PDA

View Full Version: Opgelost Overschakelen van vbSEO te dbSEO



pcam
24-12-13, 17:18
Met mods uitgeschakeld:

Waarschuwing: het Toewijzen van de return value of new by reference is deprecated in ..../includes/init.php(351) : eval()'d code op regel 139
Niet in staat om cookies toe te voegen, header al verstuurd.
Bestand: /var/www/site.com/forum/includes/class_core.php
Lijn: 5755

Met modificaties/terug aan:

Waarschuwing: het Toewijzen van de return value of new by reference is deprecated in ..../includes/init.php(351) : eval()'d code op regel 139

Waarschuwing: Alleen variabelen moeten worden toegekend door de verwijzing in ..../includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php op de lijn 851

Draait nginx, dus ik heb geprobeerd:

(zonder ;
herschrijven ^/forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 laatste;)

herschrijven ^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|nl|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|het|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|nee|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|nl|ur|vi|cy|yi)/$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&omgeleid=/forums/ laatste;
herschrijven ^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|nl|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|het|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|nee|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|nl|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&omgeleid=/forums/$2 laatste;

Het lijkt erop dat ik moet doorgeven herschrijft te dbSEO en vBET, hoe kan ik dat doen?

Ik heb al gelijkaardige regels als:

if (!-e $ request_filename) {
herschrijven ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php laatste;
}

}

if ($ request_filename ~ "\\. php $") {
herschrijven ^ / forums /(.*)$ / forums / vbenterprisetranslator_seo.php laatste;
}

maar wijzen naar dbseo laatste;


De huidige nginx config:

locatie /forum/ {

try_files $uri $uri/ /forum/dbseo.php?$args;

herschrijven
^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|nl|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|het|ja|ko$
/forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&omgeleid=/forums/ laatste;
herschrijven
^/forums/(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|nl|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|het|ja|ko$
/forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&omgeleid=/forums/$2 laatste;

if ($request_uri ~* ^/forum/mobiquo) {
te breken;
}

als (-f $request_filename) {
verloopt 30d;
te breken;
}

if ($ request_filename ~ "\\. php $") {
herschrijven ^(/forum/.*)$ /forum/dbseo.php laatste;
}


if (!-e $ request_filename) {
herschrijven ^/forum/(.*)$ /forum/dbseo.php laatste;
}

}
}

Gelieve te helpen in de bijstand

Marcin Kalak
27-12-13, 15:17
Probeer het uitschakelen van de weergave van waarschuwingen in vB (meer info). (http://www.vbulletin.com/forum/forum/vbulletin-announcements/vbulletin-announcements_aa/4000121-vbulletin-4-2-2-full-has-been-released?p=4000466#post4000466)

pcam
27-12-13, 21:48
Het spijt me, maar dat lijkt niet op een oplossing voor mij. Deze waarschuwingen kan waardevol inzicht geven in andere gebieden. Zou u alstublieft helpen bij het oplossen van deze compatibiliteit?

Marcin Kalak
30-12-13, 12:16
We veranderen de code en in de volgende release van onze code niet zal leiden tot een waarschuwing in de laatste versie van vB. Deze verandering is te veel te doen om hen quick fix. Waarschuwingen zijn niet van invloed op de resultaten. De link die ik je gaf is de officiële oplossing vB niet om een waarschuwing geven. Het afgeven van een waarschuwing heeft betrekking op alle plugins in de laatste vB.
vBET ondersteunt momenteel vBSEO en vriendelijke url. We ondersteunen momenteel geen dbSEO. Je kan de regels veranderen, maar we kunnen niet garanderen dat dbSEO zal het niet doen, omleidingen of andere verrassingen - vBET niet zijn geïntegreerd en getest met dbSEO.
Ik stel u gebruik maken van een gratis, ingesloten url in het vB.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1