PDA

View Full Version: Alle advertenties verdwijnen, hulp nodig:)



Matt Olieman
13-01-10, 23:16
Ik installeerde de laatste versie 2.4.1 op mijn test site. Ik had een beetje moeite het plaatsen van de vlaggen en eindelijk verschenen ze hieronder of op de bodem van de onderstaande navigatiebalk advertentie.

Vertaling selectie en werking was fantastisch, toen plotseling de advertentie en vlaggen verdwenen.

Ik heb een handicap van het product, gebeurde er niets, nog steeds een ontbrekende advertentie. Daarna heb ik uninstaled het product, nog steeds niets gebeurd, geen ad. Ik verwijderde alle bijbehorende bestanden van de het product. Nu heb ik mijn advertentie terug.

Eventuele suggesties zeer op prijs gesteld.

Bedankt,
Matt Olieman
mycockpit.org

vBET
13-01-10, 23:55
Heel vreemd, maar als je nog steeds probleem met advertenties nadat vBET is uitgeschakeld betekent dit dat het niet was vBET fout (mod niets doet wanneer deze is uitgeschakeld - vBulletin kan dat wat schelen). Vooral dat het werkte aan het begin en net gestopt in de tijd (zoals ik begreep).

Kun je te reproduceren? Gelieve opnieuw te installeren vBET en opnieuw te vertellen gebeurt het?

Het kan een tijdelijke kwestie met AdSense.

Matt Olieman
14-01-10, 00:04
Dat is wat ik ook dacht. Heeft geen enkele zin, dat is waarom ik het vroeg. Ik doe een herinstalleren morgen (mijn tijd). Ik zal u laten weten wat er gebeurt.

Bedankt,
Matt Olieman
mycockpit.org

vBET
14-01-10, 00:10
Great:) Het zal het weer gebeuren net na vBET vervolgens opnieuw te installeren zullen we dichter bij die kijken:)

Matt Olieman
14-01-10, 15:31
Goed nieuws, de installatie ging goed en vlekkeloos. Tot nu toe na ongeveer een uur van het testen, geen verlies van de advertentie:)

Ik haat dit deel .... MAAR,

1. Ik merkte is het heel traag, niet snel zoals op deze site. Ik veronderstelde dat is de upgrade feature:)

2. Ik vond een aantal anomalieën in het forum categorieën, Ik heb getest met IE8 en Chrome. Beide hebben verschillende afwijkingen.

3. Is het NavBar knop alleen beschikbaar in vBET 3.3.?

Aarzel niet om kijken naar de test site MyCockpit.org - Home (http://www.mycockpit.org/fltsimtest/)

Als u wilt dieper te graven, laat het me weten via e-mail, zou ook graag beta test vBET 3.3. op mijn test site.

vBET
14-01-10, 16:17
1. Gratis versie is langzamer. vBET 3.x is betaald en het is meer geoptimaliseerd.
2. Open nieuwe thread voor dit en het meer beschrijven
3. Als u dropdown menu bedoel met vlaggen - dan ja.

Houdt u er rekening mee dat vBET 3.3.0 niet klaar is voor VB4. Betaalde versie van vBET zal klaar zijn voor VB4 worden in maart.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations