PDA

View Full Version: Koop vragen / installatie



fernando
15-05-12, 16:07
Hallo, ik ben vrij nieuw voor vBulletin en mods, en dus ik heb een paar vragen.

Ik wil graag dit plugin/add-on, maar ik wil om ervoor te zorgen dat het momenteel nog steeds volledig wordt ondersteund. Een vriend van mij gekocht dit voor zijn plaats, maar hij ontving niet de activeringscode nodig heeft om te werken. Hij probeerde meerdere malen contactmogelijkheden ook maar niet ieder steun heeft ontvangen.

Ik wil graag dit, aangezien dit de beste vertaler die ik heb gezien, maar ik wil niet te hebben geen installatie problemen. Ik zou kopen installatie-ondersteuning met de add-on, zodat u voor mij met de juiste code die nodig is voor activering installeren kunt.

Mag ik ook vragen waarom mijn vriend misschien niet krijgen geen steun voor zijn activering kwestie? Hij kan niet het vinden van zijn code en meerdere malen om het te krijgen e-mail heeft gestuurd. Hij probeerde ook om dit forum te posten, maar zijn berichten zijn niet hier weergegeven. Ik zou zeer graag deze plugin geïnstalleerd op mijn forum zeer binnenkort dus uw antwoord wordt zeer gewaardeerd.

Dank u.
Fernando

r.dziadusz
16-05-12, 21:58
Hi
Als u we:) - hele instalation in plaats van u doen-installatieservice, koopt zodat u niet hoeft te maken over instalation service.

Over de kwestie van uw vriend. We doen al steun alleen door onze forum - en van elke nieuwe gebruiker post moet worden gemodereerd, dus dat hij niet gezien zijn post net nadat hij het schreef. Wij beantwoorden elke post zo spoedig mogelijk.

Hier is een draad waar vergelijkbare situaties heeft happend (misschien is dit je vriend post) op (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2950-purchased-but-no-license-key-no-help-vbet-very-unhappy.html) - als je kunt se we geprobeerd om te helpen, maar er is geen antwoord van de gebruiker:)

Alex69
04-03-14, 16:17
Hallo, hoe lang duurt het voor u te installeren en activeren van het product? mij duurt slechts 5 talen, Engels, Frans, Duits, Spaans en Portugees, voor andere talen we intresse heeft niet op dit moment.Ik verzoek u ook als je zelf gratis API activering, maken omdat we niet weten hoe om te activeren van deze producten.

vBET
11-03-14, 09:49
Ik wil graag dit plugin/add-on, maar ik wil om ervoor te zorgen dat het momenteel nog steeds volledig wordt ondersteund. Een vriend van mij gekocht dit voor zijn plaats, maar hij ontving niet de activeringscode nodig heeft om te werken. Hij probeerde meerdere malen contactmogelijkheden ook maar niet ieder steun heeft ontvangen.

Het verhaal wat je schreef is NEP. En het is gemakkelijk te herkennen voor ons dat je werd bedrogen, omdat activeringscode (licentie-code) is beschikbaar voor elke klant op download-pagina, in de buurt van de download link. Dus je vriend moest zien of hij het product hebt gedownload.
Het is ook niet zo dat iedereen van uw klanten niet helpen OOIT. We altijd een reactie op berichten op dit forum en je kan het zelf gewoon door te gaan draad door de draad.

Zo te verduidelijken - we ondersteunen VBET en je hebt dit forum om u te ondersteunen.

vBET
11-03-14, 10:08
Hallo, hoe lang duurt het voor u te installeren en activeren van het product? mij duurt slechts 5 talen, Engels, Frans, Duits, Spaans en Portugees, voor andere talen we intresse heeft niet op dit moment.Ik verzoek u ook als je zelf gratis API activering, maken omdat we niet weten hoe om te activeren van deze producten.

De installatie is eenvoudig - gewoon uploaden van bestanden op de server en product.xml door Admin CP. Nog steeds heb je te configureren vBET. Nodige opties worden beschreven in de readme-bestand.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1