PDA

View Full Version: Hoe je de Vertalingen Vlaggen in ibproarcade???



Mahoni
12-02-15, 18:59
Hallo,
ik heb een Probleem met vBET. Ik kan niet voor de Vertaling Vlaggen verschijnen op de ibproarcade. Ik weet dat ik kon gebruik maken van $vbenterprisetranslatorflags. Kunt u me helpen en me laten weten hwere ik precies moet plaatsen? Ik probeerde al in de Arcade Sjabloon gewoon in de Voorkant van $navigatiebalk en het is gewoon niet komen opdagen. Hulp bij zou fantastisch zijn. Ik moet ervoor zorgen dat het werkt ook in de Arcade, voordat ik iets koop de Pro-Versie.

Groeten

Marcin Kalak
13-02-15, 11:10
Als u een vB 2.3.13 voor het plaatsen van een vlag, op welke plaats dan moet je AdminCP->vBET->Flag->Vlaggen Plek om op Maat en zet sjabloon in een zin: $vbenterprisetranslatorflags.

Mahoni
13-02-15, 12:32
Dank u voor het Antwoord. Moet ik het alleen in de vbulletin Sjabloon of ook in de ibproarcade Huid? Kunt u mij adviseren meer specifieke alstublieft? Waar plaats ik de Zin?

Dank u bij Voorbaat

Marcin Kalak
14-02-15, 10:36
U dient geplaatst te worden in de template zichtbaar is in het lichaam.
Voor voorbeeld, kunt u deze in de eerste regel van de navbar sjabloon in het AdminCP->Style Manager->Sjablonen Bewerken->Navigatie / Breadcrumb Sjablonen->navbar.

Mahoni
14-02-15, 14:45
Dank u voor uw Antwoord. Ja ik heb hem in de Navbar Sjabloon. En dat zie je overal, maar NIET in vbandvanced Portal en (belangrijker) in mijn ibproarcade. Wanneer ik op in mijn arcade in mijn vbulletin installatie. dan is de Vertaling Vlaggen verdwijnen. Ik weet niet waarom, maar mijn arcade.php moet negeren de $vbenterprisetranslatorflags. Weet u hoe krijg ik de Vertaler, in mijn Arcade? Ik heb gezien dat andere Sites, die hebben het in de Arcade.

Marcin Kalak
18-02-15, 12:40
Stuur me een PM access-gegevens naar Admin CP. Ik zal nagaan wat er gebeurt op :)

Marcin Kalak
02-03-15, 09:27
Geen reactie - als het probleem is verdwenen. Zo niet schrijf hier.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1