PDA

View Full Version: In overweging Ondersteuning voor subdomeinen



tavenger5
15-04-13, 11:52
Ga bijvoorbeeld uit site.com / es / thread-url.html tot es.site.com / thread-url.html

Dit kan helpen in elke vreemde nadelige gevolgen voor de top domain SEO.

vBET
16-04-13, 15:39
We moeten zorgvuldig te controleren mogelijkheid van steun aan subdomeinen.
Op dit moment zie ik mogelijke problemen in de URL-tracking functionaliteit, die gewoon negeert alle absolute URL's die niet beginnen met het forum URL in vBulletin configuratie beschreven.
VBSEO en vriendelijke URL's kunnen ook sommige kwesties maken.
Eindelijk zoals ik weet subdomeinen zal vereisen configuraties van server side.

Dus op dit moment hebben we er rekening mee te onderzoeken, voordat we klaar om te beslissen is het waard om voor te gaan zal zijn of niet.

tavenger5
18-04-13, 17:30
Bedankt voor de behandeling van dit Michal, ik waardeer het. Ik besef dat er zou zijn wat problemen op te lossen.

magmf
08-05-17, 19:53
Ik ben nog steeds wachten op deze functie ;) dit zou de dingen perfect, omdat google webmaster tools overwegen een subdomein, zodat ik een ander kruipen snelheid voor elke taal

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1