PDA

View Full Version: Opgelost Sinds de laatste upgrade van vbet serverrapporten buitensporig gebruik van middelen door vbet



Simon Lloyd
21-02-12, 14:35
Hallo sinds upgraden naar de nieuwste vbet gisteravond meldt de server nu overmatig gebruik van middelen door vbet
Tijd: Tue Feb 21 13: 02: 15 2012 + 0000
Account: xxxxxx
Bron: Verwerkingstijd
Overschreden: 65324 > 1800 (seconden)
Uitvoerbaar bestand: /usr/bin/php
Opdrachtregel: /usr/bin/php
/xxxx/xxxxxx/public_html/Forumz/vbenterprisetranslator_seo.php
PID: 28614
Gedood: Noi krijg honderden van deze, kan iemand werken op het optimaliseren van de code of iets????

r.dziadusz
23-02-12, 21:07
We werken aan optimalisering in elke rea; ase

Simon Lloyd
24-02-12, 22:51
Ik begrijp dat, maar de laatste release is slechter voor lading dan de vorige, het mijn server het doden!

r.dziadusz
25-02-12, 17:05
We hebben niet alle prestaties wijzigen updates maken. We alleen toevoegen nieuwe vertaling provider, met de zeer dezelfde algorith

Ook wat je ziet is:


Zijn niet vbenterprisetranslator_seo.php die hele uw middelen neemt - het is hele uw forum, omdat elke aanvraag forum gaat Trough vbenterprisetranslator_seo.php die alleen ingesteld paar variabelen voor vbseo.php en echt aangevraagde bron omvat. Stelt u hele uw forum verkeer op dit bestand door uw .htaccess-bestand. Dus er is helemaal geen probleem met dit bestand - dit is uw hele forum consumptie. Als meer beschrijving in dit gebied nodig is - please openen nieuwe thread voor het of vinden reeds bestaande. Één kwestie per één thread

Simon Lloyd
27-02-12, 18:16
Kon u de vorige versie van vbet beschikbaar maken voor mij dus ik kan downgraden en zien als de belasting dan alstublieft afneemt?

r.dziadusz
27-02-12, 19:07
PM gestuurd Controleer postvak in

Simon Lloyd
03-03-12, 08:43
Bedankt!, zal dat later vandaag installeren en post terug morgen na weergave stats:) sever

Simon Lloyd
03-03-12, 08:45
Sorry, mijn site is vb3, ik denk dat het pakket dat u hebt opgegeven voor vb4.

r.dziadusz
04-03-12, 21:49
Oh do sorry i it again

Simon Lloyd
20-03-12, 20:33
OK, ik niet meteen post terug als ik wilde om zeker te zijn, maar de vorige versie is niet half zo veel als de laatste versie laden van de server, denk je dat de nieuwste versie kan moeten kijken om te zien waarom? :)

tavenger5
21-03-12, 16:52
Het klinkt alsof er meer van een vertraging is omdat vbet is over te schakelen naar een andere provider vertaling die duurt langer om gegevens van te krijgen. Wanneer het doet zijn dit http-verbindingen links open (en soms time-out).

r.dziadusz
21-03-12, 19:22
Het kan worden coused door "Apertium API", die soms timeouting omdat van provider interne fout, u probeerde om te zetten van en dan check it opnieuw

Simon Lloyd
03-04-12, 13:32
Nee, maar ik zal controleren, bedankt.

r.dziadusz
14-04-12, 16:47
Als er geen antwoord die ik deze draad opgelost, markeren zal hebt u nog vragen neem dan viel vrij om aski is zal ik het heropenen

Simon Lloyd
14-05-12, 00:37
Ik weet dat u hebt gemarkeerd dit opgelost maar ik heb niet in staat om op uw site wanneer het een paar keer proberen!
De kwestie lijkt te zijn dat vbet is niet sluiten goed processen en veel van hen open, Apache dan asseses hoeveel onderliggende processen het nodig heeft en ze maakt klaar vrij snel omdat van alle de aanroepen naar vbenterprisetranslator_seo.php en alle processen het verlaat open de belasting op de server omhoog gaat verlaten.

Ik ben server verhuisd naar een meer krachtige server en de belasting bestaat nog steeds, de nieuwe hosts zeggen hetzelfde als de oude één "krijgen uw softwareleverancier om te optimaliseren voor de server en alle bestanden die het vraagt vbenterprisetranslator_seo.php"

Ik kan niet dit keep up, betalen voor vertalingen en nu £ 200/month voor de server het killing me, wat moet ik doen om vbet te sluiten het is verzoekt de processen goed?

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations