PDA

View Full Version: Opgelost Niet verwijderen vbet zonder het breken van het forum



Simon Lloyd
18-02-14, 19:03
Hi guys,
Ik heb een noodzaak om te verwijderen vbet ik verwijderd via admincp en vbet is gegaan, maar als ik het probeer te verwijderen vbet bestanden op mijn server (ik probeer om mijn server naar de standaard-bestanden alleen opnieuw op voordat u net wat ik nodig heb) het doodt mijn forum!!? hier is de fout die ik krijg als ik probeer om bestanden verwijderen NA verwijderen via admincp:

Waarschuwing: require(/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval()'d code op de lijn 135

Fatale fout: require() [function.require]: Failed opening required '/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) in /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval()'d code op de lijn 135

Ik heb het verwijderd alle vbet regels in .htaccess.

Enig idee hoe te genezen?

Groet,
Simon

Marcin Kalak
19-02-14, 10:04
Dit lijkt niet het verwijderen van een aantal plug-in vBET of niet verwijderen van integratie vBET met een aantal plug-in. Heb je vBSEO? Probeer dan het uitschakelen van alle haken/plugins (voor meer info http://www.vbulletin.com/forum/forum/vbulletin-3-8/vbulletin-3-8-questions-problems-and-troubleshooting/vbulletin-quick-tips-and-customizations/201532-disable-the-plugin-hook-system-globally)).

Simon Lloyd
19-02-14, 18:28
Ik heb geen andere keus dan het uitschakelen van alle plugins, ik had vbseo maar ik heb geprobeerd om van af!, wanneer ik probeer te verwijderen vbet ik krijg allerlei onderwerpen, is het rijden me gek!

Marcin Kalak
20-02-14, 14:42
Voor het verwijderen van vBET moet verwijderen van de integratie met vBSEO. Voor het verwijderen van vBET ook probeer het uitschakelen van alle haken in config.php (meer info (http://www.vbulletin.com/forum/forum/vbulletin-3-8/vbulletin-3-8-questions-problems-and-troubleshooting/vbulletin-quick-tips-and-customizations/201532-disable-the-plugin-hook-system-globally)).

Simon Lloyd
21-02-14, 13:02
Ik geef het nog een keer, VBSEO is verwijderd, dus ik weet niet wat integratie bedoel je? VBSEO regels zijn verwijderd van .htaccess. waar anders moet ik op zoek?

Marcin Kalak
21-02-14, 13:08
Als u deze hebt verwijderd vBSEO je dan ook verwijderd integratie vBSEO met vBET.
Stuur me een PM toegang details naar Admin CP en FTP. Ik zal nagaan wat er gaande er :)

Simon Lloyd
21-02-14, 16:09
PM gestuurd:)

Marcin Kalak
26-02-14, 15:53
Voor het verwijderen van vBET moet u alle van de integratie. Ik vond uw integratie in modules/recentthreads.php in de regels 255-260. Als je klaar bent met een aantal andere integratie met vBET vervolgens verwijderen.

Simon Lloyd
26-02-14, 16:57
Bedankt voor dat, ik vergat de vbacmp, ik zal nu proberen schoon te maken en te verwijderen - ik laat je weten hoe het gaat!

Simon Lloyd
26-02-14, 17:06
Verwijderd vbet begon vervolgens te verwijderen vbet bestanden en kreeg dit:
Waarschuwing: require([path]/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [function.require]: failed to open stream: No such file or directory in [pad]/includes/init.php(304) : eval()'d code op de lijn 135

Fatale fout: require() [function.require]: Failed opening required '/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php) in /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304) : eval()'d code op de lijn 135

Simon Lloyd
26-02-14, 17:24
Ik had opnieuw installeren van de bestanden (maar niet het product) om mijn forums

Marcin Kalak
01-03-14, 11:13
Ondanks het verwijderen van vBET werkt nog steeds. Je vB lanceert ook plugins uitgeschakeld. Dit probleem treedt ook op in andere plugins, dus het is niet een probleem van vBET. Heeft u een caching plugin? Als dat zo is, schakelt u de cache. vB heeft een plicht tot het verwijderen van plugins en blijkbaar deed het omdat in het AdminCP heeft geen plug-in, maar ze zijn in de cache-database, omdat ze zijn verder geladen.

Simon Lloyd
02-03-14, 10:52
Het probleem was met datastore/datastore_cache.php voor een of andere reden werd niet schrijfbaar zijn, dus maakte ik het beschrijfbaar en vervolgens verwijderd fijn!

Marcin Kalak
03-03-14, 15:04
Ik ben blij dat u het probleem opgelost.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1