PDA

View Full Version: Opgelost subdirectory met een ander script



jorgejgm
04-01-10, 13:12
Hola,

Tengo un problema con las páginas traducidas y los enlaces internos que no usan el script vbulletin.




Ej:

www.vbulletinscript/en/vbulletinscript/ ********-->>>> ok

www.vbulletinscript/en/otherscript/ ********-->>>> Hoe ik dat de submappen zeggen kan Error404 geldt niet de taal?Bedankt.

vBET
04-01-10, 18:12
Hier heb je discussies over weten:


Kort - het is niet nu ondersteund - als URL is de binnenkant van het forum URL dan kan vertaald worden, maar we geaccepteerd als feature verzoek om te bepalen welke URL's mag niet worden ondersteund.

Op dit moment misschien is het voldoende zal zijn voor u om 301 redirects in uw. Htaccess.

Ook geef ons echt URL's die we zullen het te controleren.

jorgejgm
04-01-10, 18:30
Hallo, Ik stuurde de echte url door prive-bericht. Dank u.

vBET
04-01-10, 20:04
Ok ik zie het. Dus - als zo schreef je die secties zijn totaal uit vBulletin controle, dan kan momenteel niet worden vertaald. Dus als ik al eerder schreef - voor nu kun je veranderingen aangebracht in de htaccess.. In de volgende versie zal worden ondersteund door vBET:)

. htaccess voor proberen dit een (zet het voor andere vBET regels):


RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/ofertas-trabajo/(.*)?$ http://%{HTTP_HOST}/ofertas-trabajo/$2 [L,R=301]


Test het! Het was niet gecontroleerd.

jorgejgm
05-01-10, 00:32
werkt perfect, nogmaals bedankt.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1