PDA

View Full Version: Opgelost URL's met? vbetxx toegevoegd aan hen in de google-index



ctrenks
06-04-12, 15:57
Sorry als ik heb een paar vragen die ik moet opgelost zodat ziek een paar aparte verzoeken maken. In dit één ik ben het vinden van geïndexeerde pagina's met de? vbet_outside = true toegevoegd aan de URL's en ik hebben geen links die eigenlijk die toevoegt.

Ik heb het zelfs op mijn forum url waar zijn eigenlijk niet buiten meer.

I was going to make een re-direct om van te gaan /? vbetXX naar / maar willen ervoor zorgen dat er is geen betere manier.

Bedankt,
Chris

r.dziadusz
06-04-12, 20:35
U mij exacte laat coud geïndexeerd url met /? vbetXX en ook 'XX' is lang code?

ctrenks
06-04-12, 22:08
XX was alleen bedoeld voor betekenen meer verleden dat... Er is geen xx lang!



site:www.allfreechips.com/de/

de eerste pagina in google wordt geïndexeerd met de? vbet

ctrenks
10-04-12, 00:43
Ziet u het forum pagina, phpBB2 / heeft? b/vbet_outside = true in de index?

r.dziadusz
10-04-12, 22:54
Ik weet ther is geen xx taal wil dat je om te weten wat om me te tonen, en wat ik nodig had was om te zien hoe deze pagina:) precies wordt geïndexeerd
Kon u please show me-ik weet dat je hebt me verteld hoe het is maken maar ik moeten kijken als ik per ongeluk havent gedaan sommige typo

m_jankowski
19-06-12, 21:40
Geen antwoord dus ik moet deze draad te sluiten, als je meer vragen met deze kwestie zal ik opnieuw te openen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1