgeput grenzen). Vergeet niet dat met deze configuratie voor uw gekozen taal paar vBET vertalingen uit de cache downloadt, maar het zal niet het maken van nieuwe vertalingen. Het zal resulteren in het feit dat de tekst niet wordt vertaald zal worden weergegeven in het origineel. En dat betekent dat de zogenaamde ' dubbel inhoud '-wat Google houdt niet van. Zo kunt u overwegen deze optie... Daarom, als u niet volledig uitschakelen van de taal wilt, kan worden eerst de vertaalmotoren (dezelfde configuratiebestanden) beperkt. Laat gratis-laat hem uitleggen. Meer 'dubbel inhoud' het slechter voor het indexeren in Google. Volledig uitschakelen de taalondersteuning is dit probleem opgelost. Laat de steun, maar zonder het vertalen van motoren, de oorzaak van het probleem zal zijn. Dus kan iets tussenin-voor talen die ondersteuning in andere motoren hebben, blijven op gratis vertalingen (ik herinner u eraan dat Microsoft ook een gratis optie heeft), alleen de dam waar er is geen andere ondersteuning, en waar het de "inhoud dubbel" zou zijn gekomen in de afwezigheid van eventuele verdere vertalingen gebruiken, kunt u overwegen, echter de optie voor het uitschakelen van de taal. Als u vragen hebt, aarzel dan niet om te vragen.

Marcin Kalak
12-06-17, 15:37
Mam nadzieję, że te zaspokoiło twoje potrzeby - jeśli nie proszę pisać w tym wątku.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1