PDA

View Full Version: Opgelost Handmatige vertaling bewerken knop niet aanklikbaar



tavenger5
03-10-12, 22:24
zoals de titel zegt. 'Bewerken' verschijnt over een vertaling, maar ik kan niet klikken op het.

basketmen
04-10-12, 04:59
Probeer upgrade of andere browser gebruiken, eerder ik gebruik oudere ff browser en verschijnt niet perfect, nadat de upgrade van haar verschijnen perfect

tavenger5
04-10-12, 17:33
Ik gebruik de nieuwste versie van vBET en hetzelfde gedrag in verschillende browsers, zoals chrome, msie en firefox hebben waargenomen.

Marcin Kalak
04-10-12, 18:56
Probeer om te wissen van cookies in uw browser.

tavenger5
09-10-12, 22:05
Ik heb geprobeerd dit, maar geen verandering.

Marcin Kalak
11-10-12, 19:51
Stuur me een PM toegang details naar Admin CP en FTP. Ik zal nagaan wat er gaande er :)

Marcin Kalak
11-01-13, 11:07
Geen antwoord - beschouwd als de kwestie is verdwenen.

tavenger5
02-03-13, 18:59
Ik ben nog steeds ervaren dit zelfs met de meest recente versie

Marcin Kalak
04-03-13, 10:53
Stuur me een PM toegang details naar Admin CP en FTP. Ik zal nagaan wat er gaande er :)

Marcin Kalak
05-03-13, 18:18
Wanneer u bijwerkt, doen hebt u alle bestanden niet naar de server geüpload. Voor positiebepaling zulks uitvaardiging:

Vervang een bestand images/vBET/flags/vbet.css naar de nieuwste versie (van de laatste release).
Upload een bestand images/vBET/flags/vbet_button_edit.png

tavenger5
06-03-13, 02:50
Wanneer u bijwerkt, doen hebt u alle bestanden niet naar de server geüpload. Voor positiebepaling zulks uitvaardiging:

Vervang een bestand images/vBET/flags/vbet.css naar de nieuwste versie (van de laatste release).
Upload een bestand images/vBET/flags/vbet_button_edit.png


Bedankt - nu dat ik heb deze bestanden bijgewerkt 'bewerken' wordt weergegeven wanneer zweefde over vertaalde tekst, maar ik kan niet tikken daarop.

Marcin Kalak
06-03-13, 12:41
Pagina moet beginnen met een DOCTYPE.
Verwijderen of een tekst naar lichaam: "vertaling wachtende tijd: aantal verbindingen:".
Duidelijke cookies.

tavenger5
06-03-13, 13:02
Niet zeker wat je bedoelt. "vertaling wachtende tijd: aantal verbindingen:" wordt ingevoegd door vBET

tavenger5
06-03-13, 14:02
Ik denk dat het werkt nu, Bedankt voor je hulp!

Marcin Kalak
07-03-13, 17:38
Ik ben blij dat ik je kon helpen.

Reactietijd vertaling is slechts voor een doel van het toezicht op en moet niet gedraaid worden op de hele tijd, maar alleen op het moment van verificatie responstijden op verzoeken voor vertalingen verzonden naar leveranciers.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vB Enterprise Translator 4.10.1