PDA

View Full Version: Opgelost Bugs volgende upgrade:



moman
18-01-10, 17:03
Ik ben het ervaren van de volgende kleine bugs na de upgrade naar 3.3:

1. Je krijgt een 404 error na het indienen van een nieuw onderwerp in een vreemde taal (de draad is nog steeds ingediend, echter) (dat wil zeggen, je bent genomen om http://www.pentaxforums.com/404.php # post886866)-misschien is er een ontbrekende slash in het omgeleide URL?

2. Vertaald forum URL's worden verpest. http://www.pentaxforums.com/forums/da/site-suggestions-forum-help/??f=3 wordt weergegeven als het forum link wordt geklikt, in plaats van http://www.pentaxforums.com/forums/ da / site-suggesties-forum-help /

moman
18-01-10, 17:34
Een andere bug (die aanwezig was in 3.2 ook): je krijgt een 404 na het proberen om een PayPal betaald abonnement te maken van een vertaalde pagina; het forum URL wordt toegevoegd aan de voorkant van de PayPal-API url.

vBET
19-01-10, 20:29
Ik ben het ervaren van de volgende kleine bugs na de upgrade naar 3.3:

1. Je krijgt een 404 error na het indienen van een nieuw onderwerp in een vreemde taal (de draad is nog steeds ingediend, echter) (dwz, bent u genomen om Pagina niet gevonden - PentaxForums.com (http://www.pentaxforums.com/404. php # post886866))-misschien is er een ontbrekende slash in het omgeleide URL?

2. Vertaald forum URL's worden verpest. PentaxForums.com (http://www.pentaxforums.com/forums/da/site-suggestions-forum-help/??f=3) wordt weergegeven als het forum link wordt geklikt, in plaats van PentaxForums.com (http:/ / www.pentaxforums.com/forums/da/site-suggestions-forum-help/)

1. Kunt u ons html-code, de omschakeling pagina?

2. Hebt u gemaakt update in. Htaccess? Je moet index.php te verwijderen vanaf de eerste vBET regel. Zoals ik het zie links zijn gebroken enkel op hoofdpagina zodat het kan de reden zijn.

vBET
19-01-10, 20:31
Een andere bug (die aanwezig was in 3.2 ook): je krijgt een 404 na het proberen om een PayPal betaald abonnement te maken van een vertaalde pagina; het forum URL wordt toegevoegd aan de voorkant van de PayPal-API url.

Open nieuwe thread voor deze ene - zal het veel gemakkelijker om kwesties aan te pakken voor ons:) En als je kunt laten ons zien hoe ziet deze gebroken link. Thanks:)

moman
19-01-10, 21:51
1. Wat bedoel je? Ik kan u een test login, als je wilt om dit gedrag te testen van de front-end.

2. Ik geloof het wel. Dit is mijn htaccess bestand:


RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

#RULES for pages outside forum directory handled by vBulletin
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ index.php?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2?language=$1&vbet_outside=true [L,QSA]

#RewriteCond %{QUERY_STRING} !vbet_outside=true
#RewriteRule ^(.*)$ $1?vbet_outside=true [L,QSA]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

moman
21-01-10, 22:47
Bump. Ik zou het op prijs te helpen in het bijzonder met het eerste nummer, want het is waarschijnlijk iets triviaal.

vBET
21-01-10, 23:50
Gelieve PM me deze test account gegevens en vertellen waar ik kan testen berichten / discussies.

vBET
21-01-10, 23:58
1. Wat bedoel je? Ik kan u een test login, als je wilt om dit gedrag te testen van de front-end.

2. Ik geloof het wel. Dit is mijn htaccess bestand:


1. Gelieve PM het me

2.Uw. Htaccess bestand is verkeerd. Je hebt er regels die alleen mag worden gebruikt buiten het forum directory (let op dat u apart. Htaccess-bestand voor deze behoefte in de juiste directory). U ook niet ad forum directory regels.

. Uw regels in htaccess bestand in de directory van het forum zou er als volgt uitzien:


RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|et|tl|fi|fr|gl|de|en|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]


Ook - heeft u uw formulier directory in vBET de belangrijkste opties.

2e ook - ik verplaats het naar het oplossen van problemen, omdat het lijkt te zijn alleen problemen met de configuratie geen bug.

moman
22-01-10, 00:28
De htaccss veranderde vaste beide probleem.

vBET
22-01-10, 01:05
Great:) In het geval van andere zaken open dan nieuwe discussies starten:)

Geniet van vBET! : D

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations