PDA

View Full Version: Opgelost Tekst knippen



Fabiano
24-05-15, 20:06
Ik veranderde mijn taal Portugees hier in vBET Forum, slecht wanneer ik de tekst en verzendt, de tekst zal afgesneden, ben jij niet in één stuk. Ik heb 3 keer de tekst om te kunnen publiceren het hier wilt bewerken. Als u wilt kan ik post een video om beter uitleggen.

Marcin Kalak
25-05-15, 09:28
Probeer het wissen van cookies in uw browser. Controleer of u het probleem op een andere browser.

Fabiano
26-05-15, 01:59
Marcin, al schoongemaakte cookies en ik met een andere browser probeerde, ik vraag me af als ik de enige met dit probleem ben?

Marcin Kalak
26-05-15, 11:58
Niemand anders deed het niet melden van een soortgelijk probleem en ik kan het niet reproduceren.

Marcin Kalak
05-06-15, 14:23
Dit probleem zal worden opgelost in de volgende release.

Fabiano
07-06-15, 19:26
Ja que o problema será resolvido na próxima versie, vocês conseguiram reproduzi-lo. Qual é o problema que ocasiona esse corte nas mensagens?

Marcin Kalak
08-06-15, 09:43
Het probleem was de slechte codering UTF-database op de vertaalde pagina ' s. We werken aan een oplossing. In ons forum probleem moet niet gebeuren.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vB Enterprise Translator 4.10.1