PDA

View Full Version: Al gedaan Alleen vertalen nieuwe discussies starten



tavenger5
28-12-12, 23:16
Ik zou willen voorstellen een functie om toe te voegen alleen Vertaallinks threads nieuwer is dan een opgegeven periode. Als discussies die ouder dan de opgegeven periode zijn, maar in een bepaalde taal zijn vertaald, de vertaling link geven.

Zoals het is, bezoek Google en andere bots elke pagina van de site, onnodig vertalen alles teruggaand 10 jaar (in mijn geval). Dit blijkt te zijn zeer kostbaar.

Fabiano
29-12-12, 13:56
Excelente sugestão ***

vBET
29-12-12, 15:14
Op dit moment kan je zoiets als dit. Niet door datum maar door plaats. U alle zeer oude discussies hebben in sommige speciale plaats kunt u de plaats aan genegeerd - in vBET configuratie toevoegen en vervolgens niet zullen worden vertaald.

Er mag geen probleem met het toevoegen van leeftijd filteren en do not translate zeer oude draden. We zullen niet controleren zijn die reeds vertaald of niet - dit zou te duur voor prestaties (kan denken we na over het toevoegen van het later als een andere optie).

Verzoek geaccepteerd :)

tavenger5
29-12-12, 15:43
Ik veronderstel dat er zijn forums die ik heb die oude archief enige draden bevatten. Het enige probleem is dat ik wil niet volledig vertalingen uitschakelen als ze al vertalingen (dan ik zou gewoon het verspillen van geld). Dit zou een probleem als ik was bezig met een nieuwe installatie van vBET.

Bedankt voor uw medewerking.

vBET
30-12-12, 21:03
Wij zullen denken over dit. Nog steeds - kunt u overwegen dat voor uw gebruikers lijkt het me beter als het wordt volledig uitgeschakeld of volledig vertaald, anders het verwarrend zijn zal - waarom dat zijn en die niet...

tavenger5
31-12-12, 21:41
In mijn geval die de meeste gebruikers zijn niet terug te gaan voorbij 5 jaar en lezing threads - zijn alleen zoekmachines

vBET
04-01-13, 14:55
Nog steeds zal deze zoekmachines u brengen nieuwe verkeer van echte gebruikers zoekacties. Hoe dan ook - zoals ik al schreef we aandacht aan het :)

Marcin Kalak
14-01-13, 22:03
Do not translate draad na een bepaalde tijd na de datum van de oprichting een draad of de datum van het laatste bericht in de thread?

tavenger5
15-01-13, 21:06
Datum van laatste bericht zal waarschijnlijk beter werken. Als een post nog steeds actueel is en een antwoord wordt gegeven op, dan moet waarschijnlijk worden vertaald.

Marcin Kalak
18-01-13, 13:34
Dank u voor uw suggestie. We zullen werken aan deze functie.

tavenger5
17-02-13, 15:44
Ook, laten we zeggen ik heb bijl aantal vertaalde threads, maar ik wil niet meer om iets te vertalen op alle. Er is geen manier om de vertalingen zonder het verwijderen van alle van de links naar die pagina's.

Ik wil in dit geval behouden de vlag links waar vertalingen bestaan, maar de vlag koppelingen uitschakelen dus niets nieuws is vertaald.

Dit is een zaak waar een interne switch te zeggen 'als deze draad is volledig vertaald in deze taal, weergegeven vlag link'

Marcin Kalak
18-02-13, 22:35
Maak een nieuw onderwerp met feature-aanvraag.
Houd één kwestie per één thread.
Nieuwe functie "Alleen vertalen nieuwe discussies starten" is al gedaan en opgenomen in stand - vBET 3.x en 4.x vBET versies.

tavenger5
02-03-13, 15:47
Ik installeerde de recentste versie, en jammer genoeg dit werkt niet zoals ik gedacht had.

De kwestie is, die als gebruikte, oudere draden dan de dagen opgegeven die zijn vertaald zijn niet langer gekoppeld aan. Bovendien, de link is er nog steeds, maar wordt omgeleid naar het origineel. Ik realiseer me er is een uitdaging bij het bepalen of een draad is vertaald, of niet, maar ik denk dat het noodzakelijk is dat het geen afval geld op eerdere vertalingen zijn voltooid.

tavenger5
02-03-13, 20:43
Ook, als een draad die was eerder vertaalde kleiner is dan de drempelwaarde "Niet vertalen oude draden" dan zal er een heleboel opnieuw indexeren gaande is. Als er iets moet dit niet een aantal dagen, maar een vaste datum zodat vertalingen niet voortdurend achterhaald worden zal.

Marcin Kalak
04-03-13, 11:32
Als het onderwerp wordt omgeleid dan verliezen u niet geld op de vertaling, omdat het niet is verzonden voor vertaling.
Vertaling draad van een bepaalde datum zullen in http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-feature-requests/3354-dont-translate-anything-new-threads-but-keep-links-anything-translated.html.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1