PDA

View Full Version: Aanbevolen hosting



pix3x
29-03-13, 06:53
Alvorens te kopen de vBET wil ik om zeker te zijn dat er niet alle problemen met de hosting bedrijf. Op mijn verzoek ticket, een van de leidende vBulletin hosting provider geantwoord: "vBET niet echt echt geschikt voor een gedeelde toepassing...Voor een paar redenen."begrijp ik niet helemaal wat het betekent. Kon u een betrouwbare vBulletin hosting provider die hebben geen problemen met de vBET aanbevelen?

vBET
31-03-13, 19:37
Hallo. Wij doen niet maken reclame voor een hosting provider. Er is een groot aantal aanbieders op de markt die geschikt zullen zijn. Ook de vraag is niet over vBET, maar over vBulletin, dus zou het beter om te vragen vBulletin team. Als u wilt kunnen we PM bedrijf u wie is onze provider. Wij denken nog steeds niet dat onze de beste is en beste voorstel hebben. Het betekent ook niet dat onze provider is slecht. Gewoon richten we ons op de ontwikkeling van ons product niet op het vergelijken van hosting bedrijven.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1