PDA

View Full Version: Opgelost werkt niet



bhanuprasad1981
01-03-10, 14:27
vbet werkt niet voor mijn opgewaardeerd vBulletin: (


Translations by vBET translator 4.0.0
Powered by vBulletin™ Version 4.0.2
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.5.0 RC2


please help: (

vBET
02-03-10, 19:49
Hello.

Het is duidelijk beschreven dat vBET 4.0.0 niet werkt met vBSEO nog (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-announcements/432-vbet-4-0-0-released-beta.html).
Deze week zullen we vrijgeven vBET 4.1.0 ter ondersteuning van vB Globs en CMS. En de volgende zullen we gemaakt vBET vrijgeven ter ondersteuning van vBSEO.

Dus gelieve op dit moment uit te schakelen vBET en wacht voor versie ter ondersteuning van vBSEO. Het zal worden vrijgegeven deze maand:)

Sorry voor het ongemak - dachten we dat het duidelijk was beschreven dat vBET 4.x zal vBSEO ondersteunen in de volgende twee releases. Hoop dat het OK is voor u weinig te wachten voor de juiste release:)

bhanuprasad1981
02-03-10, 19:53
Damm een grote fout ik heb gemaakt door te upgraden naar 4.0 zonder vbet: (, probeer vBSEO ondersteuning gauw, want ik zal alle internationale gast te verliezen: (

vBET
02-03-10, 19:55
OK we geven ons best. Zeer waarschijnlijk vBET 4.1.0 zal worden vrijgegeven vandaag / morgen. Daarna lopen we naar vBSEO 3,5:)

vBET
02-03-10, 19:59
Intussen kan je draaien op gratis versie 2.4.10 - het zal niet vertalen URL of RSS en het zal geen ondersteuning voor meertalige berichten, maar het zal je forum te vertalen. U keert terug naar 4.x vBET wanneer het zal ondersteunen vBSEO - waarvan we hopen dat zeer binnenkort zal zijn.

Dus je kunt uitschakelen en wachten, of downgrade. In de 2e geval - neem volledig te verwijderen vBET voordat u 2.4.x

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1