PDA

View Full Version: vBSEO installatie-instellingen



brubros
28-01-10, 20:41
Voorafgaand aan de aankoop van vBET 4, heb ik gekocht vBSEO samen met hun installatie service. Ze vragen mij twee vragen over de installatie, echter, dat ik denk dat mogelijk van invloed zijn vBET 4 als het uitkomt. De twee vragen zijn:

1) Geef aan of je wilt Relevante Vervangingen geïnstalleerd.

en

2) Welke URL herschrijven stijl wil je gebruiken?

Welke antwoorden moet ik geven vBSEO personeel dat het beste werkt voor vBET 4 of doet het er toe?

Bedankt!

vBET
29-01-10, 00:42
1) Je moet weten wanneer relevant vervangingen worden toegevoegd door vBSEO om output resultaat. vBET is het maken van vertalingen in haak global_complete met de uitvoering order 1000. Dus als vBSEO is het toevoegen van relevante vervangingen eerder dan kun je het gebruiken en het zal worden vertaald. Als vBSEO is toe te voegen later dan zal het niet worden vertaald.

2) U kunt elke herschrijven stijl die u wilt.

Als u nog andere vragen - gewoon vragen! :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations