PDA

View Full Version: Opgelost Server Load



Snake
25-02-10, 20:03
Mijn server load is 0,50 de hele dag met deze mod uitgeschakeld.

Met het enabled belasting op 5.00-10.00.

Dit is te hoog, heb ik folowed alle prestaties info hier, maar het is nog steeds hoog is.

Laadt verdwijnen na het hele forum de cache is opgeslagen, dat wil zeggen, is deze belasting veroorzaakt door te schrijven naar MySQL?

Of is het iets anders. Dank.

vBET
25-02-10, 20:14
Hi

Ik geloof dat U zult sommige antwoord op uw vraag hier vinden:


Hier vindt u ook antwoord over een hoge belasting van de server:


En hier is ook meer informatie over belasting van de server:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/284-vbet-loads.html

Belangrijk ding over belasting van de server:
- Wat is hoogte en wat is laag hangt af van hoeveel CPU heb je
- Als uw pagina's wordt weergegeven in aanvaardbare tijd dan hoef je je niet over elk onderwerp - wat uw Server Load is

Ook hebben we nog heel veel ideeën over hoe een voorstelling vooruitgang te boeken, zodat elke versie wordt nog sneller:)

Laat het ons weten als geen antwoord op uw vraag.

Snake
25-02-10, 20:24
Ik heb al die discussies te lezen, zoals ik al zei, zegt ook last fijn is vanwege hoogte van CPS is prima, maar de koude feiten zijn mijn belasting zonder is 0,50, mijn lading met 5,0-10,0 is.

10x tot 20x belasting van de server, dat is BIG.

Wat zijn de oorzaken van de belasting, is het lezen of schrijven naar mysql of beide of iets anders?

vBET
28-02-10, 02:36
vBET op niet vertaald plaatse voegt slechts vlaggen. Dus je hebt grotere belasting omdat u nog meer verkeer naar vertaalde pagina's. Als u wilt controleren hoe groot impact op het cache hebben dan kunt u gewoon uitzetten en controleren hoe uw belasting van de server verandert. Houd er rekening mee dat de vertaalde pagina's zal veel langzamer.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1