PDA

View Full Version: Dit bericht is geschreven in het Spaans-Castiliaans



xony
16-10-09, 06:21
Hallo iedereen, de waarheid is dat trekt me deze mod om te zien of de betaalde versie wordt geleverd met ondersteuning, en omdat ik ben hier, omdat in de huidige versie van Google Sitemap altijd geeft me fouten en waarschuwingen? creëert een bestand met meer dan een miljoen url's in plaats van gedeeld door 20.000 URL zoals de anderen, groet vrienden.

vBET
16-10-09, 23:53
Het moet eer te delen parameter. Het doet er aan onze kant. Zorg ervoor dat je extra code in te stellen op de juiste plaats. Google kan ook mislukken omdat de sitemap gewichten te veel - zo ingesteld lagere waarde voor max. URL's in sitemap.

xony
17-10-09, 07:04
De parameters ik heb beoordeeld en zijn correct, het moet google probleem zijn, maar ik zie dat Google normale problemen hebben, omdat het bestand het schept is zeer groot, zo niet maak me duidelijk, heb ik u een voorbeeld:

vBET
17-10-09, 11:49
Als ik zie in het beeld van de volgende dag was het OK. Dus bent u zeker van dat probleem nog steeds bestaan? Dit kan de historische boodschap.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations