PDA

View Full Version: Opgelost Discussies met citaten resulteren in 404-fout



tavenger5
09-02-10, 18:19
Ik ben met versie 3.3.1 en 3.3.2 vBSEO. Ik geloof dat dit is momenteel alleen gebeurt op geïmporteerde berichten dat de citaten had in de titel.

Hier is een voorbeeld van deze happening:
Origineel: NTT DoCoMo intros "Multinumber" service, Push-to-Talk

Vertaald:

vBET
10-02-10, 15:22
Ik heb het getest op ons forum en het werkt prima:


Dus dit kan enige integratie probleem zijn. Ga naar do-not-upload/readme.html in vBET pakket en zorg ervoor dat u braak alle stappen in de integratie met vBSEO sectie. Laat het ons weten helpt het:)

tavenger5
10-02-10, 15:32
Goed, ik denk dat op een gegeven moment vBSEO citaten toegestaan in de URL, of heeft dit iets te maken met het feit dat deze discussies werden geïmporteerd via RSS.

Merk op dat de aanhalingstekens in mijn URL's, maar niet degene die je geplaatst hierboven.

vBET
11-02-10, 20:53
Dus als je een goede configuratie nad probleem nog steeds gebeurt - stuur me dan details toegang tot uw Acmin CP, FTP en vBSEO CP. Want ik kan niet reproduceren ik moet zien wat er gaande is aan uw kant:)

vBET
08-05-10, 10:43
Een andere oude kwestie aangetroffen tijdens het reinigen. Doet dit probleem werd opgelost door PM? Gelieve te bevestigen doet het nog steeds bestaat in de nieuwe versie.

tavenger5
08-05-10, 14:49
na, we nooit dachten dat een uit. Ik zal u een login via PM

vBET
08-05-10, 17:42
Vandaag hebben we te maken vrijkomen waar is verbetering op dit gebied. Gelieve maakte eerst update naar 3.3.3 vBET en controleer doet het gebeurt nog steeds in deze versie:)

tavenger5
11-05-10, 20:50
Dit is opgelost, bedankt!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1