PDA

View Full Version: Opgelost Gebruikers wordt doorgestuurd naar de Spaanse vertaling



Kolbi
14-01-10, 13:06
Hallo, Ik heb het volgende probleem en hoewel ik een gebruiker uit Spanje, die spreekt Duits. Omdat hij wil op het forum kijken in het Duits, niet Spaans (ik heb gekozen om te leiden naar vBET userLanguage Versterkt) in de controle die hij heeft zijn standaard taal ingesteld op Duits. Maar hij is nog steeds op de Spaanse en niet doorgegeven aan de Duitse vertaling?

vBET
14-01-10, 13:53
Wanneer gedwongen omleiding is op, dan is het gedaan voordat de gebruiker wordt gecontroleerd - is het omdat het werkt voor de eerste aanvraag - voor de gebruiker is ingelogd Wij zijn niet in staat om de gebruiker standaard taal te zien als de gebruiker nog niet is aangemeld, want hij gedraagt zich als een gast dan.

Gedwongen omleiding werkt volgens de gebruiker de browser-instellingen. Dus je kunt uitschakelen gedwongen redirection of vraag deze gebruiker naar de browser van taal te wijzigen. Ook omleiding vindt plaats alleen aan het begin - na het eerste verzoek van de gebruiker kan gaan en staan waar hij wil.

Dit is geen bug - het werkt gewoon op deze manier.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1